社交圈

落力演出

2012年12月13日 ~~ 第1188期 香港《壹周刊》

有名人,有場景,都不等於一單 function會好睇,不過總有 啲識做之人,用少少伎倆就引到人注意。

琦溫絲莉 黐到實




本週日,奧斯卡影后琦溫絲莉以浪琴表代言人出席沙田馬場的浪琴表賽事。琦溫絲莉真人好嬌嗲,去到邊都繑實男友。而當日郭富城亦以代言人身份和琦溫絲莉同場,問琦溫絲莉有冇見過郭富城?她友善地答:「希望他的愛駒能勝出,我樂意為他拉頭馬。」 

Lisa S. 連走幾場




名模 Lisa S.自宣布佗 B女三個月後,各大活動爭住搵佢。上週三晚 Lisa出席 LV活動時,還著住五吋高踭鞋,搞到訪問她的記者要攞個箱墊高自己,拉近距離。 Lisa開心話:「 Daniel(丈夫吳彥祖)好擔心,佢已經諗定個女第日帶男友返屋企會有咩反應。」 

何超瓊 落力飲




上週五何超瓊出席日本新媒體動漫藝術展晚宴,到場時佢塊面已經紅晒,擺明啱啱 happy hour,但頭腦依然清醒,問到細妹何超儀捲入黃浩食肆「開飯」短片,佢話:「以我理解佢兩公婆好緊張身體,會做運動,有時出去狂野 咗 啲,可能俾人誤解。」飲酒同撐阿妹同樣落力,大家姐好 嘢! 

張名雅 落力舉


港姐冠軍張名雅上週三出席 喺澳門舉行 嘅名釀慈善拍賣晚宴,坐 喺隔籬 嘅澳博董事吳志誠(右)係咁叫佢舉手投酒,張名雅亦聽話係咁舉,終於以八十五萬投得一九二九年 嘅 Pommard Rugiens,張名雅話:「希望來賓見到我 哋會踴躍 啲捐錢。」不過嗰八十五萬,佢應該冇份俾囉。


競投落實,拍賣官讓張名雅親自扑槌。



戴妮廷 認真試床


攝影師戴妮廷上週五出席周啟邦兒子代理的 Treca Interiors Pairs床上用品活動,面對咁多鏡頭,佢一啲都唔怕尷尬,成個人撻 咗落床試瞓,「我經常去旅行影相拎重嘢,細個又整親尾龍骨,所以對床褥好講究,要臨場體驗吓。」





Rosemary 出盡力


模特兒 Rosemary和 Ana R.上週六與其他模特兒老友在淺水灣參加慈善沙灘比賽, Rosemary開心話:「我 哋玩 咗六個遊戲,得到全場亞軍。」睇見佢哋玩 water rafting和扯大纜時唔理儀態出盡吃奶力,抵贏嘅!







撰文、攝影:名人組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()