無綫舉辦的《魔法擂台》愈嚟愈收視好,除了因為魔術吸引人之外,更因為是非不絕,早前就有參賽者李浩鋒於YouTube上載了一條聲稱被評判辱罵嘅片段,引起網民迴響,短片中李浩鋒 嬲爆地表示比賽當日遭香港魔術家協會會長譚永銓( Albert)同台灣魔術家協會副會長程廣生( Erick)侮辱。

李浩鋒在片段中說:「我去到錄影時已經聽到Erick好囂張咁同人哋講:『我第一日已經鬧個參賽者,話你變啲嘢留番嚟煲醋啦。』咁樣鬧人哋都有嘅?」另外,李浩鋒又爆指Erick和Albert唔識得尊重別人,在他努力表演時,二人不停傾偈冇留意他。對於畀參賽者鬧爆,Albert就話「唔應該問我,佢綵排時已好驚有人會尖銳批評他。」

香港魔術家協會會長譚永銓( Albert)畀參賽者李浩鋒鬧爆外,更被網友翻來一段失手片段,搞到心情低落。

李浩鋒於第五集的表演中,被評判指只得套衫靚,魔術技巧唔多ok。

台灣魔術家協會副會長程廣生( Erick)批評李浩鋒穿得太過華麗不適合這類變銀仔的簡單表演,以及無端端扔個檸檬出嚟,根本毫無意義。

魔術唔得評判歡心,加埋唔接受別人意見,李浩鋒得分低即時被踢出局。

李浩鋒被辱告白

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()