唔想破產 暈倒入院梅媽喊爆:冇人幫到我

樂壇天后梅艷芳在03年尾患子宮癌逝世後,阿梅在遺囑訂明,梅媽(覃美金)可領取每月7萬(後增至12萬)生活費到百年歸老,但佢未能獲分配阿梅達一億港元遺產,當中包括阿梅物業,對此梅媽和阿梅哥哥梅啟明一直循法律途徑要求法庭判處遺囑無效。現年88歲梅媽多年來為爭回阿梅遺產,欠下230萬律師費,今年4月被頒令破產。

堅持轉私院

週二(12日),梅媽在高院向法官上訴時哭訴,指破產管理署對佢唔公平,更突然心臟病發暈倒,要法庭書記即時叫救護車送佢入瑪麗醫院,其後梅啟明趕到醫院探望。聲稱話冇晒錢梅媽,卻要堅持轉到銅鑼灣聖保祿醫院,住單人私家病房。

梅媽話自己有心臟病,但對住好姨呻冇錢時又好有中氣,就算好姨叫佢好好休息飲啖水,佢依然好有中氣係咁話自己好慘。佢講唔夠兩就狂喊,「個律師收我百幾萬,仲要我俾多幾百萬,搞成我咁樣,仲要我破產,嗚嗚!」好姨見梅媽喊得咁悽涼都唔忍心,點知佢未呻完又繼續講阿梅遺產,佢邊抹眼淚邊說:「法官又唔幫我……點解劉培基可以分兩層樓,冇人幫到我,個個都想呃阿梅錢!」

梅啟明見阿媽哭成淚人,表現得好傷心。佢自言:「我個仔就準備讀K1,搵緊學校,自從有個小朋友之後,知道為人父母感受。」如果係咁,佢真係要勸梅媽退一步海闊天空,唔好再爭產啦!

image

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()