相中嘅大S化上淡妝, 着一件白色衫;老公汪小菲就着黑西裝,斯斯文文。低調中見溫馨。
仲記得大S徐熙媛同「京城四少」之一嘅汪小菲舊年極速撻着,見面三次閃電結婚。唔經唔覺已經結婚一年,依家仲好心急想生仔㖭!媽咪姐無啦啦講起呢對金童玉女,梗有原因嘅,事關日前行經長沙灣一間平民曬相舖,竟然見到有一張佢兩公婆嘅大陸結婚證件相,放喺店外做生招牌。咁就梗要入去問吓老闆啦!佢就笑笑口話:「係呀!明星都喺我哋呢度影結婚證書相㗎,大陸有規定,張相一定要係大紅底。」


相入面嘅大S微微側頭,倚向老公,笑得好鬼甜㗎!係估唔到堂堂國內「富二代」同台灣天后都會幫襯平民舖頭啫。 ####


呢間曬相舖細細間,一啲都唔起眼,估唔到竟然影咗張大S姞婚證件相。


是非婚姻結婚一年, 是非無停過,最近就話奶奶張蘭嫌大S生唔出。不過,汪生話老婆好貼心,安排離婚好耐嘅老爺奶奶同枱食飯,睇相就覺得一家人幾融洽喎。


眼見妹妹小S生咗第3個, 大S羨慕到爆。抱住初生嘅姨甥女,唔願放手。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()