一年冇見,Lavina擺起pose仍然揮灑自如,話晒係𡃁模老祖宗,擺pose,easy job。

祖師出山 元祖級𡃁模Lavina(原名鍾蕙芝),出道時憑一雙豪乳騎劫書展,成日舌戰惹是非,每次活動例必搶盡鏡,風頭一時無兩,惟因合約問題與公司鬧翻,搞到絕跡𡃁模界,當年死敵周秀娜已成功封胸唔使靠剝。
最近Lavina忽然改名鍾而復出剝壇,Lavina除了執靚變樣而再度「重出江湖」,據知亦因為一直照顧佢的富商玩厭斷糧而被焗住靠自己,除了重操故業出寫真,更要降呢做龍友模搵食!


原名鍾蕙芝的Lavina,09年出道憑34E迫爆豪乳備受注目,但上年有傳她獲富商照顧後,憤而跟同屬Rainbow的經理人反面而潛水。

天然胸賣點
事隔一年,25歲的Lavina唔只改名「鍾而」,都算改頭換面執靚出山,明明換上間尺鼻和V煞面回歸,但Lavina一樣死撐貨真價實:「其實係之前為復出準備而減肥,做多咗運動,又食得清減咗,每晚都會幫自己按摩吓塊面。我唔敢整容呀, 我驚整咗俾人誤會連個波都假咪弊,所以我連Botox都唔敢打,話晒我個天然胸係賣點嘛!」

V煞生力軍
潮流興整容,女星執靚少少都好普遍啫,潛水一年的Lavina雖堅稱冇整容,連打Botox都唔敢,不過個樣又真係有啲唔同喎!


眼:明顯比以前大咗,望落成個人精神晒!鼻:雖然Lavina以前都屬高鼻一族,不過有少少豬膽形,現兩邊鼻翼減細咗。面形:以前明顯的發脹包面,𠵱家個V形刀削面尖到㓤親手。

名表出入
之前本刊發現Lavina手戴價值數萬元的IWC名表,佢話:「隻表係二手㗎,係我uncle(母親男友)唔要轉送畀我㗎咋!」但隻表明明女裝size喎!

整容模逐個寸
Cammi
話晒Cammi係我前師妹,佢細個個樣好啲,都算幾可愛,不過佢好似有打Botox,搞到𠵱家成個NelNel咁,以前佢冇咁似NelNel㗎!
Jeana
以前佢仲係舊8模嗰時,有見過佢感覺自然啲,個胸冇咁大,𠵱家佢個胸係大,不過好假,似吹氣公仔多啲。
Mia
好耐之前見過佢,都唔係𠵱家個樣,佢整得幾好吖,好靚好似Barbie,不過近睇好塑膠公仔囉。

唔係包養係照顧
其實Lavina一直不乏人照顧,據知去年忽然潛水,是獲一富商包養,但最近富商卻玩厭斷糧,令Lavina迫住出山再賣肉。Lavina話:「唔好話『包養』,應該係話『照顧』,出道以嚟,曾有大把人話想照顧我,佢哋都係話見我喺呢行做得咁辛苦,叫我唔好做,同佢一齊,不過我冇,如果有人『照顧』我,呢一年我就唔使蝸居土瓜灣,做兼職設計幫補啦,更加唔使復出啦!」有人養唔代表有豪宅住,一張飯票食唔足一世嘅!

重操故業
Lavina話𠵱家亦會為唔少龍友影會做model,每個鐘收幾千蚊,仲好賺過做𡃁模嗰陣,龍模一向收一千幾百,邊個龍友咁大手筆呀! ####


做閒角
Lavina復出,在《喜愛夜蒲2》飾演其中一個閒角,上月尾一場泳池戲,面對成大班水着女,Lavina即刻捉住李思捷緋聞女友Naomi(右)齊齊落水,成功突圍。


師妹藐
上週Lavina(右)出席一首映活動,衣着性感,大騷4吋事業線,與前師妹Rainbow(左一)狹路相逢,Rainbow一見Lavina即刻避走,獨留Lavina尷尬呆企。《蘋果日報》圖片


屋邨妹本與母親同住於柴灣公屋舊居,Lavina話搬出去蝸居,係因為唔想再被傳媒追訪而被鄰居投訴。Lavina同母親同住時,經常幫手做家務,都算孝順女。


假大眼V煞面久休復出,Lavina五官輪廓的確標致咗,不過好彩條4吋事業線仍然不變。


Cammi
仲似NelNel


Mia
Jeana
塑膠孖妹
《壹週刊》圖片


網上圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()