當年今周 有人問媽咪姐,縱橫娛圈咁多年,最常見係咩?答案,係波。管你美元貶值或者人民幣持續上升, 波,係娛樂雜誌中最受歡迎嘅「貨幣」之一。且看十年前5月份第355期《忽周》封面,吳君如成功豐胸,全裸上陣影相。佢一句:「我個波最正!」道出我胸故我在, 不在乎女為悅己者豐胸,只在乎留倩影日後回味。時至今日,「波」譎仍然雲詭,33D、36C、32F,無論港產𡃁模,以至神州乳牛,紛紛胸群而出。為賺錢而露又好,為出位而露又好,縱然露的性質已經改變,但受歡迎程度依然。君不見年年書展,毒男宅男逼爆寫真區嗎?事實證明, 胸即是胸,古今中外,永遠有市兼有價。


檔案編號:第355期檔案日期:17-5-2002 ####


君如因減肥而縮胸2吋, 後來接受豐胸療程,由31A升呢至33B。十年前佢更半裸上陣,相信是她演藝生涯最大膽嘅一次。


96年肥嘟嘟君如以前出名肥,肉光四射。


00年洗衫板君如跟杜德偉分手後,積極減肥,減到剩番棚排骨,胸部猶如洗衫板一樣。


02年小小肥為演好金雞一角,君如刻意增肥,不過後來修身回復苗條,自此體重都冇乜重大上落。


早前舉行嘅金馬獎,君如低胸晚裝跟男友陳可辛行紅地氈。咁多年來,身材冇太大改變,算係keep得唔錯。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()