一直處心積慮部署翻啅鄭秀文的許志安,上週六(31/7)忽然公開自爆因性格不合,已跟女友Michelle(余德琳)分手,還刻意擺出一副有風度形象,對感情有交代,不拖泥帶水。
糖衣包裝,為了搣甩Michelle,許志安根本是無所不用其極,出盡賤招。過去四個月,他不時向女友爆粗,又老屈對方濫交大使,唯Michelle採取逆來順受唔願放手,許志安見無計可施,最終在一個月前,當面向女友攤牌:「我唔×想再見到你!」並火速終止他送給女友的附屬咭,絕!

賤男現形
過去大半年,不斷傳出許志安求與鄭秀文復合,對此,許安與Sammi均未有強烈表態,但上週六,許志安竟一反常態,公開自爆跟拍拖三年的女友Michelle已經分手。
原來,安仔作出此舉前,早已同身邊兄弟露過口風,聲稱有意同鄭秀文重修舊好,大家識於微時,身邊兄弟當然歡迎「前阿嫂」歸位,幫手撥行大葵扇。
為伺機親近Sammi,許志安經常借故搵機會與Sammi合作,由於二人同屬一間公司,許安的翻啅大計,進展得事半功倍。
許安攞正牌翻撻舊愛,女友Michelle早已察覺有異。去年底Sammi舉行演唱會,尾場請Big 4做嘉賓,其中一晚Michelle亦是座上客,「秀安」復合被熱炒,其時許志安仍會裝模作樣,安慰吓女友。「嗰時佢同Sammi嘅關係未係咁密切,佢仲會整色整水解釋吓,叫Michelle唔好信,話傳媒亂講!」知情者說。
不過,自從愈多機會接近Sammi,翻啅愈來愈有把握,許志安便開始賤男現形。「大約四個月前,佢趕Michelle離開加多利山屋企,之後亦唔再俾女友去,就算約晒啲兄弟朋友去屋企玩,都無Michelle份。有時大家喺出面見,就算喺我哋班朋友面前,佢對Michelle都好冷淡,講多句都嫌費事,莫講當事人,旁人都好難堪,Michelle試過喺朋友面前喊!大家都睇得出,安仔好care Sammi啲嘢,佢女友真係好慘!」Michelle及許安身邊好友說。

大動肝火
今年三月,Big 4舉行演唱會,許志安主動提議請Sammi做嘉賓,二人台上眉目傳情,對Sammi的態度表現親暱,完全當女友無到。
尾場當晚,Michelle亦有到場睇騷,當時有人在後台問安仔:「嗌唔嗌Michelle去慶功?」點知安仔即刻大動肝火,爆粗大嗌:「唔×使理佢!」嚇得在場的人都唔敢再出聲。
「嗰晚無人敢嗌Michelle去慶功,點知佢自己落咗嚟,不過,安仔就全程當佢透明,副嘴臉真係好難睇!Michelle只係自己坐埋一邊,走嘅時候佢仲眼紅紅!但安仔由頭到尾都無理過佢!」Michelle友人說。
男友態度劇變,這半年來,Michelle開始抑鬱,經常不受控落淚;由於她跟蘇康女友Anita及梁炳老婆Karen亦傾得埋,每每情緒低落,便找二人訴苦。
「Michelle好多次同佢哋飲飲吓嘢,都忍唔住喊出嚟,佢壓力好大,唔知自己做錯乜,令安仔成日躁到爆粗!Anita同Karen都好幫Michelle,每次都會返去同蘇康梁炳講,叫佢哋幫口勸吓安仔!」

阿嫲過身
Michelle愈忍,情緒愈不穩,但一早求去的許志安,卻毫不動容,絕無心軟,一個月前,更將自己送俾Michelle的附屬咭cut埋,甚至不准她到加多利山探望在家中飼養的狼狗。
「舊年年中,佢哋嘅關係仲係好
OK,嗰陣安仔經常會拖埋隻狗同女友出去玩,又成日去女友屋企,同對方爹哋媽咪食飯,隻狗好黐Michelle,但依家佢連狗都唔俾見,好絕情。」知情者說。
前陣子,Michelle祖母過身,更令她大受打擊。「Michelle有打電話講俾安仔知,但佢話安仔反應好冷淡,好似一個陌生人咁;屋企有白事,心情已經夠差,點知安仔仲約Michelle出去攤牌講分手,仲無情到爆晒粗:『我唔×想再見到你!』搞到Michelle喊咗幾日,乜人都唔肯見。安仔咁心急要公開俾大家知佢回復單身,佢想點,係人都知!」

唱衰趕絕
為掟Michelle,許志安絕對係精心部署,近日他更夾埋一班兄弟,商討如何淡化自己同Michelle的一段情。
「Michelle仲未死心,好想箍煲,但安仔早已心向Sammi,所以佢就搵埋班兄弟諗計趕絕Michelle,除咗反對自己老婆同女友黐Michelle,安仔亦擔心分手影響形象,於是不斷對外唱衰對方,話佢好大使,又話佢鍾意溝仔,人品好差,總之衰到貼地!」
公告回復單身,安仔名正言順同Sammi過生日,但失戀Michelle就連工都唔敢返。「同安仔拍拖,Michelle已經好怕公司同事指指點點,依家搞到咁大件事,佢呢幾日都匿埋喺屋企,唔敢返工,又唔肯聽電話。」三年情,許志安痛快一刀切,難為Michelle近幾個月被折磨到走晒樣,唔傷就假!

