酒紅色連身裙$18,030 Chloe

Cover Story

大娛樂家 薛凱琪

2012年12月13日 ~~ 第1188期 香港《壹周刊》

娛樂的功能,原應是為大家帶來開心和快樂——本來!事實是有幾多個大娛樂家的笑匠人生,徹頭徹尾的都做得到。
遠的不說,就拿薛凱琪做個活例。
22歲入行,正宗十八廿二青春無敵做夢的年紀,憑着一曲《奇洛李維斯回信》大紅,再拍電視和電影入屋,未嘗新人入行辛酸便已直線越級跳上雲端。看似平步青雲的達之路,卻正正應驗了那句對人歡笑;關掉了水銀燈後的生活,患上抑鬱,叫人羨慕得牙癢的台上女主角,壓根兒根本不快樂。
所以,我是一廂情願的以為,轉會後推出的新曲《冷笑話》,是借喻人生,南柯一夢,何其諷刺。
「其實認識我的朋友都知道我是一個好鍾意講冷笑話的人, even我講的冷笑話常被朋友取笑一點都不好笑。但我覺得任何一段關係裡面,幽默感好重要,而且笑是世界共通語言,如果我能夠講一個笑話,成功令喜歡或不喜歡我的,都笑,我會覺得那種笑容才是最真摯的。」
原來並非抑鬱病發,反而是用心眼看通,真正從經歷中成長過來了,故此矢志向自己的弱項下苦功——挑戰拍笑片,希望終有一日能真正的成為一位大娛樂家。
就在距離傳聞中的世紀末倒數前 22日,心聲為證,立此存照。

催淚彈


轉會的最大原因是想出國語碟,因為太鍾意唱國語歌。我覺得任何一個愛唱歌的人,都希望可以唱到所懂得的語言,故簽新公司之初已定下目標,同 Paco講過想出一隻國語碟,如果成事,來年就可以同步製作廣東碟和國語碟了。
就算是一個唱得幾好的歌手、或演技幾出色的演員,都應該要不斷擴闊自己的選擇。像出道時那首《奇洛李維斯回信》好多人都鍾意,卻不代表以後就要循着這條受歡迎的 formula不斷 copy,就算更鍾意遲早都會聽厭,你唔厭,我都厭!
電影都一樣,如果大家有睇過我早期的作品,就知我強項是催淚,自己喊搞到人哋都喪喊,但近年卻刻意多拍喜劇片種,原因是我覺得進步應該有兩種:一是在懂得的範疇上做得更叻;一是有更多元化的發展。我就是不想重複又重複做自己最擅長的事,不想再做催淚彈,不想再做 Drama Queen,才向自己最不擅長的喜劇埋手。

同步漸進


黑色絨背心$14,900
黑色絨半截裙$15,500
Both from Rue du Mail

坦白講,我以前對拍笑片有恐懼,因為拍過,但拍出來的效果一啲都唔好笑,幾大鑊!如果笑片唔好笑點會好睇,邊有人睇笑片係睇美指睇劇情?入場無非為得到娛樂!也曾因此而不開心,檢討過後發現問題都响自己度,好在我份人唔輸得,鍾意挑戰,要有進步,害怕無變化,除非甘願成世留在 safety zone裡面繼續拍愛情片拍文藝片,否則就要鞭策自己學多啲,勇於嘗試去克服弱點。
想通了,就會明白其實 entertainer可以有好多種, entertainment亦有好多方法,入戲院唔一定只睇藝術性高的電影,有陣時輕鬆啲笑吓都可以得到快樂。
我就是想令觀眾得到快樂。
所以我已經搵到自己的位置,我的位置就是更加清楚知道自己是個怎樣的人,目標是什麼。我唔理出面發生咩事流行緊乜嘢,唔一定爭第一,唔一定要贏人,唔一定搏有獎攞,我只會做自己覺得好玩,有愛的 project, even唱歌 even電影,未來都會繼續雙線發展。現時手頭上已揀緊三、四個劇本,而早前在紅館舉行過的演唱會亦都因為反應好,傳媒至 fans至親戚朋友都叫我快些開 part II,可惜當其時搞緊轉會,要 hold住,希望 2013年會有機會。 

