本來諗住試揸飛機的王敏德,最終都係去駕駛艙睇吓就算,「如果真係揸就唔可以飲酒。」

曾特首接受富豪款待,豪歎私人遊艇和飛機,全民鬧爆。王敏德上個禮拜就高調接受加拿大飛機製造商Bombardier的招待,邀請埋合作crossover出行李箱的德國Rimowa老闆,乘坐私人飛機Challenger 850飛越南胡志明市,食完晚飯翌日即閃,成班老細在空中豪歎香檳、紅酒,攞正牌利益輸送!

專人服侍
好難怪特首同班富豪鍾意坐私人飛機,因為實在太方便,太有私隱,太虛榮啦!無論是香港或越南,在私人飛機專用的大樓內,只要將證件交給工作人員,飲完杯咖啡便可施施然登機,富豪、名人完全杜絕打擾。
今次只有十一位乘客的越南private jet tour,兩日一夜的行程,連機師及空姐,若要收費盛惠港幣約請三十二萬,王敏德連經濟客位的錢也不用付,便可與特首睇齊,「我之前都坐過七、八次私人飛機,第一次係(九四年)坐Jacky(成龍)架機,同佢仲有Willie(成龍前經理人陳自強)飛去新加坡Planet Hollywood 開幕;之後亦有帶埋Janet(太太馬詩慧)同兩個女坐過。」

香港名牌
無論是日本、韓國抑或台灣的過江龍,都會努力學習廣東話,但拍戲做警官、飛虎已廿多年的Michael,他的廣東話依然半桶水都欠奉,難免給人一種過客的感覺,但去年四月他建立了自家品牌MW,還強調這是香港名牌,「我知觀眾都當我係鬼佬,但我太太、仔女係香港人,我啲親戚都係香港人,我嘅家庭、事業都喺度,所以我希望俾番啲嘢香港,develop一個made in Hong Kong嘅高級品牌。」他由自己喜歡的衣食住行,生活態度出發去設計,再找人投資,當中包括為Rimowa設計了三款行李箱,下月又與水晶品牌Baccarat crossover推出水晶酒杯,又會夥拍紅酒商生產MW紅酒等,「I love brand,I love label,所以會走高格調、high-end路線,遲啲MW仲會出men's line。」Michael一向識飲識食,怎不考慮開餐廳?「哈哈!呢樣真係要credit番我太太,佢成日要我著靚啲去function,最初我都唔明點解,俾我自己揀,只會著T恤、牛仔褲。」去年Michael明顯少了在銀幕曝光,以為他已轉型做生意人,誰知他果然十足香港人一樣識計數,「前兩年我比較靜,舊年尾我拍咗《大追捕》,今年仲有兩部戲,我唔會放棄電影,因要靠做戲keep住知名度,客人會買呢個品牌係因為佢嘅value,而MW嘅value來自我,所以會繼續拍戲。」

 

十年買機
已經會揸直升機的他,初時都話有興趣學揸private jet,但諗兩諗就轉軚,「揸飛機同直升機好唔同,揸直升機要好大體力,機師要即時作出決定,但飛機起飛前已入晒program。」當然更重要是坐private jet梗係要做乘客先夠歎嘅!幾時買隻私人飛機豪吓先?「我都想,希望十年內可以買到隻MV private jet啦!」

空中行宮
今次Michael乘坐的Challenger 850私人飛機,與曾特首接受款待的Global Express,都是由加拿大飛機製造商Bombardier生產,身價達二億四千九百萬港幣,可接載乘客十四人,基本機艙有三個,近機尾的機艙更可變身睡房,而座位亦可隨客人心意設計安排。 ####


Michael好識做,主動揸機幫Rimowa德國CEO Morszeck和遠東區GM Charles影相留念(右圖)。


與王敏德同行的朋友,帶了一箱香檳及紅酒登機,而機上的酒杯、刀叉,都是用法國名牌Christofle。


Bombardier Challenger 850是同款機中載客量最多的型號。


飛機抵達新山一國際機場,即有專人接機、擔遮,又有車價三百幾萬的Limo接載。


真正逗留胡志明市的時間不足廿四小時,首次來越南的Michael,一落機即四圍影相,買街頭小食。


晚宴上,飲到high high哋的他,跳上櫈載歌載舞娛賓。


他設計的三款行李箱,當然少不了這款專用來放酒的wine case。


王敏德出席越南Rimowa店開幕,一到埗即被女圍。


Michael送給太太Janet的手信,竟是酒店送的免費熊公仔,「佢乜都有嘛!」



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()