00:45am大送波餅
離開酒吧時,兩杯到肚的Mia腳步浮浮,雙手捉實兼胸壓Avis落樓梯。
周秀娜男友陳偉成(Avis)懶理醋爆女友下禁慾令,近日落實接拍由錢國偉執導的情慾片《喜愛夜蒲2》。新戲未開工,Avis早前俾傳媒拍到夜會戲中女角模媽Mia(陳靜儀)。
雖然Avis事後堅稱當晚跟Mia冇下文,不過上月29日,本刊拍到二人再次瞞住娜姐在上環密會。兩人在酒吧公然調情後,Avis更深夜摸上女方的跑馬地香閨過夜,為新片提早「試戲」。
對於Avis再次偷食,向來食住男友的娜姐,睇完相片後,躁爆向Mia發砲:「咪搞我條仔!」爭仔戰一觸即發。

 
對於男友和Mia在新戲埋身肉搏,早前周秀娜醋到出面說:「Avis掂過佢(指Mia)梗係唔好掂我,呢個月有Mia咪得囉。」Mia亦不甘示弱,開晒口話想咬Avis排朱古力腹肌。

瞞娜姐密會
雖然「老虎娜」發雌威,但Avis一於少理。上月29日晚上11點,記者發現他與Mia在上環一酒吧私下偷會。Mia當晚更一反常態着便服化淡妝,架上一副黑框眼鏡掩人耳目,與同戴黑框眼鏡的Avis刻意坐在酒吧的暗角處。原本拎着劇本的Avis,根本全程冇揭過劇本,只顧與Mia摸酒杯底談心。

與Mia返香閨
傾了接近兩小時,由Avis埋單後,兩人隨即步向男方泊在路邊的黑色座駕。Avis過馬路時,甚有「風度」地輕掃Mia玉背,不久Mia亦反客為主,主動繑實對方手臂落樓梯,不經意送上波餅。二人返抵Mia位於跑馬地寓所,泊好車後,Avis即轉身隨Mia上樓。記者直至凌晨四點亦未見他落樓。據知情者透露:「娜姐知Avis一向多女埋身,自己又冇時間睇住佢。呢次Avis冇同娜姐打定底話約Mia,娜姐知道後實㷫到爆。今次娜姐真係『淆底』,驚佢哋會假戲真做。」

周秀娜見相色變
日前,娜姐於活動上表示極信任男友,但她看到男友跟Mia照片後,笑容即時變得僵硬,同時眉頭緊皺。

娜姐妙語殺敵
做得娜姐男友,條件自然有番咁上下,過去曾有不少模對Avis起痰,次次都俾娜姐出口術成功退敵。


傅穎Theresa 去年8月,Avis被斷正用其Mini Cooper載傅穎到天后睇獸醫,事後娜姐藐爆:「佢兼職幫人做司機呀?咁我要叫佢換車,換架大啲先夠坐。」


泰模Ella 10年3月,有指Avis趁娜姐到日本行騷,飛去泰國與當地模Ella胸貼胸跳舞狂歡。娜姐知道後扯火:「咁我要買定玻璃樽,罰佢跪玻璃。」


何佩瑜Jeana 去年5月,Jeana於FB公開以「With Love」留言硬撬Avis,娜姐以一句:「我近排練緊推鉛球,咩波都推得走。」擺明抗敵兼寸Jeana打假波。

娜姐:唔好搞「媽咪」
娜姐日前出席活動時,對男友再次被斷正偷會模媽Mia,更加玩到返人屋企,最初一臉自信表示唔怕男友偷食,但當看過相片後,即時火山爆發。
記:記者 周:周秀娜
記:返嚟幾日,有冇同男友見面?
周:冇呀,佢第一次拍戲,想佢專心啲。
記:怕唔怕佢同Mia假戲真做?
周:唔驚,我信得過佢。
記:我哋拍到佢同Mia出去,仲好親密喎。
周:(把照片拿上手細心研究,愈睇愈火滾兼皺晒眉)佢都好gentleman喎!過馬路連腰都攬埋,使唔使咁有風度呀!
記:Avis有冇同你講佢哋出去?
周:(強撐笑容)冇喎,佢哋可能做嘢啫。
記:半夜上咗Mia屋企喎?
周:(吸氣)總之……等我問完佢發生咗咩事,先可以答到妳。
記:驚唔驚Mia趁你唔喺香港,撬走Avis?
周:(瞪大眼):我採取開放態度。不過,我勸佢(指男友)最好唔好搞媽咪(Mia已為人母)啦。
記:真係唔擔心?
周:……總之,叫佢(指Mia)咪搞我條仔。

甜蜜不再
周秀娜成功上位後,經常與男友聚少離多,每次放長假的她,定必與男友外遊兼餵飽對方。可惜近日兩人感情轉淡,談情畫面買少見少。

忙搵真銀

Mia :佢見過我對仔女
至於Mia上周一(7日)出席活動,被本刊記者追問與Avis過夜一事時,最初口震震指二人只是傾劇本,但知道娜姐出言警告,Mia即發難叫她先管掂男友,火藥味極重。
記:我哋見到你同Avis去酒吧攬住喎。
M:我哋傾戲啫,你哋唔好亂諗啦。
記:見到你哋兩個半夜返咗你屋企。
M:……佢送我返屋企,好快就走啦。
記:但佢上埋樓,幾個鐘都唔見佢返落嚟。
M:(口窒窒)總之我哋見面都係做嘢啫。
記:我哋之前問周秀娜,佢好嬲,警告你唔好搞佢男友。
M:(收起笑容)娜姐咁忙,可能冇時間陪男友囉,咁人哋搵朋友食飯好正常啫。佢要管就管吓自己男友先啦!(突然轉話題)不過我估唔到Avis咁鍾意小朋友,佢都有見過我對仔女啦!
至於挑起兩女舌戰的Avis,上周三(9日)在電話中,誓神劈願表示與Mia當晚純粹傾公事,送上樓只是自己有風度。「哎吔!我哋嗰晚真係傾劇本。(周秀娜話唔知你哋出去?)……你哋問完佢,佢都即刻打嚟問番我……總之我會買嘢番佢啦!」
唔知今次佢又拆唔拆得掂呢?

微博挑釁
與Avis夜會當日,Mia曾上載一段說話上微博,更意有所指說「不是每個人都適合與你白頭到老」, 甚有向娜姐宣戰意味。

挺胸還擊
上周一(7日)Mia出席活動,口震震承認跟Avis私下有見面。對於娜姐的警告,Mia即反擊,叫她先要管實自己男友。


育有一仔一女的模媽Mia,與老公離婚後,即投身模行列。估唔到做咗人阿媽依然有市場。 ####

 


Mia:擒仔冇難度!(設計對白)


00:50am借勢掃背
Avis趁過馬路時,借勢掃Mia玉背。事後周秀娜睇這張相,即皺眉說:「使唔使咁有風度呀!」


1:00am辣車載女
經過上次密會傅穎嘅教訓後,Avis賣掉紅色Mini Cooper換上黑色凌志Harrier,當晚就用它接載Mia出入。


送Mia到跑馬地聚文街寓所後,Mia與Avis在門外耳語數句,兩人隨即轉身上樓。


1:15am結伴返閨


《壹週刊》圖片


周秀娜除了忙拍劇,去年更於內地首次投資自家Label「秀娜牌」性感內衣。分身不暇,難怪冇時間睇實男友。


上月周秀娜正身在內地與方力申合作劇集《唐朝浪漫英雄》,未有時間管實男友。她 曾一度因男友死都要跟Mia拍牀戲而吵大鑊。



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()