理智與感恩


22歲入行,若論入行十年得與失,一定是得的比失的多。
小時候,是哥哥張國榮的 die hard粉絲,每一趟紅館演唱會都不會錯過,每次睇都會諗:嘩!紅館咁大,究竟台下面係點?人落咗台係點樣上返嚟?企在台上望向觀眾席的感覺到底是怎回事?就是從來無想過,自己有朝一日真的可以站在台上,見識所有歌手都夢寐以求的境地,所以我好應該感恩!
因為,我做緊一份我好愛好愛的工作:我愛唱歌,我竟然可以做到歌手;我無諗過自己能夠拍戲,上天卻送埋個 bonus俾機會我不斷磨練。試問世上有幾多人,可以做到自己鍾意的工作?仲要有空間可以不斷發揮,而並非機器人一樣被任意控制擺布。因此很珍惜每一次機會和每一個工作,尤其當下時勢,作為一個香港藝人,賺到錢,兼且日日有工開,這種幸運更加得來不易。故此,縱然,我失去的是自由度和私人空間,四年幾以來無放過假,理智卻話我知,我冇資格怨。

丟掉抑鬱


米色喱士上衣$15,470
米色喱士半截裙$14,940
Both from Chloe

當然,沿途走來,一定有唔開心的 moment,但我寧可報喜不報憂,只在訪問裡頭 share開心事。因為我賣的是娛樂,我的職責就是帶給大家開心和快樂,做乜要講一些唔開心的事情迫大家知?我又不是要喊苦喊忽講到自己有幾慘去博同情,希望得到你們的可憐!
前些時候,之所以公開向大家講我有抑鬱症,那是因為我做咗隻歌《 Better Me》,內容是關於這方面,希望藉此作反面教材,勉勵大家。 Between我同另一位經理人 Anita之間的共識,就是一有時間就要做多些社會公益,近年更多了出席相關的情緒病分享活動,令大家好好正視這個愈來愈嚴重的社會問題。唔講唔知,我身邊好多親朋戚友都同我講患上了這種病,好想知我點樣好番……我只可以說除了睇醫生食藥,信仰也是其中一個令我病好的重要渠道。
若果只能夠用一個字來形容現階段的自己,那應該是「 funny」,因為 I try my best to be funny!我覺得開心好緊要,雖然,好多時得我自己一個的時候並唔係咁 funny,比較 dark side,但我唔開心的時候、失落的時候、沮喪的時候,都會畫畫或祈禱,藉此過濾負面情緒,希望透過神去 remind自己唔好再做傻事去傷害自己,請給我能量去 think positive。 

人不理我 就當自娛


深藍色背心連身裙$52,000
Jil Sander from Lane Crawford

薛凱琪真的很愛講冷笑話。
為了原汁原味筆錄,以下隨機抽樣對話,平鋪直說。
事例一:影相期間,髮型師覺得鏡頭前的她頭髮亂了「要 touch一下!」,她會說「你結咗婚,唔可以隨便 touch我㗎噃……」縱然現場氣氛靜止得似日本漫畫情節般鴉雀亂飛沒人陪笑,薛凱琪也可出力的笑到青筋暴現,哈哈自娛。
訪問亦如是。
事例二:當問到女兒家夢想中的婚禮情景時,開頭兩句還算正經八八的說「我想要一個室外婚禮,最好見到日落。」以為伊人愛浪漫,誰知追問下去,冷笑話又來了。
「因為日頭好曬,我又容易吸黑,曬 20分鐘就已經好黑,連曬幾個鐘會變咗黑人,婚紗以外全部黑晒,咁會貨不對辦,所以為咗遷就 skin tone,最好 magic hour至開始……哈哈哈哈!」今回的冷笑話成功了,博得滿堂大笑,當事人更加笑到眼水狂標,真正的娛人亦娛己。
果然人如其詞:人不理我就當自娛,沉迷若叫人髮指,亦決不休止,亦決不羞恥,回收這心意。
領教領教。 

撰文:趙朗楨
形象:區永欣
攝影: SimonC 
化妝: Jessicachan make-up workshop
髮型: Jo Lam@Queens

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()