封胸學生妹
因一件新衫着出禍嘅 Carol,搞到全身起嚇人粒粒,即刻焗住收起平日性感,着得密實樸素返學。

22歲浸大 E神 Carol上月中先拍完由錢國偉執導嘅《戀夏、戀夏、戀戀下》後,再重投大學生活,繼續攻讀浸會大學通識及文化研究二年級課程,唔只忙做功課寫論文,仲要應付考試。

 

冇忽好肉

閉關讀書,但微博控 Carol反而成日 update現況, 4月底開始, Carol不時在微博呻「病還未好,醫生加重了我的藥」等苦況,直至 5月 3日, Carol竟上載一幀皮膚嚴重潰爛兼有一堆藥物的恐怖相上博,嚇親街坊,仲話生嘢全因為「毛囊被細菌咬,發炎」。
原來皮薄 Carol着咗一件未曾洗過的新衣服,搞到皮膚敏感生嘢,紅瘡布滿全身,冇忽好肉,嚴重到要打針戒口食重藥。

 

放大圖片

最後露面 26/4
Carol喺病發前最後一次出席嘅公開活動,仍可着上性感吊帶裙現身上月 26日 I.T銅鑼灣旗艦店開幕。

 
放大圖片

好彩 E Cup Carol一早話轉投銀幕做明星,唔玩今年書展寫真戰,如果唔係成身粒粒點影寫真同人鬥呀?

 
放大圖片

活動甩底
Carol本來上星期六( 7日)喺一個商場活動中擔任嘉賓,因為身上嘅紅斑仍未減退,搞到活動要為佢改期至 6月 12號先舉行。

 

紅腫身痕

其後幾日皮膚情況好轉嘅佢就上載一張肚腩相,相中只見紅瘡稍退,但佢堅稱已好轉好多。本刊於週一( 9日)致電 Starz People Carol經理人小津,佢話:「之前佢着咗件唔乾淨嘅新 tee,又冇着背心,搞到背脊同個身紅腫好痕同有紅印,隔咗 1日就忍唔住去咗睇皮膚科,結果話係毛囊發炎,食咗成個星期藥,家 Carol已經好番好多喇,不過都仲要覆診,佢家忙緊考試,呢刻唔好打搞佢喇,佢最快要 11日先有活動,到時佢應該好得差唔多喇!」週一( 9日)上晝考完試的 Carol又玩微博,話有閒情和同學去食小籠包和去沙田文化博物館睇「三眼仔」展覽,仲話唔使再食藥,應該都好得七七八八啦。

 

放大圖片

滿肚紅瘡 5/5
打完針又食咗幾日重藥,肚腩上嘅紅瘡才逐漸減退,但依然滿肚紅印, Carol仲話背脊嘅紅瘡好嚴重,睇嚟有排醫。網上圖片

 
放大圖片

紅豆背脊 3/5
睇完醫生幾日, Carol嘅背脊同上身生滿密密麻麻嘅紅瘡,潰爛程度嚇死人。網上圖片

 

Carol連日閉關應付考試,但都不斷上博晒生嘢之苦,戒口戒足 7日就話可以去食「川燒」同自稱食洋葱餅殺菌,週一( 9日)新上載話唔使再食藥喇,不過就要戒口同止痕,費事有疤痕。

 

放大圖片

3/5塊面冇事

 
放大圖片

4/5呻戒口

 
放大圖片

5/5晒粒粒

 
放大圖片

8/5洋葱餅殺菌

 

大劑

關嘉美醫生話一般呢類皮膚炎,醫生都會開類固醇、抗生素同消炎藥等,仲要早晚搽藥膏,大約一個星期先會好番。

 

放大圖片

網上圖片

 
放大圖片

網上圖片

 

皮薄嘅人易生嘢

史泰祖醫生
皮膚科醫生史泰祖稱:「一般新嘅衣料都會經化學處理,即使買返嚟後都會存有一啲化學成分及甲醛,所以最好都係洗乾淨先着,皮膚薄嘅人某程度會易受到刺激,因為阻隔性角質層較少嘅人係會較容易受到外來嘅刺激。」

關嘉美醫生
家庭專科醫生關嘉美就話:「呢啲屬於接觸性皮膚炎,佢件新衫污糟,有蝨都會引起,此外可以係件衫屬平價貨,啲染料或質地唔好而引起敏感,呢類型皮膚病通常一個星期左右就會康復。」

 

放大圖片

Cheap衫易瀨嘢!

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()