吳君如早排宣傳完曾志偉監製嘅賀歲片《我愛 HK開心萬歲》之後,呢幾日佢又開始忙幫愛人陳可辛嘅《神奇俠侶》宣傳,噚日佢同古天樂現身尖沙嘴,君如話近排忙住為兩套戲宣傳,根本冇時間陪囡囡,所以佢唔介意噚日有傳媒在場都帶埋囡囡同父母到場,爭取時間同屋企人相聚。

囡囡想要細妹 放大圖片
為爭取時間陪囡囡同媽咪,君如帶埋佢哋出席宣傳活動。

為爭取時間陪囡囡同媽咪,君如帶埋佢哋出席宣傳活動。

一直有傳君如想追多個,咁佢會唔會效法陳慧琳( Kelly)人工受孕?君如話:「恭喜佢,我覺得佢真係好開心,想做媽咪又可以得心應手,真係戥佢開心,希望佢生個肥肥白白嘅 BB,但唔好咁大壓力。至於我就唔會考慮用人工嘅方法,因為我已經唔後生,人工唔係咁易,有啲人就算人工都未必得,所以 Kelly好幸運同好勇敢。」不過君如都認自己好鍾意小朋友,所以家好認真咁考慮收養,佢話:「係長毛(陳可辛)提議,我哋都開過好多次家庭會議,等忙完工作之後睇吓正式搵渠道申請。我都問過個女嘅意見,佢聽到都不知表現得幾熱烈話鍾意要個細妹,我都鍾意,一定要係中國人。至於老人家當然有啲意見,不過我哋要做佢哋都唔理。」

古仔怕染流感 放大圖片
吳媽媽陪住孫女睇君如喺台上演出,兩個都睇得好投入。

吳媽媽陪住孫女睇君如喺台上演出,兩個都睇得好投入。

同場嘅古仔因要不停飛宣傳新戲,正值流感高峯期,佢都怕俾人傳染,所以問定家庭醫生開定幾包藥傍身,佢話:「我唔係驚病做唔到宣傳,係怕發燒入唔到境唔可以返嚟屋企。」


君如同古天樂噚日出席宣傳活動,同場仲有一班小朋友扮鬼扮馬。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()