區文詩重組Cookies開騷

歌手區文詩(Angela)日前為慈善籌款活動擔任表演嘉賓,她表示經常參與該機構活動,身體力行做慈善。另外,Angela不時在網上發放和其他「餅碎」聚會的相片,明年就是Cookies成軍10周年,問到Angela有否和其他姊妹商量過明年舉辦紀念演唱會?她直言在聚會時有討論過:「我哋有傾過重組Cookies,之前我哋做完Shine嘅演唱會嘉賓都覺得好好玩,都有人搵過我哋。」不過她坦言要9餅齊集有一定困難:「重組當然想9個人都齊,但夾期係最難嘅事,有啲成員要拍劇,有啲已經嫁人生埋仔。」



Angela有意搞Cookies紀念演唱會。

對於與被指不和的傅穎(Theresa)同台合作會否尷尬?Angela坦言並不會:「我唔介意同佢再合作,同台冇所謂。」


明年是Cookies成軍10周年,Angela(右)坦言齊集其他「餅碎」有難度。 

 區文詩重組Cookies 預埋傅穎

區文詩(Angela)日前出席慈善活動,為失明人士籌款,問到有否參加過體驗失明的活動?Angela直言很想嘗試:「可惜未有時間!我係好怕黑嘅人,到13歲都仲要開燈瞓!」此外,她經常與鄧麗欣、吳雨霏及楊愛瑾等「餅碎」聚會,明年是Cookies成立10周年,Angela透露曾想過舉辦紀念騷:「我哋有傾過重組Cookies開騷,都有人搵過我哋傾,不過最難係夾其他成員嘅期!因為有啲去咗拍劇、有啲結婚生埋仔!」對於曾傳不和的傅穎,Angela坦言不介意合作:「喺台上冇所謂,不過我同佢已經好耐冇聯絡。」

區文詩(圖)不介意與傅穎在台上合作,但坦言私下沒聯絡。

傅穎


arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()