自從有咗知名度,瑤瑤郭書瑤嘅E奶,好耐冇同大家見面,但呢個世界上,童顏巨乳豈只瑤瑤一個,有「陸版瑤瑤」之稱嘅刁揚,憑32E國產乳牛加埋童顏面孔走紅國內,最近正式殺入台灣,擺明同正版爭飯食。


身為乳牛一姐,瑤瑤對於刁揚,表現唔多客氣:「她(刁揚)跟我一點都不像,不要奶大就說像我。」至於就讀成都大學外語系嘅刁揚,對於瑤瑤嘅冷言冷語,好睇得開:「我懂她的感覺啦,如果不喜歡我,也很正常,換成是我,忽然冒出一個『台版刁揚』,大概也會不爽吧!」胸襟同胸圍一樣咁大!之前參加湖南衞視《超級女星》入行,只有21歲嘅刁揚,知道自己賣點係乜,所以絕對唔會隨便封胸,佢對自己嘅歌喉同演技亦相當有自信:「唱KTV也會點瑤瑤的歌,不過我還是常唱陳綺貞的歌,比較須要技巧;台灣男明星我最喜歡趙又廷、阮經天,還有鄭元暢,假使有一天跟他們拍偶像劇,我可以演像《惡作劇之吻》林依晨的角色。」把嘴咁刁,真係冇改錯姓喎!

台灣製
兩年前出道,瑤瑤憑童顏巨乳秒殺宅男,可惜一紅就封胸,家陣雖然拍劇做主持出唱片三路發展,但人氣不復當年勇。


去台灣宣傳,刁揚上吳宗憲節目,大方送上32E愛的抱抱,對住前輩慷慨,但見到另一位宅男女神「豆花妹」,刁揚唔客氣,寸豆花妹個樣「天然呆」,咪即係廣東話嘅「烚下烚下」囉! ####


國產貨刁揚擅長拋胸扮可愛,佢話身邊朋友都頂佢唔順:「我很喜歡裝出可愛的表情,但是朋友會罵我:『裝這種表情也太噁心,你累不累啊!』」最緊要班男人睇唔厭啫。


豆花妹刁揚


吳宗憲

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()