左:黃又南,29歲,隊中主玩結他,被導演陳果發掘而入行。出道是大家都喜愛'97澳洲電影《Shine》,名字正面而用作隊名。
右:徐天佑,29歲,同樣在街被陳果發掘。隊中主唱,更玩結他及鋼琴,更喜愛拍攝,近年愛用Nikon,不過好想轉會用Canon 5D Mark III。
十年前聽住兩位靚仔組合Shine大,幾年後宣布各自發展,一個寫小說、一個拍電影,以為人人遺忘、甚至分不清誰是又南(左)誰是天佑之際,十年光陰又過了,好一個回歸的punch line。今年2月為Wyman個唱做表演嘉賓,掌聲不絕,激情鼓勵,今天Shine正式重組,來臨8月開個唱,優先訂飛唔夠10分鐘即完賣,青春氣回歸樂壇了。

01. 當初如果沒有獨立導演陳果提攜,在街頭找你們拍戲,Shine也不會出現了吧?
佑: 對,他是我們的恩師,好記得'99拍《細路祥》時,帶埋我一齊買錄影帶,教我每盒帶有乜效果,冇佢就冇人識我,更唔會有興趣走去寫劇本拍戲。

南: 細個唔鍾意讀書,見佢搵我咪好奇跟吓。'01同周迅拍《香港有個荷里活》,陳果無端端叫我拎住部35mm錄影機周圍拍,其中幾個過鏡用咗我拍的片段。

02. 明明唱得好好哋,何解突然間解散了?
佑: '07大家唱到好冇火花,上台都唔知為乜,就好似見到個鋼琴都唔想再彈咁。

南: 我諗係每個歌手必經階段,加上那年唱片公司剛好滿約,大家傾過拍電影更有感覺,於是各自發展。

03. 各自發展下,去了哪裏尋覓新方向?
佑: 滿足自己由細到大的願望,去寫小說,寫下一本又一本。最近忙於找合資夥伴,為我寫的懸疑片投資,始終好鍾意拍片。

南: 我簽約一間內地電影公司,主攻內地電影如《競雄女俠秋瑾》及《孤島驚魂》;後者都同天佑一齊拍,我們私底下不時約大家食飯。

04. 2月由Wyman邀請於紅館唱最紅歌曲〈燕尾蝶〉,沒有這個機會,還會重組嗎?
佑: 那次唱完落台後,還聽到不斷的掌聲,Wyman在台上話好多人等緊我們回歸,好感動,真正感受到Shine回歸樂壇了。

南: 內地拍完電影返酒店休息,不期然頭挨着車窗想起當年同天佑一齊癲的境況,你話冇諗就係假。

05. 新派台作〈第二春〉又是Wyman填詞,今次以甚麼方式迎接這樂壇第二春?
佑: 我哋諗緊個MV會唔會自己操刀拍攝、又或者會拍一些微電影在個唱播放。

南: 最緊要想觀眾認得Shine最初的定位,以前會不斷去通利睇結他effector,今次就唔會刻意玩effect,想將最pure的音樂送畀樂迷。

06. 認識了大家10年,哪件事令你們最難忘?
佑: 好記得02年1月25日,我們首次上台,在添馬艦為港台表演,緊張到係咁去洗手間,出到去最緊張係公司高層在觀眾席睇我們。好在當時冇甩嘴,仲話我哋唱得好,拉大隊去對面香格里拉酒店鋸扒。

南: 未出道前,公司送我們日本學結他,我們一齊住,天生有潔癖的我,最怕天佑太過粗豪,衫着完唔摺周圍掉,飲啤酒又唔用杯墊墊枱。

筆者最難忘係呢幾個月,不斷有人要求我訪問時喪偷影兩口子,又係咁叫我幫手撲飛,全部都係80後女生,邊個話香港女生全部都冧BIGBANG。 ####


兩口子一齊拍電影,最爆要數'05由彭浩翔執導的《AV》,口碑抵死夠賤,中晒後生仔笑點。該片更獲'06「第十一屆金紫荊年度十大華語電影」,全靠又南與日本AV女優天宮真奈美有大膽床上戲?!


《麻生。尋鬼記》是天佑'10首個懸疑加鬼故小說系列,原來7歲時他已經D.I.Y.過一本恐怖小說《學校魔風》。


2月任Wyman個唱表演嘉賓,一身Burberry Prorsum好帥氣,來臨Shine個唱就繼續想搵Wyman做形指添!



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()