高皓正把女兒取名為「Rhema」,意思是「神的話語」。

靠着神的力量,女兒不僅定名為「高純意」,而且帶着微笑來到這個世界;就連醫生太太陸凱兒順產誕女時,也因着神的愛,沒半點痛楚。

在高皓正的眼裏,只要在神的懷裏,一切都美。

正如,形容為比張栢芝還漂亮的太太,即使產後餵哺母乳弄至周身酸臭汗,高皓正反覺得吸引,「好奇怪喎,太太以前好乾淨o架,生完要餵奶,成身奶酥味同汗味,我反而覺得佢好sexy、好有女人味,搞到我成日都好衝動!哈哈!其實BB出咗世,唔係要成為父母世界嘅中心,而係要讓佢融入我哋嘅戀愛生活中!」笑聲滲透着羞澀和甜蜜。

高皓正直言,太太產後渾身汗味與奶酥味,女人味及吸引力大增,竟然令他經常衝動喎。

無痛分娩

還記得畢業於中文大學的高皓正,於○二年剛出道時被冠以「中大謝霆鋒」的稱號,他的婚姻卻比正版謝霆鋒美滿得多!一○年三月,高皓正與拍拖年多的醫生女友陸凱兒結婚,女兒於今年二月尾出世,面帶微笑的來到這個世界。

高皓正憶述:「因為太太懷孕時,我哋成日同BB一齊祈禱,希望佢係笑住咁出世,點知佢出世嗰刻,『呀』咗一聲之後就真係微笑,我哋見到都好開心!」因為相信神的偉大和奇妙,高皓正與太太輕鬆愉快地迎接新生命的誕生,更把被喻為「十級痛」的自然分娩痛楚化作輕煙,安然度過。「太太用咗十分鐘就push咗BB出嚟,佢一滴眼淚都冇流過,一聲都冇嗌過,佢話唔係好痛,形容為『好似一個勁啲嘅肚屙咁』!其實《聖經》都有講過,如果一個人本身充滿住愛,神就會幫佢攞走生育嘅痛楚!」高皓正微笑着說。

高皓正表示當上爸爸後,更有男人味和更為顧家,「依家非必要嘅job都推晒喇」。

因為信仰,造就了高皓正樂觀正面的思想,他希望女兒也有如斯態度,遂改名為「高純意」,意思是任何時候都能保持簡單和純潔,原來這個名字也是神的旨意:「我同太太好想幫個女改個有『純』字嘅名,於是問吓神嘅意見,有一次去澳門同啲年輕人分享,神真係借咗一個後生仔把口為我祈禱,同意咗我用呢個『純』字。」

除此之外,高皓正也希望女兒知道自己在父母心目中的重要性,他說:「因為我六歲嗰陣,媽媽就因病過身,令我自細都冇乜安全感,所以我希望個女可以有更多嘅安全感,知道爸爸媽媽係幾咁重視佢!」

高皓正曾經公開大讚太太陸凱兒,比張栢芝還要漂亮,幸福滿瀉。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()