《喜愛夜蒲2》開記招時,苟芸慧(後右二)仲係女主角,後因拒絕同關楚耀(後左一)拍牀上戲,隨即俾錢大導(前右二)燉咗做大茄。
早前有傳因為苟芸慧放電、姣黐導演錢國偉(暱稱肥Will),辣㷫咗導演女友「雜果賓治」陳苑蔚,搞到苟姑娘喺電影《喜愛夜蒲2》由女主角降呢做大茄。但媽咪姐收到風,件事原來另有內情。

 
查實肥Will早就中樣靚身材勁嘅苟芸慧,佢打算開拍《喜愛夜蒲2》時,早就mark佢做女主角,同TVB度期時,最初就話十幾組戲,點知愈加愈多組,撞啱苟姑娘同時又要拍戚其義部《金枝慾孽(貳)》,阿戚梗係唔放人啦!肥Will就玩嘢,將苟姑娘嘅戲份大減,仲要加多場同關楚耀嘅牀上戲。苟姑娘梗say no,於是佢咪將人哋燉為大茄囉! ####

 


呢隻死貓真係惡啃,媽咪姐都忍唔住要幫苟姑娘呼寃呀!


連詩雅由大茄一躍擔正女主角,可謂冷手執個熱煎堆。


苟芸慧被燉,錢國偉女友陳苑蔚(左)被指係幕後黑手。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()