美國安胎  

33歲大話妹楊思琦唔認有「餡」,暗撻前香港跳水隊成員吳帥,狠撇拍拖9年嘅李泳豪,以為過咗海就神仙。本刊得悉她早在9月尾,已靜雞雞同阿媽飛咗去LA安胎,家吓個肚仲籮咁大,據知明年春天,生咗龍B嘅楊思琦,才會與母親回港。未婚產子,入行前做小學Miss嘅思琦姐認真開放。

 
楊思琦同吳帥屢傳「分」訊,原來通通只係煙幕。失蹤近3個月嘅思琦,雖然被李家上下鬧到體無完膚,但她一直甘願做負心人,繼續同吳帥愛得轟烈,至今已懷有吳帥9個月龍B。

明年春天回港
今年中,思琦知道有「餡」,已經決定去LA產子,嗱嗱臨book咗9月中機票,醒目思琦先同阿媽去視察環境同搵醫院。知情人士說︰「知道有咗,佢(思琦)已經停晒手頭上嘅工作,無綫只有樂易玲一個人知,其間仲幫手放風畀傳媒,話思琦同吳帥已經分咗手,唔想咁多狗仔隊跟住。」為免突然失蹤令人起疑心,身在LA嘅思琦突然活躍於微博,10月時,她剪了短髮,每隔幾日就更新,又變得胃口大開,勁食甜品,又嗜吃酸味味西柚,得閒就落廚煮牛肉烏冬,刻意製造假象,令人以為佢仍身在香港。 據知,思琦打算2月生完龍B,在美國「坐完月」後,初春3、4月正式返港。而BB老豆吳帥在這段期間,不時由大陸飛到LA會合女友。對於未婚生子,其實楊媽媽都有微言,知情人士續說︰「唔只佢阿媽,連身邊有啲朋友都好反對,不過思琦性格怪怪哋,人細細粒,但就好硬頸,冇人阻到佢。」

產後或息影
據了解,吳帥亦唔希望思琦做太耐未婚媽媽,計劃待思琦生完BB後,6月將會娶女友過門,而婚禮會分別在中港兩地舉行,返香港第一時間就註冊,香港行禮之後,就再返吳帥祖家大排筵席。婚後,思琦更好大機會息影,專心湊B做賢內助,思琦身邊好友說︰「思琦向樂小姐請咗1年假,但繼唔繼續做呢行,思琦仲心大心細,不過呢幾年佢事業都冇咩起色,可能湊吓仔仲好。」

安胎日誌
到達LA之後,思琦繼續在微博製造假象,多數只上載食物照片,來來去去都係pancakes、芝士蛋糕同雪糕,唔肥唔食。而最新一次(12/12)上載一張月光照,思琦仲話︰「今晚的月光特別圓」(左圖),唔通LA嘅月光同香港唔同?

鼎爺收火︰希望佢健健康康
6月28日,思琦突然宣布與李泳豪9年情玩完,過程高潮迭起。思琦接受無綫訪問哭訴分手感受,鼎爺隔空開火:「佢最叻就係標眼淚,最醒就一哭二鬧三上吊。」本週一記者致電鼎爺,都有心理準備被問候,點知聽到思琦正在LA安胎,鼎爺冇火之餘,仲幫思琦講好說話︰「我真係唔知,已經冇聯絡,(嬲完佢未?)從來都冇嬲過,佢係細路女,如果真係就生,我希望佢健健康康、開開心心。」 ####


秘密到美國安胎嘅思琦,據知連香港一班朋友都停止聯絡,不過失蹤差不多3個月,又點會唔令人起疑心?


阿媽陪月《蘋果日報》圖片


不少大肚婆專登去LA待產,包括當年深得李澤楷寵幸的Isabella。


最後露面思琦在9月20日出席最後一個公開活動,當時已經決定到LA安胎待產。《蘋果日報》圖片


9月初,已有身孕嘅思琦仲要做埋司機,接送阿媽同吳帥離開清水灣半島住所,比起做跳水隊成員時期,吳帥身形脹了幾個碼,難得思琦唔嫌重口味,照樣為愛郎生B。《壹週刊》圖片


同李泳豪分手之後,網上流傳思琦母女於南京shopping時的照片,令思琦跟吳帥的關係曝光。網上圖片


最初思琦拒認劈腿,但突然又認與前港隊跳水運動員吳帥撻着,拍拖9年一朝分手,成為本年度十大娛樂新聞之一。《忽然1周》圖片


思琦5月先同李泳豪慶祝生日,6月28日突然單方面宣布與拍拖9年李泳豪分手,2人先後接受訪問時哭訴。


思琦自9月完成節目《寵愛有家》後便「失蹤」,專心在家養胎。《忽然1周》圖片


為免大肚曝光,剪了清爽短髮的思琦,人在美國只上載大頭照片到微博。


數度鬧爆思琦嘅鼎爺,竟然話從來冇嬲過思琦。《蘋果日報》圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()