孖女流產大半年Kelly二度人工受孕有咗四個月

今年初 39歲的陳慧琳( Kelly)宣佈懷了雙胞胎女兒,不料在懷胎 5個月後流產,她與丈夫劉建浩極度傷心,兩夫妻恨再生孩子,三個月後調養好身體再試一次人工受孕,結果成功再懷孕四個多月。昨晚她出席活動時,宣佈有喜,為免生意外, Kelly幾乎要全面停工。


其他娛樂名人影片

陳慧琳 08年與相戀 16年的男友劉建浩在香港結婚後,翌年 7月就產下兒子劉昇(蝦餃仔),喜歡小孩的 Kelly計劃多生幾個,去年底人工受孕成功懷了雙胞胎,希望今年可以再做媽媽,豈料懷胎 5月雙胞女兒不保,今年 3月宣佈流產。

放大圖片
Kelly昨晚出席活動時,公佈再度懷有身孕的喜訊,可喜可賀。

Kelly昨晚出席活動時,公佈再度懷有身孕的喜訊,可喜可賀。

放大圖片
Kelly穿上背心格仔長裙現身,側邊所見她的腹部已微微隆起。

Kelly穿上背心格仔長裙現身,側邊所見她的腹部已微微隆起。

疑懷有 B女

Kelly與夫婿雖經歷喪女之痛,但並沒有留下陰影,經過三個月調養好身體, 6月中 Kelly再試多一次人工受孕,成功再懷孕, Kelly非常小心保胎,現時懷胎四個多月,昨日她才夠膽公佈喜訊。昨晚她身穿露背連身裙在西九的麗思卡爾頓酒店出席 Daks活動時,穿了平底鞋的她已見小肚,現場不少記者上前祝福,但她表現低調,只說:「家過咗三個月,我先敢講出嚟。」Kelly指兩歲大的蝦餃仔太細,還未知道媽咪再懷孕,她表示:「今次再有 BB,我比老公緊張,曾經問醫生,係咪要乜都唔做得,醫生話做少少仲好,佢怕我成日喺屋企胡思亂想,所以我都會做嘢嘅!但出埠嘅工作就唔會接,最近我就推咗 20、 30個內地嘅唱歌 show,就係怕飛嚟飛去影響個胎。不過嚟緊都要拍廣告,出席一啲行行企企嘅商業活動。」問到這胎是女還是子? Kelly說:「未知呀!」雖然她保持神秘,據悉她再選擇人工受孕都是希望可以生女,但為免外界給她太大壓力,對再懷孕一事,她其實是希望可以低調一點,不想說太多。不過今次再度懷孕,感覺跟第一胎沒有太大分別,她說:「家都係肥咗幾磅,胃口都係差唔到,又冇乜唔舒服,算係幾好啦!只不過到夜晚食完飯就會有啲攰,好想瞓!」Kelly之前演出賀歲片《八星抱喜》,問其他演員有沒有特別照顧她? Kelly笑說:「冇呀!我都冇講畀佢哋知,呢部戲又冇動作,笑片嚟,都係笑吓、坐吓!唔想俾劇組知道後,反而要特別照顧我,咁就更加唔好意思,好彩部戲已經拍晒喇。」

放大圖片
《首次懷孕》<br/>當時懷&#30528; 5個月蝦餃仔的 Kelly,腹大便便出席公開活動。

《首次懷孕》當時懷着 5個月蝦餃仔的 Kelly,腹大便便出席公開活動。

放大圖片
《二度懷孕》<br/>今年初,當時懷有三個月孖胎的 Kelly在迪士尼宣佈懷孕消息。

《二度懷孕》今年初,當時懷有三個月孖胎的 Kelly在迪士尼宣佈懷孕消息。

祖兒送祝福 放大圖片
林莉在活動上示範新裝,大騷長腿。

林莉在活動上示範新裝,大騷長腿。

此外,容祖兒和鍾舒漫昨晚在電視城錄影《勁歌金曲》,對於 Kelly再懷孕,各人都替她高興。祖兒說:「無論用乜方法都好,能夠達成自己願望就夠嘞。知道佢一向心急,所以見佢好勤力,家透過傳媒恭喜 Kelly。」問到希望 Kelly生仔還是女?祖兒笑說:「輕鬆啲,生一個就夠,大家唔好擔心太多,佢識照顧自己。」鍾舒漫則表示曾有屋企人考慮人工受孕,她又說:「大家唔可以停留喺小產陰影,大家要祝福佢,我諗呢個係上天畀佢哋一份好大嘅禮物。」採訪:譚倩宜 攝影:陳順禎

 

