首次創業的徐淑敏對生意充滿信心,上月更開始將新產品廣派娛圈好友試用。

上流滙

科學園設研究所 徐淑敏即製天然美

2012年11月09日 ~~ 第902期 忽然1周

兩女之母徐淑敏,懷孕期間經歷不少皮膚問題,因而開始利用天然材料調配自家護膚品,更出書寫專欄分享護膚心得。近日她索性加入美容戰團,豪擲 7位數字搞天然護膚品生意。眼見近期科研美容產品經常出事,於是她特別謹慎,聘請醫學團隊,於科學園設研究所調配。「我 哋喺網上收到 order先會調配護膚品,每日限出售一百件。今次用我嘅名譽做賭注,不容有失。」

眼前 28歲的徐淑敏皮光肉滑,但原來她懷孕期間試過全身又紅又痕,她說:「我佗住細女 嗰陣,皮膚出現好多敏感反應,又唔敢食藥搽藥膏,驚個肚受影響。我惟有用 啲天然材料,好似牛奶、蜜糖等去護膚,點知效果好好。之後開始睇書研究同進修,學做一 啲冇防腐劑 嘅護膚品。」


徐淑敏 09年下嫁飲食界才俊黃浩,育有兩個女兒。細女 Renee停食人奶後,突然出現早熟徵狀,令她更加注意攝取過多雌激素的禍害。



細女乳房脹大


研究期間,徐淑敏驚見當時只得八個月大的細女黃心柔乳房突然脹大,出現早熟徵狀,她心急如焚,即時四出尋找原因。「細女 喺我停 咗人奶之後,有段時間乳房脹大 咗少少,屋企人好擔心。後來發現原來佢食 嘅 嘢有雌激素,令佢有早熟反應。除咗食物,其實好多護膚品都有,當中含抗老成分嗰啲仲特別多,因為入面需要荷爾蒙先令我 哋變得更靚。但我發現呢樣 嘢有害,除 咗令小朋友早熟,仲會引致 cancer,令我有決心成立自家品牌。」

搵魚做測試


早前,徐淑敏帶記者參觀位於大埔科學園的護膚品研究所。成立於 01年的科學園,是香港科技研究基地,當日她向記者講解調配護膚品的過程。為求產品安全,徐淑敏原來聘請了醫學團隊,將一般用作檢測藥物的方法,來研製護膚品。「研究所 嘅魚比人類嘅皮膚敏感好多,可以當人體皮膚去測試,如果啲魚發光度數過高,代表有 啲成分可能對皮膚有傷害。雖然咁樣研發係好貴,但呢個步驟太緊要,所以值得投資。依家好多護膚品都有添加劑,而香港又冇管制激素含量 嘅條例,長期吸收會好危險。」
由於護膚品需要在科學園研究所調配,標榜新鮮製造,所以不能大量生產。「為 咗質量好,我 哋收到 order先會調配,每日限賣一百件。」徐淑敏初步先搞網上生意,定價由二百五十至一千蚊。記者粗略計算,倘若每日成功售出一百件,扣除科研成本後,其實冇乜肉食,她說:「做生意預咗要守,希望一年後可以回本啦!」

DNA護膚




徐淑敏諗頭多多,將與科學園的科研檢測公司合作,用近似雪條棍的儀器,放入口腔輕力刮數下提取客人的基因,徹底了解天生的膚質後,再為客人調配專屬的幹細胞護膚品。「呢個方法可以預防過敏,睇你抗氧化能力、排毒功能同基因修復等,有好多荷里活影星都用緊。」但由於成本過高,所以此方法最快明年才實行。 

魚仔試雌激素




研究所通過魚仔測試毒素,鯖鏘魚專門用作測試雌激素。研究所內就設有多個魚缸,載滿這批鯖鏘魚。 

即場推介




徐淑敏向記者示範測試過程後,便即場推介其皇牌產品,手上的修護精華由白玫瑰提煉,她稱能修補皮膚底層細胞。「此產品只有精華油同護膚水,冇 cream,因為要加入防腐劑先做到 cream。」 

發光即出事




當鯖鏘魚攝取過多雌激素,螢光顯微鏡上會檢測螢光綠蛋白發光亮度。世界衞生組織建議,每千克體重只可攝取 50納克的雌激素。所以雌激素不能攝取過多。 

無菌入樽




全部產品研製後,都要經過測試,而入樽過程會在無菌的研究所進行,只有科研人員才可入內。 

四日收貨




護膚品網站於周四( 8日)開售,顧客訂購後,產品即時於研究所研製,四個工作天內送貨。記者試用網站後,發覺購買過程尚算簡易,產品一目了然。 

撰文:蔡靜雯
攝影:陳偉強

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()