傳聞有咗 4個月 BB嘅大 S身上嘅婚紗出自日本高級品牌 Katsura Yumi(桂由美),度身訂做最低消費要 13萬人仔,但據知大 S婚戒係全白 K金簡單設計零鑽石,難怪俾小 S窒「眯着眼睛看她的鑽戒都看不到!」網上圖片

老公汪小菲喺婚宴上唔小心爆響口:「為我們女兒許願。」被揭大肚佗 B女嘅大 S婚禮後索性話之你,擺明嫁入豪門隨時唔撈咁款。而小 S兩公婆仲旋即由三亞飛嚟香港瘋狂掃貨,唔鬼睬台灣傳媒,難為第二日( 23日)返台灣嘅大 S媽俾台灣傳媒在機場圍剿,最後喊住話:「熙媛的委屈就是做媽媽的委屈,我嫁女兒為何要被人批評成這樣?」出嫁咗仲麻煩到阿媽已經不孝, CIA仲喺朝陽嘅微博發現喺婚宴前一日嘅派對綵排內,大 S唔顧肚裏面 BB照飲酒!大 S唔顧大嗰個(大 S媽),好心都錫住個細啦!

 

放大圖片

CIA喺「搜狐」高層張朝陽嘅微博內發現多張婚宴相,呢張係 21日夜晚嘅婚前 party,大 S同汪小菲冇理傳統習俗一樣照見面,不過都唔夠大 S有 B照飲酒咁癲。網上圖片

 
放大圖片

酒照飲
京城闊少汪小菲一向同內地媒體勁友好,出席飲宴嘅搜狐高層張朝陽「玩寸 party」將偷影相當獨家相流出,汪氏夫婦話嬲到要怒告張朝陽,真係告先算啦!網上圖片

 
放大圖片

屁股透視
一班姊妹包括吳佩慈(左二)着住大 S設計嘅紫色雪紡姊妹裙,喺海南島強風下個個屁股差啲透視,大 S整蠱喎!

 
放大圖片

婚禮舉行期間,大 S開頭笑到見牙唔見眼,但交換完戒指後兩個就喊晒口。網上圖片

 
放大圖片

小 S補鑊
有「賓客」唔守規矩搞到場外傳媒勁不滿,一班伴娘姊妹團(左起:蔡康永、小 S、范瑋琪、 Ella)要出嚟做訪問補鑊,小 S仲出埋美腿叫大家息怒。

 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()