放大圖片
李亞男昨日穿上新裝出席時裝活動,不過造型密實略為失色。

李亞男昨日穿上新裝出席時裝活動,不過造型密實略為失色。

放大圖片
鬼妹仔 Alice B.穿上靚裙時表現風騷,在鏡頭前擺出不同甫士。

鬼妹仔 Alice B.穿上靚裙時表現風騷,在鏡頭前擺出不同甫士。




雖然曾經有過小產的不快經歷,但 Kelly面對記者時依然大方承認有喜。

話你知流產再懷孕 最重心理因素

陳慧琳去年人工受孕懷孖女,惜不幸胎死腹中,昨日又宣佈再度人工受孕成功,已懷孕 4個月。由流產到再懷孕前後大約 4個月,究竟在這短時間內再懷孕,會否有風險?記者昨日致電婦科醫生郭志偉了解,他說:「通常隔兩個月、或兩個周期就 OK同安全,其實最主要係心理同生理 ready到。」

放大圖片
蝦餃仔劉昇將有妹妹陪伴,相信他必定很開心。資料圖片

蝦餃仔劉昇將有妹妹陪伴,相信他必定很開心。資料圖片

至於連續做人工受孕,又會否影響成功率?郭醫生說:「唔關事嘅,因為試管嬰兒本身唔係咁穩定,都係得六分一成功。試管嬰兒比自然懷孕嘅流產率係高四至五倍,因為仲有好多因素。」


陳慧琳在 09年誕下囝囝劉昇,出院時老公 Alex一直陪伴左右。

再做人工受孕Kelly得咗

娛樂圈喜事一浪接一浪,繼多位女星先後出嫁後,歌手陳慧琳(Kelly)成功走出小產陰霾,昨日肚凸凸宣布第三度懷孕!她還透露今次同樣是人工受孕但只是單胎,還已推Job安胎,準備迎接小生命的來臨!

年屆39歲的Kelly於年初經歷人生最痛的日子,於3月11日在Blog宣布因流產痛失孖女。眾所周知,她一直希望為劉昇(蝦餃仔)添弟妹,故在身體及精神恢復過來後,與老公劉建浩(Alex)繼續人工受孕,即使再冒作高齡產婦的危險依然大無畏,最終宣布這件超級喜訊!

Kelly昨日出席《DAKS 2012春夏女裝時裝展》時拋棄最愛的高踭鞋,穿上平底鞋及露背Halter Dress,肚凸凸到場睇騷。現場所見,她明顯升Cup,又收起平日的跳跳紮及不時用手遮肚,行路更特別小心。當記者上前恭喜時,Kelly帶點愕然,然後望望經理人及助手,隨即公布喜訊!

琳:陳慧琳  記:記者

記:有咗幾個月?

琳:其實都講得喇!

記:係咪有咗超過3個月?

琳:都係嘅!

記:今胎係仔定女?

琳:未知住,依家仲未照到,仲未去到呢個階段!

記:今次佗一個BB?

琳:係!都係人工受孕。

記:今胎會唔會好辛苦?

琳:未知住,我諗都係同第一胎差唔多!

記:之前你成日着高踭鞋,今日唔着係咪因為要特別小心?

琳:之前未見肚就冇所謂,見肚後為怕失平衡,真係驚跌親,所以改着平底鞋。

記:全家上下都知?囝囝知唔知?

琳:係呀!佢哋都好開心,但囝囝就未知。

記:囝囝仲有冇扭你抱佢?

琳:我冇抱喇!都係工人抱,佢太重真係抱唔起。

記:會唔會繼續工作?

琳:主要拍廣告。

記:咁會唔會停產?

琳:唔可以用停產嚟形容,但就推咗內地二、三十個騷,坐飛機表演嗰啲就唔會考慮喇!

暫時繼續拍戲

記:老公有冇叫你停工?

琳:冇呀!反而有問醫生使唔使成日瞓喺床度,但醫生話唔使,叫我放鬆啲同唔好緊張。我覺得間中做一、兩單OK,好過成日喺屋企亂諗。

記:拍《八星抱喜》時,其他演員知唔知你有喜?

琳:冇話畀佢哋聽呀!怕佢哋知我有咗就會就住我,我會小心啲!唔驚!主要係文戲,都係行行企企。

記:老公有冇幫你湊仔?

琳:佢幫唔到我好多,不過有幫我抱仔。依家晚上好易攰,尤其食完飯後,所以會少食多餐,唔可以食太多!

記:咁你依家喺屋企做女王?

琳:唔係,不嬲都唔興。

記:預產期幾時?

琳:唔方便透露!

整個訪問中,Kelly有問必答,難掩開心之情,經常展現笑靨。訪問完畢後,助手隨即為她蓋上披肩,以防她冷親!

