FACEweekly

不完美的完美 容祖兒

2012年10月10日 ~~ 第281期 Face

入行第 13年,天后容祖兒不斷作出新嘗試,年中先拍電影《 DIVA華麗之後》,半自傳電影敘述娛樂圈百態,最近推出第 30張個人唱片、第 7張國語專輯《 Moment》,上月尾更在《 MOOV LIVE 2012–容祖兒》音樂會,自彈自唱兼打埋鼓,唱足 18首歌,自爆唔要靚聲唱歌,不過當晚迫爆場,觀眾極度受落。
究竟天后心中的不完美,可有多完美?

演唱會比平時更放,聽到的是另一個祖兒,又說過不用完美靚聲演唱,所為何事?




有別大型演唱會, MOOV音樂會最特別是與觀眾好近距離,我可以落台同佢哋一齊坐一齊唱。那一刻,好想隨心而唱,技巧反而是其次,也不需字正腔圓,來得更有感覺。自己很喜歡林子祥同李宗盛,就算唔唱歌,他們本身的聲線,都已是一把靚聲。 

祖兒心目中有沒有一個理想地方,可以與觀眾近距離接觸及表演呢?


係榕樹頭呀!我講的榕樹頭,是上年去英國 Oxford路上,看見遠處有一條路,路上有一座山,山頂上就只有一棵很高的樹,那處就係我所說的榕樹頭。我好想好想同一大班聽眾,圍坐在那樹下,拿着結他就咁清唱。我就是喜歡這樣的清新。

演唱會中祖兒自己打鼓,究竟練了多久?來臨會嘗試其他樂器?


都係打咗幾下咋。不過打鼓又唔係想像咁難,我練的只係 BB級,出來獻醜就有。我好奇心好大,乜都想試,最好梗係結他又識、鋼琴又識吓咁啦。

入行十三年,你的形象百變。祖兒除了國語新碟之外,來臨會有甚麼新挑戰?


大碟推出之後,就是開始研究可以同乜人合作,自己很想試不同的錄音方式,始終 13年,要不斷作新嘗試,自己同支持者都會有新鮮感。秋天到喇,係一個戀愛季節,亦好想造一張好多浪漫元素的碟。

是次大碟製作陣容龐大,最喜歡哪首作品?


早前到台北拍〈加大力度〉,封了台北大直橋外,更找來 120位臨時演員及 1匹白馬,認真大陣仗。

對呀,有方大同、台灣樂隊蘇打綠主音吳青峰、蔡健雅等幫手作曲。自己好喜歡大同作的〈活該〉,一首歌內有四種不同音樂風格,由好輕快突然又收慢,好得意。留心聽,更會聽到大同伴唱㗎! 

撰文:陳家豪

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()