唔知佢之前啲嘢。(真實對白)
扮慘︰一向潮人上身嘅山聰,當日身穿全套約二千多元、香港冇行貨嘅 Nike×高橋盾風褸返電視城開工,一提及當年 Ponny同前夫為佢離婚時,陳山聰即時七情上面交足戲話:「我唔知佢之前啲嘢!」一句唔知推得一乾二淨!

去年自稱同女友拍拖十年並被揭於 08年同 Ponny已婚的陳山聰,本刊發現兩人當初撻着時 Ponny原來已為人婦,但自與陳山聰認識後, Ponny難忍後生靚仔陳山聰追求,故不惜於 06年跟當時丈夫(鄭超武)離婚,再全程投入陳山聰感情之中。
雖然 Ponny 08年終跟陳山聰成功結婚,可惜呢段不倫苦戀,始終敵唔過超雲青春加真金挑戰, Ponny應該估唔到會案件重演,不過角色掉轉,人財兩空下最終 Ponny敗走,返回葵盛公屋娘家。
據知 Ponny當年跟陳山聰拍拖時,由於身為時裝設計師的 Ponny甚具潮流觸覺,成功將奀茄陳山聰打造成潮人人辦,知情者說:「其實 Ponny未同陳山聰拍拖前,已經同好多圈中人熟,好似林峯都係 Ponny介紹俾陳山聰識,又將佢着到成個潮人咁,咪畀佢埋到班星堆囉!」

 

放大圖片

畀啲空間佢面對番個社會!
扮諗︰陳山聰把口不停叫記者俾時間前妻面對社會,不如你諗吓點樣向超雲或者三太解畫好過啦!

 
放大圖片

'97嫁商人
根據香港婚姻註冊處紀錄, Ponny 97年已跟前夫鄭超武註冊,但陳山聰去年聲稱跟 Ponny已拍拖 10年,兩人更於 08年拉埋,照咁計,陳山聰好難唔牽涉入 Ponny同前夫鄭超武嘅婚姻喎!

 
放大圖片

'06割蓆
Ponny與前夫鄭超武聯名開嘅時裝公司喺 06年解散,估計 Ponny跟前夫鄭超武亦於該段時間離婚。

 
放大圖片

'08嫁山聰

 
放大圖片

《蘋果日報》圖片

 
放大圖片

當時已為陳太嘅 Ponny,兩公婆同樣愛追求潮流,有指 Ponny更親手將陳山聰打造成潮人,離婚後,陳山聰即時取消了在微博內關注 Ponny,而 Ponny一直保持沉默,只在微博講咗句「天……在看」和對雜誌表示「我好 hurt!」

 

「唔識佢前夫」

當年借 Ponny埋星堆,如今又有超雲幫拖撐出面,現忙於拍攝《我的如意狼君》嘅陳山聰,上週三被問到前妻 Ponny當年為佢拋夫一事時,陳山聰即表情豐富地說:「我唔知佢之前啲嘢,都唔識佢前夫,總之我哋私底下已經解決,(咁贍養費呢?),之前已經傾好晒所有嘢,亦都希望傳媒畀番啲空間佢( Ponny)去再次面對番個社會。」吓, Ponny唔係精神病人,佢面對社會有乜問題先?

 

放大圖片

全城反賤男
陳山聰撇老婆,除咗林峯唔願同佢吹水外,全城市民更加輪住鬧爆,連前好友陳敏之都呼應 Ponny嘅「天在看」言論,不值陳山聰所為。

 

同陳山聰爭女失敗,啱啱俾超雲喺微博鬧佢,周柏豪即時唔敢亂講嘢,上週四( 24日)本刊問佢點睇陳山聰當年撬人妻一事時,周柏豪只說:「唔回應喇!」再問到佢現時同超雲關係時,他則說:「有機會就同佢喺微博傾偈,順其自然啦!」

林峯費事睬

一直 friend底嘅林峯及陳山聰,兩人經常研究潮服點襯先型,但自從陳山聰賤男現形後,咁啱林峯又被爆同內地剝模潘霜霜床照,喺早前 16日嘅《回到三國》造型活動中,為咗避免被混為一談,完全同陳山聰零交流,朋友大難臨頭各自飛。

 

放大圖片

借馬明避
林峯唔睬,不過陳山聰仍努力死跟,可惜林峯時運高剩係睇到馬國明,陳山聰又食檸檬。

 
放大圖片

陳山聰同林峯老友時,曾一齊到卡拉 OK劈酒慶功,如今陳山聰變賤男,林峯醒目仔當然少黐為妙。

 

同 Ponny於 2月 14日情人節攤牌後,陳山聰即同超雲於澳門又送過萬 Chanel涼鞋及蛋糕,又送花度佳節,陳山聰落足力氹女,即使最近有傳陳山聰跟前歌手女友謝凱珊有一私生子,超雲仍於微博內力撐,又暗寸周柏豪係小人,擺明撐到行。

 

放大圖片

《壹週刊》圖片

 
放大圖片

撐山聰

 
放大圖片

插柏豪

 

梁永鏗律師:隨時分燊家

陳山聰如果有幸娶到賭王千金,真係隨時有得分家產,梁永鏗律師話:「不論男女邊方富貴,即使女方富貴過男方,一旦離婚,男方都有權分女方嘅身家,法律係以尊重婚姻為原則,以正式結婚嘅時間衡量,所以男女雙方都有權分對方嘅財產,不過如果係喺外地結婚嘅話,就要視乎當地嘅婚姻法律。至於贍養費方面,先計算自己開支同收入,再作出決定,唔通得嗰 5千蚊收入都要分一半畀人咩!」

閃得快好世界

陳山聰同前妻 Ponny拍拖之前,期間亦跟唔少女藝人傳過緋聞,不過個個霧水情緣後都搵到好人家,睇嚟跟住賤男真係早閃早着!

 

放大圖片

28歲•梁靖琪
07年同陳山聰公開拖手出席自己 24歲生日派對傳出緋聞,梁於今年與製衣業的黃姓男友結婚。

 
放大圖片

30歲•陳美詩
拍《掌上明珠》同陳山聰互獻熒幕初吻而傳緋聞,陳美詩現跟孫耀威同居。

 
放大圖片

35歲•謝凱珊
98年同當時仍為歌手的陳山聰拍拖,最近傳出跟陳山聰育有一子,陳山聰堅決否認,現謝凱珊已嫁商人為妻。

 
放大圖片

31歲•陳敏之
傳喺 06年因拍《東方之珠》而撻着,及後因分手才變成「兄妹」,現陳同年輕商家 William拍拖 2年,更傳出準備拉埋。

 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()