我對自己好有信心!(真實對白)
被問到《義海》收視差,法拉就話:「收視我控制唔到!我對自己好有信心!」問佢係咪想攞獎,佢話:「唔係,我講演出啫!」

2010年11月03日

《義海》播咗兩星期,上週平均收視只得 31點,排骨仔敖嘉年夠慘、非凡哥麥包夠奸。劇中主角配角都彈起,惟獨第二女主角、今年視后大熱嘅陳法拉卻脫腳,同黃浩然首場(第 5集感情戲,法拉更濕身上陣),竟然係首週最差收視,只得 27點。為免悶親觀眾,監製李添勝更喺第 7集 cut走法拉 4場戲,寧願播骨嫲棺材,都唔出法拉談情戲。添哥仲話:「嗰場戲好貴唔 cut得 o架,我想畀觀眾知以前點做白事!」法拉慘輸骨嫲棺材,大吉利是!

放大圖片

微博喊冤
法拉俾人 cut戲意難平,即使知道無數記者實佢微博,依然喺微博呼冤,曾豪言「一世都唔放料!」嘅佢,今次喺微博都算另類放料。諸葛梓岐要學吓喇!

28歲陳法拉,今年劇接劇,但要數最有機會彈起,一定係《義海》入面晴晴呢個角色。劇中演大悲友身懷絕症,同第二男主角黃浩然有純愛感情線,之後又要為家人獻身日軍,超討好角色,等攞獎格局。

談情戲趕客

角色有發揮,唔等於觀眾接受。法拉喺《義海》第 5集( 22日)首場講及黃浩然冒雨接送一幕感情戲,劇情超感人,可惜收視只得 27點。據劇組人員透露:「佢同黃浩然開段冇乜起伏,監製都驚觀眾叫悶 o架!」添哥亦手起刀落,喺第七集中 cut咗法拉 4場戲,其中三場更係佢同黃浩然首次過電戲分。 Cut戲法拉懵懵吓,要睇電視先知俾人「無情刀」,當晚即在微博抗議:「 Why? Why? Why?……那場超浪漫的!我快哭。」
感情戲趕客,上週五(第 10集)法拉同冬妮(江美儀)告別一幕更創新低 25點,不過法拉對收視看得淡,仲話對自己好有信心。

F:《 FACE》 陳:陳法拉
F:第 7集俾人 cut戲你嬲到喺微博發火喎!
陳:哦!我睇電視先知!我冇發火!我問過添哥係因為 duration(片長時間)問題啫!要減啲場口,咁當然有少少失望,因為每一場都係心血。
F:有你嘅戲分都收視差少少喎!
陳:收視我控制唔到!我對自己好有信心!

 

放大圖片

Cut走談情戲
戲中法拉患心漏症,雖然同黃浩然青梅竹馬,但一直唔敢示愛,拖拉幾集慘被刪戲。

放大圖片

演員好被動。(真實對白)
對於被 cut戲一事,黃浩然話:「我開頭唔覺,後尾睇到法拉喺微博咁講先知,演員好被動,當然唔想拍咗但出唔到街啦!」

放大圖片

第 7集骨嫲死後,原本有 3場戲分別講法拉見到骨嫲棺材好驚,跟住仲搵埋黃浩然出外定驚,點知被添哥 cut咗。

被刪對白曝光
仲有一場講法拉知道骨嫲死咗,之後跑去茶樓搵排骨,劇本寫該場戲得半頁紙,不過法拉就拍足兩日,佢自己都喺微博度爆料!

「之後唔會再 cut」

添哥亦話:「法拉做得好好,但嗰集係太長關係,所以被迫剪走,我拍骨嫲嗰場用咗成萬銀呀!好貴呀唔 cut得,同埋最重要我想觀眾了解當時佢哋點處理白事,之後唔會再 cut佢!(有親法拉收視都低喎!)唔關佢事,係因為太早(播)喇! myTV爆晒燈呀!」爆燈都冇用!《讀心神探》姚 sir平均收視 32點,高《義》劇一點,唔該快啲轉時間播啦。

 

放大圖片

法拉低開
第 5集講法拉收工,遇到暴風雨,法拉濕晒身,但收視都係得 27點。

放大圖片

27點

放大圖片

第 10集講法拉送別冬妮,竟然得全劇新低 25點。

 
 

25點

場戲貴唔 cut得!

添哥強調之後戲分冇再 cut法拉任何戲,佢仲暗示收視一般係播映時間問題:「啲人都未返到屋企,我知 myTV爆晒燈,但係我冇能力改播映時間呀!」

 

放大圖片

李添勝

放大圖片

集 7集 留棺材戲
第 7集監製添哥最緊張骨嫲死呢一幕。所以就算係片長關係,都冇將呢一場任何細節剪走。

放大圖片

就係為咗呢場送走骨嫲戲分,搞到法拉同黃浩然 3場談情戲冇咗!

