謝安琪人氣跌,賺錢騷愈接愈少,反而就經常出席慈善活動以保住人氣。
謝晒皮
4大封殺零曝光 謝安琪讓李治廷飛
2011年02月23日
雖然殼王陳國強入主無綫,令 4大唱片公司( HKRIA)同無綫好似有偈傾,不過現階段依然冇聲氣,搞到 4大唱片公司嘅歌手消失晒咁。
失蹤冇人氣,首當其衝當然係曾經去到一姐位、家撻番落嚟嘅謝安琪。唔只勢頹,搵銀能力亦告急,連阿 Kay米飯班主豐澤最近亦搵新貴李治廷接力。


謝安琪做咗豐澤 3年代言人,每次都以女飛俠造型登場。

4大因版稅同無綫鬧翻,加上 bma亦歸邊加入 4大行列,搞到一眾曾經係一線嘅歌手謝安琪和張敬軒等,要另投亞視、有線幫手,可惜論入屋程度同無綫冇得比,搞到變相消失人氣跌。
失勢收入減
號召力大減,搞到廣告商都對呢班 4大歌手持觀望態度,而曾經同容祖兒有得鍊嘅謝安琪,自 4大事件後,人氣急跌,雖然經常亮相有線和亞視,但無助聲勢,令曾經係廣告商蜜糖嘅佢,上年開始少人搵,去年她仍然死撐:「今年得 2、 3個廣告,好滿足,我重質不足量。」
錢又點會有人嫌多,謝安琪人氣跌係事實,就連佢最大米飯班主豐澤,雖上年 6月同謝安琪續約代言,但豐澤最近就搵咗新貴李治廷幫手,代言「啟動科技」兼唱廣告歌,而週二( 22日)晚豐澤更舉行晚宴隆重介紹李治廷,反而有約在身的謝安琪,則不在出席之列。豐澤發言人對本刊說:「李治廷係代言豐澤入面其中 1個 label;謝安琪仍然係豐澤代言人,佢嘅廣告上年拍咗亦播緊,今年暫時未有其他宣傳。」張太吸金力 keep唔到,係時候諗諗計!


李治廷唱歌、拍電影都掂,難怪成為廣告新寵,搶贏謝安琪亦好合理。
 
豐澤新廣告搵李治廷幫手,李治廷更為廣告被吊起十個鐘。
 
豐澤發放畀傳媒嘅邀請信上寫明週二( 22日)啟動科技代言人李治廷會出席晚宴,而且仲有陳法拉、 Mr.、王菀之、張敬軒,反而至愛代言人謝安琪就冇影。

廣告王 
李治廷最近獲意大利品牌 Ermenegildo Zegna垂青,委任為副線代言人。

Ermenegildo Zegna
豐澤
1 day acuvue
美心 mini系列
Bossini
DBS信用咭

謝安琪人氣急跌遭廣告商抛棄 李治廷強勢接力


雖然新買家陳國強入主TVB,令4大唱片公司(HKRIA)同TVB關系有望出現轉機,不過現階段依然沒有任何消息,搞到4大唱片公司的歌手好像消失一樣。

失蹤沒有人氣,首當其沖當然是曾經去到一姐位、現在人氣急跌的謝安琪。不止號召力大減、賺錢能力也告急、連代言三年的廣告商豐澤電器也找了新貴李治廷接力,把仍有約在身的謝安琪打入冷宮。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()