連詩雅有異性冇人性

歌手連詩雅(Shiga)最近被指介入關楚耀的戀情,導致關楚耀與女友分手,Shiga一口否認,自言是個戀愛大過天的人:「我一拍拖就會忽略咗身邊嘅朋友,情緒仲好易受影響,好易唔開心!」她又慨嘆生得太高,難找男朋友:「我好少識啲高過我嘅男仔,矮過我真係接受唔到,因為冇安全感,我想伏喺人心口。」



連詩雅嫌自己生得太高,難搵男友。

Shiga笑言5個前男友的身高只是與她平排,愛恨分明的她「再見不是朋友」,不過她亦有心軟的一面:「男朋友一腳踏兩船嘅話,如果佢肯坦白,我都會畀次機會佢嘅。」幸好敏感的她未試過被撬牆腳,好快就Sense到男友與女性友人特別Close。

連詩雅原諒劈腿男

連詩雅自言戀愛大過天,一拍拖便會全情投入,甚至重色輕友。她更揚言就算發現男友劈腿亦會原諒他,是超級心軟的巨蟹女!

每個女生都希望擁有42吋長腿,但連詩雅(Shiga)慨嘆難找男友:「我好少識啲高過我嘅男仔,矮過我真係接受唔到,因為冇安全感,我想伏喺人心口!」拍過5次拖的她自言是個愛情大過天的小女生:「當我鍾意一個人嘅時候,會忽略咗身邊嘅朋友,同埋情緒好易受影響,好易唔開心,佢做少少嘢,我已經好大反應!」

再見不是朋友

愛的反面就是恨,愛恨分明的Shiga非常認同:「我係再見不是朋友嗰種人,愈愛一個人,分咗手就愈難做到朋友!」話雖如此,未分手時的Shiga卻是非常心軟:「我會畀男友3次做錯事嘅機會,就算佢一腳踏兩船,如果佢肯坦白同我講,我都會畀次機會佢。因為我覺得要對好愛嘅人坦白呢樣嘢係好需要勇氣,但如果佢係同咗我個好朋友一齊,我就會即刻死心,一次機會都冇!(試過被撬牆腳?)咁又冇喎!可能我疑心重,如果男友同某個女仔特別Close,我好易Sense到。(會Check男友電話?)如果我Sense到有嘢會問佢睇唔睇得,佢話唔得咁即係有嘢啦!」

另外,早前DJ路芙和阿T舉行「心目中擁有最修長美腿」選舉,Shiga榜上有名,問到美腿定義是甚麼?路芙說:「要合比例同骨肉均稱,其實我覺得有個男仔對腳先係最靚嘅,就係Dear Jane嘅Jackel!」Shiga立即搭嘴:「係呀!又白又滑,個Shape又靚,仲要冇毛!淨係睇對腳真係唔知佢係男仔!」

音樂組

Shiga與舊愛「再見不是朋友」。

Shiga自言易心軟,會原諒男友出軌三次。

路芙和李國能搞美腿選舉,Shiga理應自動當選啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()