阿信(中)跟成員要歌迷同佢哋一齊唱,瑪莎(左二)仲將支咪遞向觀眾, 大叫「安哥!安哥!」。
台灣天團五月天,同香港樂迷有個約定,每年五月都會嚟香港開演唱會,由於每次門票都被秒殺,今年開足六場,破咗佢哋演唱會嘅場數紀錄。周二(15日)尾場,五月天繼續唱到唔願走。之前晚晚唱過十二點,第一晚兩度安哥,唱至12點12分,罰款近十萬,之後每晚都唱到凌晨。

 
不過五月天有錢唔怕罰,阿信話:「管他呢?」鼓手冠佑搭嘴:「我還未唱爽咧!」阿信又不時整蠱歌迷,仲同歌迷講:「你們是瘋子,都不會累!」台上勁high嘅佢,不單由頭唱到尾,又搞笑話:「原來喺紅館當觀眾,感覺好爽啊!」

農夫high爆
五月天開騷,唔少藝人去捧場,包括農夫、袁詠儀、張智霖、蘇永康同舒淇。農夫嘅陸永、C君全晚無坐低過,佢哋嘅叫聲拍得住旁邊嘅瘋狂女fans,又同大家一齊拎起預先放在位上嘅紙,為現場製造彩虹效果,邊跟住唱邊跳動。當結他手石頭、怪獸同主音阿信先後喺佢哋前面表演時,C君不停用手機影相,陸永興奮大叫,突然變咗小fans。 ####

 


阿信喺第四場時,又玩歌迷,話歌迷叫聲唔夠大,仲匿喺燈箱後面表示聽唔到。


最多fans嘅阿信慌死觀眾唔夠刺激,仲要嚟個激凸大酬賓。


晚晚咁罰法,主辦單位一定好頭痛。


搏命影相


齊舉紙牌


舒淇睇完騷,仲走入後台同成員影相。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()