粗腿樂瞳週日(25日)在東涌海邊跑步,事前做定壓腿熱身,但腰力不足,出盡力,手指都掂唔到腳趾。

去年在《點解阿Sir係阿Sir》演叛逆女K4「中女」彈起,被宅男封為女神的樂瞳,劇接劇未停過,在新劇《當旺爸爸》演鍾嘉欣細妹高如寶賣溫情,上週平均收30點。最近因為捱更抵夜又錄新碟搞到壓力爆煲,但因肥底身形加上狂食減壓,磅數大增。週日(25日)樂瞳在東涌住所附近狂跑步keep fit,不過少做運動的她看來十分吃力。她承認狂做運動係最想減去粗壯的大髀肥肉,不過就有難度:「對腳好難減!」


25歲樂瞳(原名龔茜彤),06年《美女廚房》初曝光、09年做歌星入行,去年執到好籌,在《點解阿Sir係阿Sir》中演活反叛學生妹彈起,之後躍升為無綫新小花,不斷拍劇。在新劇《當旺爸爸》中飾演發明星夢唔讀書的學生妹,現實中卻冇得好食懶飛,事關剛拍完《護花傾情》同重頭劇《大太監》後,《情越海岸線》又即將開拍,劇接劇加上預計10月再出碟,樂瞳正忙於錄音工作,想休息都難。

肥到睇醫生
曾經係高登女神的樂瞳,近日出席《當旺爸爸》宣傳活動時,突然變了包包面,屁股和大髀亦明顯脹了不少。知情人士透露:「樂瞳呢排肥咗成10磅,佢自己都唔知點解,明明最近好忙好大壓力,但偏偏愈忙愈肥,咪去咗睇醫生囉。」週日(25日)早上11時,記者在樂瞳位於東涌的住所附近,發現她在海邊跑步,做完壓腿熱身後開始喪跑,中途又走到公園的體育設施做sit up。不過可能少做運動的緣故,她明顯做得很吃力,腰硬搞到手指掂唔到腳,做幾下就要休息先夠氣繼續跑。

手腳唔協調
做完約一小時運動,記者上前跟樂瞳打招呼。樂瞳忍唔住呻:「之前拍《當旺爸爸》要不停食嘢已經肥咗好多,你知我不嬲下身都肥,大髀又粗,但係對腳好難減!」她又稱最近壓力大導致生理失調:「呢年拍咗幾套劇,捱更抵夜好辛苦!加上我10月出碟,家錄咗7首歌仲未錄完,真係好大壓力囉,有時會爆瘡又皮膚敏感;但唔知點解咁大壓力都愈嚟愈肥,我唔知肥咗幾多呀,醫生建議我做多啲運動,都好嘅,我爺爺係癌症過身,我好驚自己有病。」她又稱自己手腳唔協調:「我手腳遲鈍過人,例如一班人學跳舞,人舉左手我就舉咗右手、人哋右腳踏前我就左腳踏右腳,手腳唔協調得好嚴重,所以我搵緊人教我泰拳,希望改善到啦!」勤做運動,女神回歸有期喇!

慢跑可修腿
跑步減大髀脂肪有冇效?曾為謝安琪、林海峰等做健身教練的Ryan Lee解釋:「相信係因為着高踭鞋多加上企嘅姿勢唔好,導致大髀同pat pat脂肪積聚。想減就要做心跳唔太急速嘅帶氧運動,例如急步行或緩步跑其實都有效。」以樂瞳25歲計算,心跳每分鐘126~136下的運動對消脂最有效,所以慢慢跑都得。

演乜都得


剛拍完重頭劇《大太監》(左)及劉家豪監製的告別作《護花危情》(下),樂瞳4月便接拍《情越海岸線》再演K4式反叛少女,劇集一部接一部令她壓力大增。

女神再現
樂瞳去年在《點解阿Sir係阿Sir》演K4大家姐,一身學生look即躍升為高登女神,套劇播完女神亦下凡;直至最近播映嘅《當旺爸爸》,樂瞳演開心少女,再次被網友放上不同靚相大讚可愛。雖然回響不及去年,但總算女神再現! ####


肥咗10磅《當旺爸爸》中樂瞳一頭曲髮令包包面更現形。


樂瞳努力喪跑一小時,連上身tube top都鬆埋,不時用手抽起。


跑到一半,樂瞳嘗試玩公園的健身器材,可惜唔夠力,幾經辛苦才屈到起身,做了幾下就要休息唞氣!


星級教練 Ryan Lee


《當旺》明星夢《當旺爸爸》中,樂瞳與鍾嘉欣、胡定欣演三姊妹,首次在劇集擔任第三女主角,對08年才簽無綫經理人合約來說,上位算快。


去年樂瞳自拍泳衣照放上網,當時大髀和下盆已見粗壯,一早應該滅脂啦!


《大太監》妃子


《護花》 模



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()