袁詠儀(靚靚)和張智霖已有心肝椗囝囝魔童,他們一直希望為囝囝增添妹妹或弟弟。前晚靚靚錄影遊戲節目,她坦言不會靠人工授孕,希望順其自然兼可享受造人過程。

由草蜢主持的無綫全新遊戲節目《華麗明星賽》,前晚在將軍澳電視廣播城錄影,請來圈中好友袁詠儀、伍詠薇、黎耀祥和王敏德齊玩多個遊戲,其中試飲不同紅酒,估出最貴的一種,祥仔卻只貼中最便宜的一款,至於其他人也未能估中。

放大圖片
草蜢當晚請來一眾好友玩新遊戲,其中一個是試飲紅酒估價格,卻無人估中。

草蜢當晚請來一眾好友玩新遊戲,其中一個是試飲紅酒估價格,卻無人估中。

放大圖片
伍詠薇和蔡一傑來個錫錫。

伍詠薇和蔡一傑來個錫錫。

祥仔 Chok樣媲美林峯 放大圖片
祥仔擺甫士,他自言 chok樣拍得住林峯,但卻似足羅文。

祥仔擺甫士,他自言 chok樣拍得住林峯,但卻似足羅文。

各人又要行天橋擺甫士,祥仔十足羅文上身,相當搞笑。事後祥仔笑言對擺甫士甚有信心,問是否可 chok過林峯?他笑說:「未必贏得過佢,但絕對可以拍得住。」靚靚行天橋時打底 tube top一度滑下,甚為狼狽。至於王敏德雖然廣東話不靈光,但不時唱歌冧觀眾;最後由靚靚贏出並奪得約 19萬元的獎金獎品。主持草蜢就表示他們錄影前已不時在化妝間頂嘴。有報道指靚靚擇日到廟宇拜神求女,她聞言說:「一直都有求,仲有健康同財富,去廟拜神梗有所求,話我求女,好呀,承佢貴言。」

兔龍 BB與魔童合拍

不過靚靚自言不太心急,並說:「由天決定,我唔會試其他方法,自然啲。」是否要享受造人過程?靚靚笑說:「必然啦,人梗係有七情六慾,唔係上天造我哋出嚟做乜,但老公唔得閒,唔通我單性繁殖咩?」靚靚坦認希望生兔或龍 BB,因為這兩個生肖和囝囝魔童較合拍。記者笑言張智霖在外工作時,靚靚可以探望順便造人,她笑說:「佢開工喎,咁攰享受唔到 o架。」採訪:卓寶花攝影:陳俊強


靚靚前晚為草蜢的遊戲節目做嘉賓,最後成為大贏家得到 19萬獎金和禮物。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()