托下巴
早前梁烈唯被傳响銅鑼灣夜店醉酒非禮「美味天使」關婉珊(Kimmy)。上周四(10日),兩人齊齊出席新劇《法網狙擊》開鏡拜神,順道澄清。唯唯聲稱好耐冇去夜店飲酒,事發當晚喺太古城做騷至凌晨先返屋企。佢仲話開鏡當日先知道邊個係關婉珊喎!信不信由你!

 
事件孰真孰假,都過咗去啦。最重要活在當下。開鏡當日,關婉珊嘅「補習天王」男友林溥來(Patrick Sir)專程入TVB等女友食下午茶!原來Kimmy同Patrick Sir舊年去日本拍《勁食日本一》而撻着。當日小情侶不時情深對望, 女方仲嘟嘴向男友撒嬌,兩人似乎未受非禮傳聞影響。難怪Kimmy同媽咪姐甜絲絲話:「男友好信任我,仲好錫我,所以我都冇唔開心。」咦, 毛管都戙晒! ####

 


嘟嘴當日下午茶,除咗關婉珊同男友之外, 仲有兩位工作人員。雖然小情侶冇親密動作,但女方不時做出「卡哇𠵱」動作嗲男友, 相當sweet。


關婉珊、梁烈唯捲入非禮傳聞,兩人同場向傳媒解畫,但企到離行離列,表情尷尬。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()