插圖: Wendy

揞名爆

「厚唇」過橋抽板辣㷫「仙丹」

2012年11月09日 ~~ 第902期 忽然1周

近年「厚唇」終於喺公仔箱坐正,佢嘅演技係咪真係咁得,媽咪姐就唔評論嘞!但講到人品呢……有個幕後二五就爆咗單八卦料,大家又不妨聽吓。

話說近年頻頻北上拍戲嘅綠葉女王「仙丹」,有次又接咗部內地劇「麻煩姑奶好叔仔」,劇組知呢位阿姐喺香港公仔箱做得耐識人多,就託佢搵多個姐仔加入。咁「仙丹」諗起早年同「厚唇」合作,覺得呢位妹妹仔都算聽教聽話,就介紹佢俾劇組,有錢齊齊搵。嗰時「厚唇」冇乜機會北上搵錢,對「仙丹」千多萬謝㗎!
跟住,套劇出咗,反應唔錯,劇組想拍續集,又叫「仙丹」搵「厚唇」埋班。呢位自覺升咗呢嘅花旦初初都好快應承「仙丹」,又話會覆佢價錢同檔期。點知轉頭自己走去搵劇組傾價錢簽埋約,激到一心等佢回覆嘅「仙丹」面都黑埋。
事後,「厚唇」仲解釋話:「哎呀,唔好意思,我唔記得你搵過我呀。咁依家都簽咗咯,我私人俾番啲介紹費你囉。」嘩,「仙丹」聽到呢啲說話,更加火都嚟埋,一句質埋去:「唔使嘞!留番俾你自己!」講真句,「仙丹」一向生財有道人脈廣,國內劇長拍長有,點在乎嗰少少錢吖!呢個世界係圓嘅,「厚唇」好自為之啦。 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()