小特搜

尋找女人香

2012年11月09日 ~~ 第902期 忽然1周

多年來都有研究指出,香水唔多唔少含有對人體有害嘅化學物質,奉勸大家唔好噴咁多。
話雖如此,女士們對香水嘅熱愛程度係絕對唔會減弱。
今期本刊就帶你去尋找女人香,呢班女藝人唔止對香水愛不釋手,仲好有心得㖭!香水呢家嘢,女人係好難「搣」甩㗎喇!

楊思琦


美國歌手 Lady Gaga的自家香水,今年九月全球發售。這款香水充滿佢嘅特色,香味性感,不過最爆嘅係 Lady Gaga話香水味道似精液同血液混合體,不過就拍心口保證唔會有異味喎。嘩!真係重口味!

重口味
牌子: LADY GAGA FAME
氣味:濃烈花果香
價錢:$780
楊思琦:「味道獨一無二,聞過一次永遠記得,我又唔覺佢有腥味喎!不過最特別係香水本身係黑色,好搞笑。噴出嚟又冇顏色,唔會整污糟件衫。」 

萬綺雯


最冧 BB香
牌子: BVLGARI petits et mamans
氣味: BB仔香味
價錢:約$800


萬綺雯:「香水唔可以太濃,我呢隻香水夠清香唔濁,最正係佢會散發一種好似 BB仔沖完涼嘅香味,好正。」


近排忙住拍新劇《好心作怪》嘅蚊蚊,雖然已為人妻,但心境依然 keep住年青,香水堅持要有 BB味,好 cute喎!

王馨平


清香兼保濕
牌子: La Prairie
氣味:佛手柑清香味
價錢:$1,180


王馨平:「我以往都唔多搽香水,肯用呢支,係因為佢唔單止有香水嘅清香,仲有保濕皮膚、順滑皮膚嘅作用,比起單噴香水好好多!」


最近忙於籌備 12月九展個唱嘅王馨平,對香水要求高,除咗清香之外仲要有護膚功能,唔怪得皮膚 keep得咁好啦!

樂瞳


難忘花香
牌子: Salvatore ferragamo
氣味:茉莉花味、牡丹味
價錢:約$750


樂瞳:「我覺得香水代表個人味道,非常緊要。我用緊呢種香水嘅茉莉花香好清新好特別。」


近日孭住《初五啟市錄》及《師父明白了》兩部劇嘅樂瞳,話幾忙都會噴香水,就好似刷牙一樣,每日都做,擺明噴上癮。

何佩瑜


獨有甜味
牌子: Juicy couture
氣味:天然果味
價錢:約$700


Jeana:「我鍾意呢支香水果味好甜,最重要係唔使噴咁多,香味都會好持久,十幾粒鐘都 keep到,其實好抵用。」


Jeana話用咗呢隻牌子嘅香水好多年,嗰種香味已成為自己 icon,仲話啲朋友已經認得「呢朕除」,所講嘅朋友係咪男友張柏文先?

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()