CoCo Lee
橄欖綠茄士咩長褸$10,480
橄欖綠茄士咩襪筒(未定價)
both Max Mara
深藍色絨帽、閃金吊飾及魚網 tee
all stylist’s own

cover face

李玟“我唔需要靠老公”

2012年11月09日 ~~ 第308期 ME!

我們眼中的李玟,很 super star,本是同根生香港人,新秀奪亞,台灣揚名,一口流利英語講到「咯咯聲」,再去美國出唱片——成功衝出亞洲第一步;最後,一首中文歌 hit中老外耳仔,奧斯卡獻唱,名正言順取國際牌……
且慢,去年一個億元婚禮,一班美國熱門歌手贈興,她才真正算是由頭 super到落腳趾尾。
李小姐成為尊貴闊太之後,沒馬上拎個愛馬仕去中環 shopping歎茶修甲做 facial,反頻頻現身內地工作,有咁遠去到咁遠,跟名媛望族生活絕緣。
「我好獨立,唔需要靠老公。」個個都係咁講㗎啦!
幾醒目, CoCo見我面色,即說:「我係靠自己能力去照顧屋企人,開心好多。」
自己養自己唔難,養埋家人亦好啱數,然而,嫁得好嫁得威卻沒因利乘便繑埋雙手,咁至馨香,我不得不重新估量眼前呢一位細細粒但唔易招架的女強人。

互動片段

李玟“我唔需要靠老公”


Profile
 


CoCo Lee
原名:李美林
出生日期: 1975年 1月 17日(山羊座)
出生地:香港(父為馬來西亞人、母為香港人)
身高: 5呎 3吋
體重: 100磅
三圍: 35-23-35
語言:廣東話、普通話、英語及法語。
學歷:美國加州大學爾灣分校生物系畢業
簡歷: 93年,參加新秀,奪取亞軍。 94年,往台灣發展,首推國語專輯。 95年,首推英文唱片,展示美式唱腔,首月即大賣 13萬張。 99年,在美國出唱片,為跨出國際第一步。 01年,憑《臥虎藏龍》主題曲《 A Love Before Time》(中文名《月光愛人》),成為首位華人歌手為奧斯卡頒獎禮演唱。 11年,跟利豐集團總裁 Bruce Philip Rockowitz舉行億萬婚禮,成為一時佳話。
主要作品:《愛就要趁現在》( 94)、《 Brave Enough To Love》( 95)、《 Just No Other Way》( 99)。
微博: http://weibo.com/cocolee117


犧牲老公
 


前排 CoCo跟 fans聚會,眼見一位由十幾歲已跟住自己的粉絲,生了一胎,她逗人小孩玩之餘,望望自己,仲未有聲氣……「 Oh my God!
「天意難催,結咗婚,梗想有 BB,但呢啲唔係話生就可以即刻生,慢慢嚟;「好彩老公明白!」 Bruce結過婚,已有兩女,當然跟老婆一樣唔急。
「我唔想放棄事業,惟有犧牲佢;「況且,咁至多話題大家傾嘛!」
只是,對我呢啲電視精來講,女人嫁入豪門,實係名媛望族一、二、三、四奶般,唔使工作,得閒約吓好友傾吓偈打吓麻將買吓衫,何解要這位億萬少婦繼續拼博?
「 Why not?
「我好獨立,唔需要靠老公,靠自己照顧屋企人,開心好多。」幾口響,直情面帶光彩。
她還說,認識 Bruce之前,自己已是工作狂,拍拖八年,大家經濟獨立,家陣,兼顧家庭之餘,還要返內地工作、錄新唱片、拍廣告,忙得不可開交,遲些做《中國好聲音》(浙江衞視主辦的真人秀歌唱節目)導師。
「我本身係唱歌比賽出身,好明白參賽者心態,希望以自己經驗幫到佢哋。
「另外,我打算開公司,呢個節目受歡迎,希望藉此揀選適合人選去做培訓。」
繼劉德華、黎明、梁詠琪做了老闆之後, CoCo也野心勃勃。


