張智霖( Chilam)當年和許秋怡因合唱《現代愛情故事》而撻着,後來因袁詠儀(靚靚)出現令他們分手,更傳出 Chilam和秋怡反目再見不是朋友。前晚 Chilam和秋怡相隔 19年同台合唱,經典重現,難得是他們各自的另一半靚靚和王書麒都在台下打氣和唱,一切恩怨皆煙消雲散。


其他娛樂名人影片

一連兩場「張智霖我係外星人演唱會」前晚在紅館完成,人緣甚佳的張智霖獲大批好友撐場,包括邱淑貞和沈嘉偉、草蜢、余文樂、上山詩納、歐陽震華、胡杏兒及伍詠薇和老公等,郭富城和張栢芝則上台合唱助陣,不過 Chilam舊愛許秋怡現身台上才是高潮所在。

放大圖片
袁詠儀及王書麒(右圖)在台下支持 Chilam與秋怡。

袁詠儀及王書麒(右圖)在台下支持 Chilam與秋怡。

放大圖片

 

60歲影婚紗相 放大圖片
Chilam與許秋怡再度牽手,相信一定百般滋味。

Chilam與許秋怡再度牽手,相信一定百般滋味。

相隔 19年, Chilam請來秋怡做嘉賓合唱《現》曲,兩人不避嫌拖手攬腰及擁抱,最難得是兩人的另一半靚靚及王書麒皆在台下打氣,靚靚更跟着和唱。唱畢秋怡說:「 19年冇見,你依然咁靚仔,祝你可以繼續加場。」 Chilam聞言表示:「好耐冇見,多謝晒。」 Chilam與秋怡已各有家庭,如今更同台合唱,相信以往的恩怨將隨之而消散。Chilam又在台上向靚靚發表愛的宣言,他說兩人的戀情當年不被看好,經常被問何時分手, Chilam說:「因為自己年少氣盛,結果我同佢結婚時冇盛大擺酒,連婚紗相都冇影,我覺得對佢有虧欠。家我約定你 60歲時一齊影婚紗相。」說畢他唱出《末響妻》,此時 Chilam跟台下的靚靚一同淚流滿面。Chilam續說:「老婆甲狀腺有少少問題,但佢依然陪我跑步,好支持我,我要話佢知,生老病死都會同你一齊。」安哥時 Chilam唱《祝君好》再流下男兒淚。 Chilam慶功時說發表愛的宣言是有感而發,提到靚靚的甲狀腺毛病, Chilam說她已康復中,問會否影響造人計劃?他表示絕不會。採訪:何慧斯 攝影:仇志德


相隔 19年, Chilam攬着許秋怡再唱《現代愛情故事》。

張智霖 拖 許秋怡 相隔 19年重溫 愛情故事  靚靚 打氣

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()