第一手消息請下載on.cc東方互動iPhone / iPad / Android Apps

專案組

陳慧琳宣布人工受孕成功,懷孕超過三個月。

肚凸凸的陳慧琳獲大會厚待,全程有專人服侍。

出手護肚
陳慧琳出席活動時為免人多擠迫有閃失,全程出手護肚。

專人護駕
陳慧琳獲保安護送離開,小心為上。

陳慧琳為「蝦餃仔」添弟妹,但原來他仍未知情。(資料圖片)

陳慧琳佗孖女時甚為小心,曾被拍得往檢查。(資料圖片)

恨女恨到發燒

現年39歲的Kelly誕下大仔劉昇(蝦餃仔)後,無論言行舉止均恨再生恨到發燒!一直以來,她講明恨生女,更將囝囝紮辮扮女仔!為迎接家中即將有新成員,Kelly將衣帽間改建BB房。飲食方面,她一直勁飲奶及食鈣片,確保腹中BB健康。雖然三月時不幸流產,但她曾坦言不介意再試人工受孕:「雖然會有陰影,但唔會心急!」

等待再懷孕期間,Kelly保持樂觀心情,行動亦格外小心,出席活動時曾透露為怕子宮下垂,不會長期站立,幸得廣告商體諒,拍廣告期間讓她坐下拍攝。

雖然腹大便便,但陳慧琳為靚不惜着露背裝。

「過來人」歐陽妙芝感染喜氣想再生

陳慧琳(Kelly)一直渴望再生BB,雖然早前不幸小產,但最終恢復過來並再報喜!圈中不少曾小產的「過來人」戥她開心之餘,並送上祝福打氣。曾小產兩次的歐陽妙芝得知對方成功懷孕,高興之餘更被感染,心郁郁想再做媽咪!不過,她表示身體狀況未作好準備,故會為Kelly打氣。另一曾兩度小產的歐倩怡最近成功再做媽咪,故很明白Kelly現時的心情,得知對方再有喜即送上恭喜,但不忘叮囑她記緊不要操勞,要全面真正放鬆及休息,還有不要穿高跟鞋,最好連適量運動也不要做,同樣會為她打氣,默默支持。

歐陽妙芝得知陳慧琳有喜,心郁郁想再做媽咪!(資料圖片)

歐倩怡希望陳慧琳多多休息,放鬆心情。(資料圖片)

醫生籲多休息Relax

陳慧琳(Kelly)再度人工受孕成功,本港家庭醫生關嘉美表示最緊要多休息,減少工作,定期覆診監察進展:「佢唔好再接咁多工作,要多啲瞓喺床休息,但唔好畀上次流產搞到有陰影或者過分緊張,盡量放鬆心情!」

人工受孕一般會在母體植入兩個胚胎,若成功的話有約兩成機會懷多胞胎。不論人工或自然受孕,多胞胎的早產風險較單胞胎為高,故Kelly今次懷單胞胎,相對早產風險較低。至於價錢方面,由於人工受孕步驟繁複,費用一般逾10萬元,關醫生說:「女方驗血後靠藥物幫助去攞足夠卵子,再攞丈夫嘅精子,喺試管結合成胚胎後植入子宮,放兩個入去都臨床成功就懷到孖胎。」

關嘉美表示陳慧琳應放鬆心情,不要因流產陰影而過分緊張。

極速撫平傷痛

樂觀積極的Kelly走出年初流產陰霾,昨日宣布再度懷孕,更大方表示今次亦是人工受孕,明年初夏再做媽咪。

09年7月10日

Kelly為新婚約一年的老公Alex誕下六磅兒子劉昇,產後表示見到BB很感動,並透露以母乳餵哺。因為囝囝的下巴似蝦餃,故叫他做「蝦餃仔」。

11年1月

Kelly出席活動時透露再次懷孕,並大方表示透過人工受孕,得知腹中BB是孖女後老公非常開心。Kelly將衣帽間變身BB房,迎接小生命來臨。

11年2月初

懷孖女的Kelly穿冷外套、厚褸和平底鞋「出動」產前檢查,大方任影還透露腹中孖女很活躍,她每日推蝦餃仔出花園玩車仔當做運動。

11年03月11日

Kelly透過網誌留言:「過了人生中最難捱的一個星期」原來腹中孖胎五個多月不幸小產,並感謝家人支持及醫護人員的悉心照料。

11年04月

休養後Kelly首次出席品牌活動,談及再度懷孕時坦言會聽從醫生吩咐,並打算看中醫調理,承認有陰影但不心急。

11年11月16日

出席品牌活動的Kelly興奮地透露再次接受人工受孕成功,懷孕逾3個月,預產期明年初夏。

推Job安胎坐底失半億

陳慧琳(Kelly)昨晚宣告再度人工受孕成功,並因此推Job安胎。據知,她除了推掉近30個登台騷外,還辭演3部電影,以其「天后價」100萬元歌酬及500萬元片酬,估計賺少約4,500萬元,但Kelly不在乎:「唔緊要!生完可以再搵,依家廣告都可以照拍,我手上仲有一個廣告,最緊要簡單舒服,仲會為明年中推出嘅廣東碟錄音,坐喺度錄音唔辛苦,應付有餘,但電影就一定唔接。」

小產後再度有喜,Kelly表示會放鬆心情面對,但間中仍會出席活動,亦會按照醫生指示做運動:「依家都有做簡單伸展運動,遲啲要做瑜伽!」

Kelly 懷孕 狂 飲奶

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()