放大圖片

骨嫲
骨嫲由特約演員許碧姬飾演,今年七十幾歲嘅佢,每次開工收 5百蚊,骨嫲年紀大但記性好,好多無綫監製都愛用佢。

遇襲事件惹罵戰

觀眾晚晚等睇《義海》劇情,但係排骨仔(敖嘉年)上週三(上月 27日)涉嫌被冼灝英掟杯襲擊事件一樣咁吸引,排骨仔堅稱:「好明顯見到冼師傅一拳打埋嚟。」而冼師傅就向傳媒透露:「一門無二師,我對佢好失望!」口同鼻拗,邊個先真?
向來老實唔扮嘢嘅冼師傅就得大班圈中徒弟力撐,馬國明本週一對本刊撐硬冼師傅:「知道單新聞都好愕然,佢(冼灝英)免費教我拳同棍,我哋晨早 6、 7點就到公園練武,佢教我哋做人要少是非,所以我信師傅!」連喺《義海》演非凡哥嘅麥包都有義氣寸爆敖嘉年:「我廿幾年前拜冼師傅,除咗學拳同棍,佢仲教埋做人道理,要以德服人,學武唔係用嚟打交,今次事件事我唔了解,但係我自己拜咗師就一定唔會轉另一個師傅,會好尷尬,呢啲人好冇道德!」
非凡哥關二哥上身,但有傳襲擊案係當晚在場嘅梁靖琪( Toby)煽風點火,令場面升溫所致,週一( 1日)致電排骨仔,佢就表示:「你喺邊度收番嚟?我唔回應啦,家有咁多不實報道,只希望件事快啲過!」而 Toby到截稿前仍未回覆!

 

放大圖片

徒弟有義氣
馬國明︰佢教我哋做人要少是非,所以我信師傅!

放大圖片

港男陳志健︰師傅個人好老正,佢教我哋做藝人要少啲是非,性格完全唔火爆,所以我會全力支持佢。

放大圖片

微博貼相撐
週一( 1日)下午,麥包(左二)喺佢自己個微博就貼咗佢同一眾師弟與冼師傅(右四)茶聚相,以行動力撐師傅。

非凡哥暗插排骨仔︰呢啲人好冇道德!

放大圖片

《忽然 1周》圖片

本刊致電麥包,問有關遇襲事件,雖然佢即時話冇在場唔清楚事件,但又主動話拜師係一世,半路轉師好冇道德,說話有骨,暗寸敖嘉年,果然係非凡哥!

瘀青眼

敖嘉年週一對本刊說:「事件已落咗口供,唔方便回應,但傷勢已經復元緊,家每晚接受推拿師治療,希望快啲好番。」

帶傷宣傳

有傳因轉拜陳觀泰為師,辣㷫冼灝英而遭掟杯襲擊的排骨仔,週日( 31日)左眼角仍貼住膠布,帶傷出席《義海》宣傳。但對遭襲案佢就改口話:「冼師傅份人好正能量。」

《義海》 15-18集高潮位

胡定欣跣法拉俾日軍搞
11月 28日會播映兩小時《義海》大結局,本週播到一半,講日本仔打到嚟廣州,搞到民不潦生,非凡哥(麥長青飾)出獄後糾黨四圍搶劫。第 16集,麗華(胡定欣飾)冒險出街俾日軍拉入橫巷,意圖強暴,千鈞一髮麗華扮肺癆,但就供出晴(陳法拉飾)匿埋地點,叫日軍去捉佢。

 

放大圖片

晴(陳法拉飾)因政局混亂,出街時要扮男兒身。

放大圖片

麗華(胡定欣飾)險被日軍拉入橫巷強姦。

劉醒救九妹決裂收場
日軍佔領廣州,向山(金剛飾)迫九妹(鄧萃雯飾)開鴉片煙館,搞到人人以為九妹係漢奸。第 18集,新煙館開張,九妹上台演說期間遇槍手埋伏,醒(黎耀祥飾)捨身撲上前相救,結果醒背脊肩膊中槍,向山就掩護九妹上車逃去。
醒養傷期間,向九妹埋怨因認識她後行衰運,九妹雖連聲說:「對不起!」但醒因自己受傷而連累妹妹晴留醫,不斷自責。最後九妹怕再連累醒,而提出絕交。

 

放大圖片

九妹(鄧萃雯飾)為新煙館開張致辭遇伏,幸醒(黎耀祥飾)奮不顧身相救。

放大圖片

斷交
九妹自責連累劉醒太多,而提出斷交。

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()