陳自瑤肚凸凸,唯有靠花球遮遮掩掩,但王浩信就話記者多心,老婆只係凸心口喎!

响「六條一」光棍日註冊結婚 嘅王浩信陳自瑤,星期日(十三日)再喺港島香格里拉酒店補擺喜酒。低胸貼身婚紗現身,盛傳有 咗 嘅陳自瑤,明顯肚凸凸,但新娘子解釋係婚紗設計令人有錯覺,而王浩信就「補飛」加多句,表示會夜夜不設防,等待小生命來臨。

處於三個月封嘴期,八珍明白有口難言,不過有份去飲 嘅賓客唔知係咪睇得《鑑證實錄》多,個個 Pro Sir上身,發覺一對新人成晚以茶代酒,王浩信更逐 枱叮囑,勸各界親朋唔好「隊」佢老婆,卒之所有頂酒重任,落 响兄弟之一 嘅羅仲謙身上,聽講謙仔以一敵百,最後醉到不省人事。
飲大兩杯唔只羅仲謙,仲有 嚟飲 嘅艾威,聽聞一對新人出門口送客,艾威擘大個喉嚨話:「我等飲你 哋餐滿月酒!」八珍信艾威,恭喜王生王太!



兄弟團有組合農夫、黃長興,以及頂酒頂到不省人事嘅羅仲謙。

早排响劇集《真相》入面飾演兩父女,陳自瑤請「 A貨外父」艾威嚟飲,點知俾「老豆」酒後踢爆要飲滿月酒!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()