被偶像狂摑也開心 王浩信︰覺得好榮幸

王浩信(Vincent)在台慶劇《名媛望族》中,飾演滑頭的鍾家二少爺「鍾啟燁」,雖然戲份未及劉松仁和馬國明,但一場被摑戲份,卻成功引起網友注意。日前Vincent接受本報記者訪問,談到這場戲他亦相當難忘,但他未有不快反而興奮,因摑他的正是偶像劉松仁,就算被摑也感榮幸。

撰文:杜淑霞 攝影:張詠森 髮型:Calvin@Xenter

王浩信(Vincent)被松哥掌摑的一場戲,雖然要在20集才出街,但早前播出的宣傳片已成為亮點,網友已有激烈討論,更有網友細心數過Vincent足足被摑了11巴,亦大讚他這場戲和松哥都演得出色。

被松哥的話感動

對於網友支持,Vincent大感欣慰,「未出街大家已經咁留意,真係估唔到,我都無數過摑咗幾多下,佢哋竟然咁細心,真係好厲害。」Vincent當日拍攝雖然被松哥摑到面腫,但卻感到很榮幸,「我睇《大時代》時,已經封咗松哥做偶像,今次有機會合作已經好開心,畀佢摑都係我榮幸嚟!」

更令Vincent感動的,是松哥的一番話,「嗰日一拍完,松哥即刻攬住我話Good show,我覺得好溫馨好窩心,本身喊緊聽完更加喊到收唔到聲,要好耐先至可以平復到心情,後尾松哥仲同我講,佢識氣功所以已經就咗力,唔係我一定受傷,佢真係個好好嘅前輩,同佢合作實學到嘢。」

王浩信
Vincent能夠跟偶像松哥合作,受苦也覺值得。
王浩信
Vincent私自打跛黃智賢,令松哥一怒之下摑他出氣。
王浩信
Vincent投入感情拍攝,想到激嬲父親,即時流出真眼淚。
王浩信
Vincent近年演出機會增多,這條演藝路正穩步上揚。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()