o靚模寫真戰一觸即發,周秀娜( Chrissie)噚晚喺旺角某酒樓,設宴兩席為佢本 3D寫真宣傳。離開咗無綫嘅涉貪監製錢國偉,帶咗佢製作公司嘅兩位女新人到場贈興。 Chrissie着咗件谷胸騷腿嘅婚紗出場,現場播放結婚進行曲,佢話:「本寫真最立體係會有個波飛出嚟!」問佢係乜嘢波,佢話大家到時睇吓就知。至於佢嘅身材, Chrissie話:「我成個人都咁立體。」

近日為寫真集瞓身宣傳的周秀娜,昨日上演一場囍宴並播放聲帶稱嫁給fans,笑言不怕男友呷醋。另外,其3D洞房光碟宣傳片昨日網上流傳,片中她當觀眾如老公一樣細心服侍,更以逼爆比堅尼現身替「老公」抹鼻血!


周秀娜化身新娘力谷立體寫真。

昨日周秀娜以婚紗look現身《周秀娜3D法國蜜月之旅》蜜月囍宴,出場時播放聲帶:「我周秀娜願意嫁畀你為合法妻子,一生一世永遠愛你」及敬酒,即場上演一幕囍宴。周秀娜表示要將自己嫁給fans,更言因寫真碟猶如度蜜月,故是次活動設婚宴作配合主題。


心情大靚的周秀娜舉杯向眾人敬酒。

打立體波

對於寫真碟以立體為賣點,問到其身材在碟中也是否立體時,周秀娜說:「係,個波囉,係個足球會飛出嚟,仲有吹波波,成個人都好立體。」至於「婚宴」沒有男友的蹤影,周秀娜即說:「等佢求咗婚先啦。(係咪一求就結?)求咗先算,(恨嫁?)暫時未係時候,依家工作為先。」她續說法國拍攝期間,把攝影師當作老公一樣,至於會否令男友呷醋,她竟說:「叫佢求咗婚先啦!」對於fans惡搞鍾欣桐事件,周秀娜說:「fans對我好好,咁做係唔適當,fans應該體諒佢。」

餵飽觀眾

另外,昨日網上流傳一段兩分鐘的3D洞房光碟宣傳片,片段開始周秀娜對住鏡頭說:「今日你係我老公。」之後主動向鏡頭餵食士多啤梨外,又溫柔的問:「肚餓嘛?我煮嘢你食!」等,令觀眾有第一身之感,即時變為其老公。最惹火的是期間鏡頭以偷窺手法拍在洗手間內照鏡、穿比堅尼的周秀娜,她竟對鏡頭說:「做咩流晒鼻血?」,並用紙巾遞向鏡頭作抹鼻血。短片中,周秀娜以比堅尼戲水及野餐look、性感晚裝「典」地look等示人,其中她穿婚紗時,在陽光下竟透出白色T-Back,十分誘人!

周秀娜3D寫真飛波

網上昨日流傳一段周秀娜寫真碟官方宣傳短片,全片以第一身手法拍攝,睇片時恍如與周秀娜真人對話,除了周秀娜在陽光下透T-back底褲外,亦有以偷窺角度拍攝她入廁所照鏡的片段,周秀娜還會對鏡頭說:「你仲乜睇到流晒鼻血!」意識非常大膽!


錢國偉
錢國偉

另外,周秀娜昨晚穿上婚紗短裙化身新娘子,出席《周秀娜3D法國蜜月之旅》蜜月囍宴活動,為立體寫真集做宣傳,出場時恍如結婚擺酒,現場更播出一段錄音以示要嫁給支持她的Fans。問到寫真如何立體?她說:「個波囉!係個足球先啱!因為有踢波,個波仲好似飛出嚟咁!仲有吹波波!總之成個人都好立體!」對於Fans惡搞阿嬌事件,她說:「我啲Fans對我好好,唔會咁做!」


周秀娜穿上婚紗為3D立體寫真宣傳,錢國偉亦有出席。
周秀娜穿上婚紗為3D立體寫真宣傳,錢國偉亦有出席。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()