不是我立壞心腸,難聽點說,總是覺得Swing「死唔斷氣」。
今個月尾,Swing舉行「後會無期告別演唱會」,話係正式解散,朋友、同事的第一個反應:「唔係散咗啦咩?」、「好耐之前已經話去加拿大啦!」、「又復合?」本能反應,記者劈頭就問:「今次真係解散?」二人聞言大笑好一陣子,郭偉亮(Eric)笑着說:「因為我成日講嘢冇句真呀嘛?今次真嘅!堅㗎啦!」接着是陳哲廬(Jerald):「好正呀!唔關你(Eric)事嘅,係我嘅錯,今次真㗎啦,OK?真係全行、所有傳媒都……嘩!你「狼來了」咗好耐囉喎。」看來,今次應該……死得去。

走硬
Swing狼來了的故事劇情是:○○年組成,○二年解散,○九年重組,今年又宣布正式解散。「今次係堅㗎、係真㗎!」Jerald肯定地說,接着是Eric,「佢老婆等咗佢好耐啦,再唔就走離婚,所以走硬呢鋪!」、「咁又冇講到呢一句……即係如果再唔走,就feel到我嘅婚姻會有一個好大嘅危機。」、「有二奶就有二奶啦,關走唔走咩事?我話嘅,哈哈哈。」
你一言、我一語。Jerald說離開香港,大部分原因是為了女兒陳靖曦,「第一,喺香港養個細路仔要四百萬,我冇呀,第二,香港壓力好大,for個細路仔,尤其是讀書,個書包仲重過個人、咩都講成績,我哋唔想個女喺呢個環境長大。」Eric亦說Jerald有了女兒後,變了很多,「佢生完個女咪體會到以前好多所謂大問題,其實都係好無聊,而家所有嘢都以個女行先,佢變咗唔係以佢自己為中心,係以佢個女為中心,學識做一個睇化啲嘅人。」
其實他們於○九年重組時,已決定出三張唱片,開一個賣飛的演唱會,之後「分手」,Jerald說:「用Swing去結束我喺香港十五年嘅生涯,我覺得係一個好好嘅ending。」Eric坦言還未有不捨的感覺,但在演唱會上喊就肯定,「今次係最後一次,又有佢喺度,我諗喊就應該會,但幾多次真係唔知,最好唔好咁多次啦,好㗎嘛。(Jerald:同埋好悶呀!)男人老狗又喊?」

屎忽痕
對於「復合」,Eric已經見怪不怪,因為○二年至○九年間,Jerald提出過三次復合,是以他已經沒有太大感覺,因為他太了解Jerald,「佢呢個人反覆得好犀利,今日可以好熱誠咁打個電話俾你,夜麻麻講到天花龍鳳,隔日就『我諗過都係唔好啦』。所以每次聽完電話,都係等緊下一個電話,佢最尾嗰次打嚟同我講話復合啦,搵到張contract啦!」頭兩次復合,Jerald自認「屎忽痕」,第三次最認真,連唱片公司高層也找出來談,談得七七八八,但最後還是拉倒,「因為我有個條件,就係一個宣傳都唔做,Eric做晒,嗰時連橋都諗埋,拎個Jerald紙板公仔出嚟,但對方都係話唔得,咁就算數囉。」Jerald不喜歡拍照、不喜歡「artist」的身份,第一次拆伙,亦是因為這些原因,「第一,我唔識擺甫士,啲相唔會好睇;第二,我係想promote自己音樂,有時影咗成個晏晝,到頭來一係唔出、一係得一角,唔好嘥我心機!」第一次拆伙,Eric最不開心、亦不願意,因為他覺得最難捱的時候已經捱過,當時剛開始成功、入屋,是收割的時候,但他沒有挽留。「如果佢唔想玩就冇意思,無謂迫佢,只不過覺得可惜。」其實解散前,二人已經去到「面左左」的地步,因為唱片公司經常會選Eric作的歌去plug,Eric直認這是決裂的其中一個原因,「我作嘅歌比較pop,佢就好鬼佬,其實應該話Swing嘅靈魂係Jerald比較重,但係唱片公司好多時係揀啲比較safe嘅歌。」這樣一來,令Jerald開始懷疑自己在樂隊中的重要性,甚至懷疑自己的能力,「我可以被替代,佢可以拍任何一個人都做到Swing,覺得自己冇乜價值,信心受到好大打擊,當時幾depressed,搞到我同我太太關係都唔係幾好,係事業上嘅低潮。」

太天真太傻
二人在音樂路上,看似是南轅北轍,但剛加入樂壇時,其實是目標一致,Jerald還記得Eric的CV第一欄寫着:「To gain maximun exposure in the Hong Kong music industry」,「我好記得呢一句,心諗:『正呀!同我vision一樣。』」他們想改變樂壇,但八年前已經知道沒有可能,Jerald說:「覺得自己太天真、好傻,改咩變樂壇啫!」Eric說:「我可以話俾你聽個樂壇係改變中,但唔關我哋事,今時今日啲碟賣到咁差,係唔關我哋事,哈哈哈。」 ####


Swing解散,Eric不打算再夾band,「夾band好似結婚,好難搵到個啱嘅老婆。」


今年三十七歲的Eric與三十一歲的女友葉佩汶拍拖十一年,他說父母沒有給他壓力,但亦有打算結婚。


三十八歲的Jerald於○二年結婚,女兒快將兩歲。


Swing去年八月推出的最後一隻EP。


不愛宣傳的Jerald(右),去年難得肯和Eric一起扮鬼扮馬出席頒獎禮。


Jerald已經向加拿大政府申請入稅局工作,但他最想做的是海關,因為政府工收入穩定。


分手後,Eric會繼續在香港樂壇隻揪。


歲半的Eric。


Jerald的裸照。


孩童時的郭永亮(右一)與父親(左一)、母親(左二)及弟弟(右二)合照。

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()