多謝老公!(設計對白)
開心最緊要(設計對白)

南華足主羅傑承搞波搞得有聲有色,近年更進軍飲食業,知老婆梁芷珊鍾情茶餐廳,上年七月投資千萬開設「來佬餐館」,同老婆賀壽。最近羅生羅太結婚十周年,叫埋大班朋友開餐慶祝,有份到賀的賭王四太梁安琪,捉實羅傑承傳授愛妻格言:「搵到錢更加要錫老婆。」
最緊要老婆開心,羅傑承立即行動,叫梁芷珊去HERMÈS盡情掃貨,唔使客氣。

 

四太贈金句
十年前情人節前夕,羅傑承夫婦在美國拉斯維加斯註冊,每年結婚周年,兩夫妻愛與朋友一齊慶祝,今年踏入第十個年頭,二人就在自己投資近一億的新蒲店The Tonno內的「上海佬」筵開七席,請朋友歎新派上海菜。晚上七點半,保良局副主席龐盧淑燕、莎莎國際主席郭少明夫婦先後抵埗,還有BMA一哥曹格、Gin Lee、周國賢等到賀。食到一半,跟羅傑承同樣來自澳門的四太梁安琪才現身,身為保良局副主席的她,甫坐下便跟在場的總理敬酒互相祝賀,然後再拉住主人家密密斟。幾杯落肚的四太,據知當晚向羅生羅太傳授夫婦相處之道,提點羅傑承最緊要識得錫老婆,尤其賺到錢,更加要對老婆好啲。坐唔夠一個鐘,四太又要飛車出機場,送兒子返英國讀書,夠晒俾面。

老婆任買
四太一番愛妻論果然有效,原本在較早前訂造HERMÈS蛇皮手袋送俾老婆做結婚周年禮物的羅傑承,即時展開加碼行動,開口叫老婆落鋪繼續買。老公開水喉,梁芷珊亦坐言起行,上週五(二月十七日)接近五點,坐住掛有二人結婚註冊日「213」車牌的勞斯萊斯到達中環雪廠街,下車後,羅太攞住特別訂造的HERMÈS手袋,急步走入HERMÈS店內掃貨,幾乎見啱就買。豪客光臨,店員索性落半閘謝絕其他顧客入內,專心服侍愈買愈開心的羅太。半小時後,攞住價值約十一萬新手袋的羅太先行步出,一行數人的HERMÈS職員,攞住五個大紙袋殿後,再逐一幫羅太將戰利品搬上在附近等候的七人車,滿載而歸。

十一萬手袋
老公撐任買,梁芷珊欣賞的並非銀碼大小,而係羅生份人夠細心,她說:「佢送蛇皮手袋俾我,係因為佢見我用咗個蛇皮銀包成兩年,一直冇換過,你知女人貪靚,手袋銀包成日換,我咁耐都冇換過,一定好鍾意個銀包,所以佢特登訂一個同皮嘅手袋俾我襯番,我覺得呢份禮物,好有心思。」至於在HERMÈS內狂掃百萬貨,她說:「我見到啱就買,應該冇咁多錢。」

名媛恩物
法國名牌HERMÈS是以皮具製品馳名中外,其中以女星Jane Birkin及Grace Kelly命名的Birkin及 Kelly bag,更是全球明星名媛追捧恩物,由於全部人手製作,產量有限,即使熟客亦須輪候,而利用特別材料及指定配色的HERMÈS,有錢都未必買到,只有HERMÈS VIP客戶才有資格訂造。據知,目前HERMÈS VIP的香港名人豪客包括劉鑾雄、前亞姐李妮和羅傑承太太梁芷珊。特別訂製的Birkin Bag及Kelly Bag,價錢亦非常昂貴,當中鱷魚皮加白金鑽石鎖,是現時最頂級的配搭,售價要港幣150萬。 ####

 
梁芷珊將本來攞住入shop的特訂三色HERMÈS手袋放在櫃枱,再開始周圍巡狂掃心頭好。

 
換了新袋,入了大堆貨的她,要職員幫手拎入七人車內,而她則登上「213」勞斯萊斯離開。




十一萬蛇皮新袋。


落半閘


四太跟羅傑承同樣來自澳門,在好友結婚十周年party,她亦大講夫妻相處之道。


姍姍來遲的四太到場後,身為保良局副主席的她,即向一班總理敬酒。


BMA歌手坐埋一枱,見到枱上兩隻金龍擺設,周國賢(左二)即扮大嗌影相,而一哥曹格(右一)則十分節制,全程唔沾點酒飲清水。


出席賽馬日活動,梁芷珊右手的白金鑽石卡地亞錶,是去年生日禮物之一。


慶祝結婚十周年當日,羅傑承在facebook大講夫婦相處之道,又將二人十年前在拉斯維加斯的結婚照公開。




慶祝完結婚十周年紀念,羅傑承的新馬「軍事出擊」在比賽中勝出贏了過百萬獎金,羅太讚老公:「佢買馬眼光幾準㗎!」


身為南華足主的羅傑承,不時玩破格,前年南華舉行發布會,他就搵來一班身材豐滿的外國模特兒,跟球員在自己的遊艇上開記者會。


去年收到接近一億的Sunsecker Predator 115新遊艇大玩具,羅傑承會相約朋友江欣燕夫婦出海玩。




李妮


呂麗君

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()