Girl in Summer

柔道龍虎榜 詩雅

2012年10月10日 ~~ 第281期 Face

𡃁模要成功轉型,拍戲拍劇先有得長做長有, 27歲的詩雅( Michelle)拍平面廣告出身, 08年加入英皇,即擔正在電影《很想和你在一起》做女主角,其後接住有戲開,上年在港台劇《愛回家》扮小腦萎縮症病人,《愛》劇更拿到加州參展,令她贏得「最佳女主角」一獎。
演技獲肯定,詩雅現時繼續自我增值,邊拍戲邊學功夫,連撻餐死嘅柔道都玩埋,第時可以做打女多條出路啦!

年齡: 27
身高: 164cm
三圍: 32、 24、 33
‘ 12最愛電影:
港片:《低俗喜劇》
西片:《飢餓遊戲》
韓片:《無聲吶喊》








做親唔係乖乖女就係鵪鶉妹角色的詩雅,於下月上畫的江湖電影《紮職》中,身為女主角的詩雅,在戲中飾演巴辣富家女,終於可以跳出框框。「我今次做盧海鵬個女,係嗰種以為自己有錢大晒 嘅女仔。有次得罪 咗黑社會大家姐溫碧霞,累到古惑仔男友陳偉霆俾人斬!」





弱女打女


咪睇詩雅柔弱過張紙,原來佢最愛體力勞動。「我好鍾意吊威吔,有次去上海拍劇,一聽到導演話要吊高,我即刻精神晒!同埋我之前學過柔道, 𠵱家又學緊北派武術,希望公司將來幫我接多 啲打戲啦!」 

採訪、撰文:湯勵貞
攝影:范仲良
形象: Bryan@the Flaming
服裝: snidel, Sinequanone

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()