訪問當日,姜依蘭只淡掃娥眉,打扮 casual,她笑言是遺傳自母親。

姜大 衞長女姜依蘭和曹永廉由拍拖至○七年奉子成婚,別人總是愛將二人比較,姜依蘭既是影帝女兒又是大學生,曾在煙草公司 Philip Morris做市場部經理;中學畢業的曹永廉在 TVB做二線男藝人,極其量拿過十大勁歌金曲新人獎銅獎。在電視劇集裡擅演小男人角色的他,現實生活依然演着女尊男卑,甚至被傳禮金都慳番的小男人。
最近姜依蘭辭工搞生意,與朋友代理畢彼特、碧咸也愛買的紐約童裝 Appaman,鋪頭在中環萬宜大廈及金鐘 Harvey Nichols,於是又有人話老婆叻過老公,姜依蘭卻不慍不火說:「我表面俾人感覺好硬,其實我係連一隻蜘蛛仔曱甴也驚,搵老公一係搵好有錢、一係搵靚仔、一係搵個保護到我嘅,佢就係保護到我。」

抗拒娛圈



Elaine○七年大住七個月肚下嫁曹永廉,不怕人家講閒話?已經卅七歲的 Elaine說:「我又唔係十四、五歲大肚。」

姜依蘭( Elaine)有個影帝父親,母親李琳琳、伯父秦沛、叔叔爾冬陞,甚至剛過身的嫲嫲紅薇亦是藝人,她反而無入娛樂圈,她自嘲說:「我腳唔夠長,身形唔夠高,唔想自己被擺上報紙寫。」畢竟從小到大,同學仔也借故問她拿影星父母的簽名, Elaine多少也抗拒入行,「有一年轉校,我覺得係機會,開學自我介紹時,我會說爸爸從商。」他們一家人關係好,過時過節一定幾家一起食飯,提起上月剛過世的嫲嫲,她說:「嫲嫲不用榮華富貴,只想一家人開開心心食飯。」



兩夫婦不時同兒子合照,對兒子有何期望?「性格品格要好,想佢嘅童年開心。」

但她和洪金寶兒子洪天明由細玩到大,是老友兼雀友,和做藝員的曹永廉打麻雀打到撻着,拍拖五年,○七年奉子成婚,半隻腳插了入娛樂圈。當年有記者煞有介事問姜大 衞意見,他力撐愛女說:「我自己當年都係奉女成婚。」反而曹永廉諸多顧慮,驚影響星途, Elaine又極力替丈夫辯護:「無端端一個偶像個老婆有咗,啲 fans對佢無晒遐想佢就大鑊,所以係正常。我反而話可以唔結的,因為我哋唔會分手。」

老公搵錢多

正因為出身演藝世家,她和老公也有共同話題,不知就裡者,就覺得姜依蘭是大女人,又拿她和曹永廉的學歷比較,說 Elaine在夏威夷太平洋大學修畢市場行銷學,而曹永廉只是中學畢業,講到曹永廉連禮金亦無給外父外母, Elaine又一一澄清:「屋企無要求,不過老公俾咗負擔得起嘅禮金俾父母。」就連屋企燈油火蠟開支,也有人懷疑要女方支付,「咁多年我也有自己收入,無理由佢俾晒,大家 share,當然去旅行、出街食飯佢請我。」她早已習慣傳媒形容他倆女尊男卑,「有人俾我寫得更慘也未出聲。我唔係 head住個男人,大家叻嘅嘢不同,讀書我叻過佢,但其實佢搵錢多過我,大家互補不足。」她又澄清父母亦從無反對他們一起。曹永廉吸引到姜依蘭,原因二人夠夾,「佢任何嘢也同我講,好舒服,我係尋求真愛,我在佢面前不用刻意做另一個人,譬如我三百六十四日唔化妝,只得一日化妝也 OK。」



二千年,姜依蘭(左三)與母親(左二)、伯父秦沛(右三)、妹妹依文(右二)及當時只有五歲的弟弟卓文(前排)一齊和嫲嫲(右一)賀壽;上月尾九十三歲的嫲嫲因病逝世, Elaine與母親李琳琳(右圖左)送她最後一程。


對 Elaine來說,最難是入貨款式及數量要拿捏得準。

其實好易理解曹永廉點解會被列為小男人。他九四年學人做歌星,出過幾張唱片唔賣得,九八年重返無綫月薪只得三千,做的角色都是小男人,因而被定型;相反太太由打工仔進身老闆, Elaine卻反駁說:「我真係唔想做女強人,亦唔係大女人,我識換燈膽也扮唔識。」她只想花多些時間留在屋企陪三歲多的長子曹保熙,及五個月大的女兒曦文,所以早前便辭任做了八年幾的煙草公司市場經理一職,和朋友夾份做童裝生意,在今年四月開了第一間鋪頭。「過去三年得好少時間在兒子身上,我返到屋企已八點,仔仔九點入房,我不想錯過兒子咁多嘢,以前我在兒子心中排第三,第一係老公,跟住姐姐,依家佢任何事也叫媽咪。」

相處之道

Elaine一直想做有關小朋友的工作,「我好鍾意小朋友,細個諗過做接生、兒科醫生、做護士在 BB房工作,但讀唔到。」做老闆可以彈性上班方便湊仔, Elaine覺得不妨一試。至於入 TVB前做過童裝生意但蝕光,又做過安莉芳賣胸圍的丈夫有無俾意見?「佢問我諗清楚未?我自己都擔心,我放棄人工攞筆錢出來,依家無糧出捱儲蓄,睇吓捱唔捱到出頭天。」



Elaine和他的煙草公司舊上司曾志燿(左二)一齊搞童裝,問她入 Harvey Nichols有冇靠關係?「無,真係落標書㗎!」

今年六月誕下女兒,會否再追?「暫時唔會,帶大小朋友唔易。」

九二年他們一家移民加拿大,姜大 衞加港兩邊走,夫妻關係維持得辛苦,他亦由此悟出夫婦相處之道,就是什麼也要一齊參與。而 Elaine亦有自己一套,「放大佢嘅好處,縮小佢嘅短處。」 Elaine說丈夫的短處是不夠浪漫,但很細心,「佢會上車開定冷氣俾我,落車提我帶烏龍茶。」收到。



四歲的 Elaine和父親合照。

父母抱着剛滿月的依蘭。

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()