扮前後腳到

內地富商黃有龍三年前移情趙薇後,失戀葉翠翠一直冇 着落,雖然一度殺出大茄韋家雄,在電視劇《 4 in Love》戲假情真微博瘋狂示愛,可惜神女冇 feel即時落閘。
但剛踏入三十歲的葉翠翠早有目標,今次講心唔講金,跟細她三年、月薪只有兩萬幾的香港先生高鈞賢( Matthew)秘密撻 着一個月。週日晚,二人前後腳出席王浩信及陳自瑤婚禮後,唔想男友醉駕,葉翠翠做埋柴可夫,送高鈞賢返將軍澳寓所,逗留至凌晨一點,才獨自返回賽西湖豪宅休息。

早落車扮自到

王浩信及陳自瑤週日晚(十一月十三日)在港島香格里拉酒店擺酒,不少圈中人都有出席,其中跟新郎合作過《飛虎》的高鈞賢,同葉翠翠一齊坐的士出發。為怕同車引起懷疑,高鈞賢提早在酒店外落車,等穿上白色西裝外套、黑色貼身裙的葉翠翠可以單獨出現。
據知,二人是合作電視劇《當旺爸爸》撻 着,拍拖只有一個多月,啱啱拍拖更加難捨難離。王浩信擺酒當晚七點,葉翠翠收工後由電視城駕車到將軍澳君傲灣接男友,過紅隧後,葉翠翠先將坐駕泊返賽西湖寓所。停車場燈光昏暗,附近又無住客經過,二人即放下戒心愈行愈埋,愈講愈興奮的高鈞賢,索性捉住女友的手唔放。之後二人一齊搭的士落金鐘,但明知香格里拉酒店門外有大批傳媒,二人於是前後腳落車避嫌。



接男友葉翠翠跟高鈞賢出席王、陳婚禮,女方先到將軍澳接男友,不過二人先返賽西湖將坐駕泊低。

拖手仔落車後,高鈞賢極速拖住女友手。

行到較光位置截的士,二人又再鬆開手,高鈞賢更不時兩頭望,到香格里拉後,二人扮前後腳到場。

送返屋企男友飲多兩杯,葉翠翠再做司機,由賽西湖屋企出發,送他返君傲灣,兩人見停車場冇住客,即放下戒心,又搭膊頭又繑手。

捱夜做司機

婚宴內,二人依舊保持距離,未有同坐一席。飲到十一點半,葉翠翠先行上的士離開,之後又吩咐司機折返,原來要接走飲到面紅紅的高鈞賢,一齊返賽西湖。之後葉翠翠揸車,親自送男友過海,返將軍澳君傲灣屋企。
到埗後,葉翠翠將座駕泊在君傲灣臨時車位,跟男友在停車場散步,飲大兩杯的高鈞賢全程無停嘴, 氹到女友笑唔停。接近凌晨一點,腳步浮浮的高鈞賢上樓後,葉翠翠才返回賽西湖。



拍攝《當旺爸爸》時,就算跟一班劇中演員合照,二人表現得零舍親密。

二人秘密拍拖,上週更有讀者報料,拍得他們在太古廣場睇戲,男方戴 cap帽,女方則戴眼鏡,刻意打扮普通。

假戲真做

葉翠翠跟高鈞賢先後合作過多部電視劇,無獨有偶,二人次次被安排飾演情侶,終於假戲情真撻着。
「佢哋兩個不嬲都幾好朋友,尤其係三年前翠翠俾黃有龍飛完再俾公司雪藏,心情差得好緊要, Matthew當時都好關心佢,成日陪傾偈約食飯,呢啲翠翠都記喺心。到早排 Matthew同日本女友甩拖,成日搵翠翠解悶,兩個人見面多 咗,撞啱又再合作,咪自自然然走埋一齊囉。其實佢哋都唔算好刻意收埋,翠翠都有睇 Matthew打籃球。」知情者說。
對跟高鈞賢拍拖,葉翠翠未有否認:「我哋係好朋友,佢 嗰日(王浩信 YoYo擺酒)冇揸車,我送佢返屋企 啫。」同女友口徑一致,在內地開工的高鈞賢表示:「我 哋不嬲都好朋友,翠翠見我飲多 咗幾杯,咪送我返屋企。」



拍古裝劇《公主駕到》,二人又再扮夫妻,在宣傳活動上,高鈞賢更拿出手機跟劇中老婆影合照。
大茄韋家雄跟葉翠翠合作《 4 in Love》時,直認愛上女方,更在微博骨痺示愛,不過被女方請食檸檬,他亦知難而退。
大茄韋家雄跟葉翠翠合作《 4 in Love》時,直認愛上女方,更在微博骨痺示愛,不過被女方請食檸檬,他亦知難而退。
在高鈞賢微博,放了他跟前日本女友合照,不過長時間分隔兩地,拍拖唔夠幾個月就散。
在高鈞賢微博,放了他跟前日本女友合照,不過長時間分隔兩地,拍拖唔夠幾個月就散。

千萬女友 VS打工仔港男

葉翠翠
08年,正與內地富商黃有龍拍拖的葉翠翠,豪擲三千萬連買兩個北角賽西湖千呎單位,並先後以$1,610萬及$2,100萬放售,勁賺一筆,之後以月租七萬,豪住西貢竹角四千呎獨立屋;最近又再搬回賽西湖居住。

高鈞賢
月薪只有二萬多的 05年港男冠軍高均賢,從加拿大回流返港參選港男,雖然身家跟女友有段距離,但生活向來慳家,未入行前經常身兼數職賺錢,有指他近年投資方面頗有斬獲,現居住的將軍澳君傲灣單位,是早年與胞姊夾份買,目前已升值至六百多萬。



 

微博傳情

 



葉翠翠鍾意整蛋糕,更特登為男友整英式鬆餅,高鈞賢在微博中大讚女友手藝好。

五月高鈞賢生日,葉翠翠是少數被邀出席生日派對的圈中人。

港男擒港姐

每年《香港先生》選舉,台上肌佬配三角泳褲濕身,電暈一眾台下女藝人;現實生活中,港男冠軍一樣殺食,港姐、華姐手到拿來。

羅天宇 苟芸慧

今年五月,新一代咪神苟芸慧直認戀上年輕四歲、 08年少年組港男冠軍羅天宇,發展姊弟戀。雖然羅天宇入行後連二、三線角色都冇份,但苟芸慧依然勁冧,「我最鍾意佢蠢,同佢一齊好舒服。」



翟威廉 陳庭欣

去年八料港男冠軍翟威廉,被踢爆與港姐冠軍陳庭欣拍拖行商場,女方更不避嫌繑實男友的麒麟臂;事後兩人否認戀情,只稱是十分投契的好朋友。



黃文迪 呂慧儀


08年落選港男黃文迪( Dickson)當年大熱倒灶,但仍得港姐女友呂慧儀力撐入行,兩人拍拖長達七年,早於入行前已認識;可惜 Dickson事業發展不如女友,女尊男卑情況下,宣告分手。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()