21歲的 Angelababy(楊穎)近兩年攻日、拍電影、拍廣告,走勢凌厲。 Baby的告別寫真集將於後天推出,未出街,中港台日定單已超過 3萬本。 Baby今次賣高貴而不走色情,但就很辛苦,在關島潛水、被太陽乾煎中暑,在樹林取景時,又給螳螂和青蛙嚇親。


其他娛樂名人影片

每年一度的書展將於後天開鑼,一眾 o靚模寫真以性感為賣點,肉體橫陳,大出法寶大賣噴血誘惑。 o靚模始祖 Angelababy今年於書展推出第三本寫真集《 Paradise》,將會是最後一擊的封書之作,寫真相同樣有性感泳衣照,但主力 sell高貴、藝術形象,由攝影名師夏永康( Wing Shya)拍攝。

兩遇驚險

Baby形容第三本寫真集是超越了自己,在海中出水芙蓉,她說:「最初想過放棄,驚險一係因為第一日已經中暑,開始嘔又頭暈,第二日正式拍攝時又要落水,之後每日又要浸入海、泳池,又要浸入水中 6小時拍攝,仲要擘大眼潛入水底,過程好辛苦。」Baby續說:「我最怕蛇蟲鼠蟻,驚險二係拍攝時去到森林見到草地有蛇皮,又有螳螂同青蛙,嚇到我差啲喊, stylist Sean好似阿凡達抱我坐喺樹枝上,一坐上去就有好多黑色嘅蝴蝶飛出嚟,嚇到我一邊擺甫士,一邊大叫。」

放大圖片
Baby告別寫真玩性感 moody,誘惑盡在不言中。

Baby告別寫真玩性感 moody,誘惑盡在不言中。

放大圖片
二十一歲的 Angelababy希望出自傳寫經歷。

二十一歲的 Angelababy希望出自傳寫經歷。

想出自傳 放大圖片
在關島辛苦落海拍攝, Baby(中)上落水都要工作人員照顧。

在關島辛苦落海拍攝, Baby(中)上落水都要工作人員照顧。

在微博不時有感性文字,問 Baby寫真集後,可會考慮寫書做才女?她說:「有諗過出自傳,不過經理人 Kim覺得我只得 21歲太早出自傳。」下半年 Baby會集中電影工作,她說:「已接咗三部戲,好欣賞張曼玉嘅演技,將來希望好似佢成為影后。」據 Baby的經理人 Kim透露, Baby的《 Paradise》定單已超過 3萬本,出版商正商討加印。寫真相更會於下月中在香港及日本舉行慈善相展。採訪: Jessica Ngan攝影: Chan Chi Lam化妝: Candy髮型: Carr of Pop Salon服裝提供: RED Valentino


Angelababy穿晚裝潛入海中,拍攝水底照,充滿美感。\n

Baby水底勁谷事業線

「香港女神」Angelababy寫真《Paradisa》昨日終於出擊,今年大玩水底拍攝的Baby不但露蠻腰同長腿,仲喺水中谷胸晒「事業線」,力Sell高貴性感。


Baby寫真集大玩水底拍攝,力求創新。

雖然Baby已事先揚言今次為暫別寫真,據其經理人透露Baby只能抽一日時間在港宣傳,但她原來已密謀同寫真攝影師Wing Shya搞巡迴寫真相展造勢,由日本出發到香港同台灣,有些從未曝光的照片亦在會場發售,難怪Baby無懼寫真銷情成績,她直說:「好感動,雖然唔可以喺香港留多幾日同fans簽名,但佢哋都好支持我,成日喺微博鼓勵我,所以無論寫真賣到幾多本,我都會喺8月返嚟香港同佢地一齊慶祝。」到目前為止,官方已收到超過3萬本定單,商討是否要加印。


Baby準備展開港台日巡迴寫真相展造勢。

Baby化身美人魚Cup引宅男

「香港女神」Angelababy終於出招晒寫真靚相,不但露腰露腿,還在水中谷胸扮美人魚,非常性感!書展期間,Baby將聯同名攝影師Wing Shya搞巡迴寫真相展造勢,力保「寫真女王」地位!

今年Angelababy事先張揚出暫別寫真《Paradisa》,除了靚人靚景襯大品牌時裝外,更會以水底拍攝手法作賣點,在水中扮美人魚,大晒谷胸造型增強「Cup」數,非常養眼!雖然Baby同樣受貿發局禁制不能在書展舉行簽名會,但原來她已密謀在書展期間聯同寫真攝影大師Wing Shya搞慈善巡迴相展造勢,力保「寫真女王」之位!


Baby穿上Fendi時裝,展示高貴美態。
Baby穿上Fendi時裝,展示高貴美態。


Baby大騷長腿及小蠻腰,時尚青春。
Baby大騷長腿及小蠻腰,時尚青春。



下月返港慶功

據悉,Baby的相展中會有些從未曝光的寫真照片在會場展出及發售,以日本為出發點,其後再去香港及台灣宣傳,所有收益會撥捐慈善機構。



雖然Baby的經理人透露,Baby只能抽一日時間在香港宣傳寫真,但至目前為止,官方已收到逾3萬本寫真定單,正準備商討是否要加印,難怪Baby無懼寫真銷情成績!Baby說:「好感動!雖然唔可以喺香港度留多幾日同Fans簽名,但佢哋都好支持我,成日喺微博度鼓勵我,所以無論寫真賣到幾多本,我都會喺8月返嚟香港同佢哋一齊慶祝。」



專案組
Baby谷胸化身美人魚,造型非常搶眼!
Baby谷胸化身美人魚,造型非常搶眼!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()