08年
Bruce 50歲生日, CoCo以女主人身份,帶住對方跟前妻所生的兩位女兒一同慶賀。《忽然 1周》圖片


11年
結婚前,先在微博發放婚紗照,為 1.5億世紀婚禮打頭陣。


婚姻唔係墳墓
 


一副女強人姿態,但請君別誤解,實情 CoCo外剛內柔,在美國長大的她,為人爽快,卻不愛跟男人爭一日長短,對住老公,仲好溫柔。大抵港女最該放下身段問一問的問題,就如我問,點樣綁實男人心?
「做佢私人助理。」吓?!
「拍拖八年,對方起居生活一向由我照顧,包括佢出門著乜衫,我幫佢諗好襯好,整整齊齊放好喺度,等佢試完,我再執埋入喼。
「依家,只要佢出一句聲,就算我喺房剪緊音樂,一樣放低所有事情,即刻走去搵佢。」
這也未算最細心,結婚剛一年,二人仍然如膠似漆,粉紅色情侶裝回到婚禮酒店慶祝,咪話唔 sweet。「婚姻唔係戀愛墳墓,只有愈來愈好。
「 Bruce成日話,好怕女人唔識照顧丈夫,事實上,我係做得比佢想像中更好。」
舉例說明,工時不穩的老公正在準備全球視像會議,時值香港時間凌晨 2點,第二朝 06開工的 CoCo,捱住眼瞓,起身泡茶俾老公潤喉,「佢不停講嘢,我驚佢辛苦。」這才為之貼身兼貼心照顧。
「意見梗有唔同,但大家唔可以因為嘈交而隨便嗌分手,盡量大事化小。
「做夫妻,要花心思,更加唔可以冷落另一半。」係男人聽到都冧爆。


89年
9歲舉家移民三藩市,已是校內活躍份子,打波跳舞唱歌樣樣齊。


01年
自從在奧斯卡頒獎台上演唱, CoCo也愈來愈西化,從不吝嗇 show性感本錢。《壹週刊》圖片


CoCo's tips
 


CoCo Lee
米白色絨軍帽$2,380
米白色茄士咩綴兔毛袖連身裙$11,880
both Max Mara
藍色頭紗 stylist’s own

Q:點樣 keep fit?
A:影相前,乜都唔食,水亦唔飲太多,平時,日日做一粒鐘瑜伽或排舞。

Q:自問是否購物狂?
A:我最鍾意買鞋,多到已經數唔到有幾多對,總之有個倉放鞋,最鍾意買 platform。 


好怕坐火車
 


CoCo Lee
黑色羊仔皮連腰帶連身裙$28,680 Sportmax
啡併黃色魚網絲襪 stylist’s own

CoCo以李美林真名參選新秀,卻在台灣發跡,當時,公司細沒經費,專挑凌晨錄音,貪租最平,亦要靠自己一手搞掂化妝形象等,兼租車去電視台跑通告, 18歲女,點頂?「我都未懂事,只係覺得台灣公司俾咗自己一個機會,冇理由放棄。」
終於,憑一首英文歌及新穎的唱腔打入樂壇,上位了,跑校園狂谷宣傳,有一趟,去台南做完騷,漏夜趕回台北,公司居然揀買最平車費的企位! CoCo一個女仔由凌晨 12點企到第二朝 8點,邊捉欄杆,邊拎住個化妝箱……「有個學生見到我,問朋友『係咪李玟?』好冇面呀!
「所以,我好怕坐火車,成世人,最記得嗰次罰企 8個鐘。
「我哋呢一代歌手好辛苦,但係好事,依家新人,一出道擁有一切,變相冇咗做人態度。」
說到這裡,我終於明, Bruce點解揀中李玟做老婆,佢咪又係由網球教練捱到今日的集團總裁,二人做事心態一致,這才是維繫一段關係的基石。 


後記
 


CoCo Lee
彩藍色茄士咩長大褸$20,280 Sportmax
綠色綴鐵章軍帽
黑色 ankle boots
紅色及魚網絲襪
all stylist’s own

我追問 CoCo,心願是否在香港紅館開演唱會?
「好恨,希望明年夢想達成。
「 You know,香港係 my home, very special place for me。」
在台灣大紅,上過奧斯卡頒獎台,卻最希望得到出生地的人認同。
每個人都有心結,唔怪得,她堅持在港舉行婚禮。 

Max Mara銅鑼灣名店坊 G3及 F2號鋪 2722 9603
Sportmax金鐘太古廣場 231號鋪 2722 9636 

撰文:黃鑑江
形象:黃健華
攝影: Ray Siu 
化妝: Nancy Lee
髮型: Nike Wong@P.O.P
鳴謝: Max Mara

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()