欲斷難斷
許志安同鄭秀文分手多年,卻餘情未了。08年安仔搭上余德琳,由絕口不提Sammi到不時將舊愛掛在嘴邊,Sammi亦由當初祝福對方,到不排除復合,充滿弦外之音的言論,完全為他日復合鋪定路。

2008年
•同余德琳拍拖,Sammi:「我哋冇復合,總之我祝福佢。」
•許志安是非纏身,Sammi:「不需要再講太多,他有事,我隨時stand by!」
•Sammi在訪問表示,難回頭與舊愛復合,安仔:「轉頭,有幾難?」
•年底「東亞華星演唱會」上,安仔隔空與Sammi合唱《唯獨你是不可取替》,唱罷向觀眾說:「我諗起當年好拼命工作,好清楚邊個坐喺我側邊陪我、支持我……」話未說完,Sammi搶說:「嗰個咪我囉!」
•在《大搜查之女》上海記者會上,Sammi自爆:「我而家唔會強求姻緣,不過有好幾個階段都想結婚,而且係同一個對象。」言下之意暗示此人是許志安。

2009年
•有指許志安有意與Sammi復合,安仔:「我同佢嘅關係唔可以用文字去形容,我哋乜都會講,大家好信任大家,佢係我一生一世會support嘅人,我同佢而家嘅關係係very good。」
•拍《罪與罰》MV,24味極力向Sammi推介隊員Brandon做男友,她婉拒說:「我鍾意單眼皮的男仔(許志安是單眼皮)!」

2010年
•「The Big Four世界巡迴演唱會:香港站」尾場,Sammi同Michelle分別前往捧場,克勤踢爆Sammi甜到要抹口水,許志安說:「我鍾意的人來了!」
•在《Big 4大四喜》上,安仔被問到被哪一位女性傷得最深,他說:「我覺得在感情上冇得講俾人傷害,如果一定要講一個令我好心痛嘅人,來來去去咪又係嗰一個。」默認Sammi在他心中的地位。
•Sammi宣傳國語新碟《信者得愛》,被問到同安仔舊情復熾,她說:「我哋冇復合,呢個階段冇呢個可能性,但係將來嘅事我唔敢講。」

落藥踢走管家婆
助手「細佬」(潘恒章)自華星年代已同許志安合作,亦暗戀對方多時,04年安仔與Sammi分手後,終於有機會埋身,暗中坐正做女友;07年10月安仔老豆過身,「細佬」更戴孝以家人身份打點喪禮。
仆心仆命,公私兩忙十五年,分手後,安仔仍讓「細佬」處理投資、財政大事,直至08年同余德琳拍拖,Michelle眼見「細佬」凡事有權過問如管家婆一樣,開始向男友落藥,由於當時兩人打得火熱,安仔對新歡言聽計從,拍拖幾個月,安仔便炒掉「細佬」。

換女如換衫
為咗一棵樹放棄整個森林,談何容易,尤其娛樂圈,誘惑多,拍緊拖、結咗婚,一腳踏兩船、三船,多的是。
梁榮忠
05年與鍾麗淇拍拖,卻被傳媒影到同朱慧敏玩車震,事業、愛情即「震散」,分手後,更催促鍾麗淇變賣早年贈送的物業分身家。
羅嘉良
前妻方敏宜守在他身邊,由繪圖員捱到視帝,其間曾與合作花旦如宣萱、陳慧珊、佘詩曼等傳緋聞。08年氹掂前妻離婚,唔夠半年即與內地女星蘇岩拉埋天窗。
崔建邦
同唐詩詠拍拖四年,不時被影到攬女夜蒲,08年,同唐詩詠拍拖同時又搭上o靚模鄺敏慧,但因發生動粗事件,揭發崔一腳踏兩船。


去年十二月二十六日,仲算好樣的Michelle到紅館睇Sammi個唱,當時安仔向Michelle派定心丸,指傳媒造謠亂寫。


與安仔分手的Michelle全程都眉頭緊皺,心事重重。


29/7
上週四,Michelle由公司搭巴士到灣仔,約友人到茶餐廳開餐,昔日清秀外形走晒樣。


雖然屢傳分手,但安仔去年還與兄弟們替Michelle到銅鑼灣Basement預祝生日,但不到兩個月,他便為掟女而對女友態度突變,不時爆粗鬧對方。


拍拖初期,二人表現甜蜜,安仔更高舉V字手勢。


分手無心軟的安仔連家中狼狗亦不准Michelle探望。


今年五月,二人同往北京做騷,同住一間酒店外,更在微博傳情。


以為坐定笠六做「安嫂」的Michelle曾任業餘model,與不少圈中人亦十分熟絡。


許志安請Sammi任Big 4演唱會嘉賓,製造機會與Sammi重修舊好。(《蘋果日報》圖片)


3/8
踢走Michelle的許志安,週二黃昏約埋劉浩龍等人到大角咀踢波。


去年底,安仔被拍得與Sammi排舞,表現親暱。(《蘋果日報》圖片)


認識Michelle前,助手「細佬」一度是安仔「緋聞」女友。(《忽然1周》圖片)


梁榮忠


羅嘉良


崔建邦

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()