41歲陳松伶05年淡出香港娛圈後,全力在內地發展,最大收穫就是遇上人生至愛張鐸,去年二人結婚,松松由兒歌天后變成身家逾億人妻。有指松松一直抗拒拍接吻戲,松松說:「嗰時我只係一個中學生,唔想做啲越軌嘅嘢,但大家講下講下就變咗一個守則,我只係做番學生本份。」但原來松松螢幕初吻早已獻給《金玉滿堂》的江華。撰文:戴彩煥

陳松伶14歲在葉蒨文模仿大賽奪得冠軍,翌年獲高志森邀拍首部電影《鬼馬校園》,雖然當年只是配角,毫無演戲經驗,但松松卻幸運地獲無綫賞識,與當年力捧新人黎明孭飛主演劇集《天涯歌女》,一炮而紅,穩坐無綫一線花旦地位。

陳松伶曾罕有地和江華在《金玉滿堂》拍接吻鏡頭。電視圖片
陳松伶曾罕有地和江華在《金玉滿堂》拍接吻鏡頭。電視圖片

婚後的陳松伶
婚後的陳松伶大部份時間留在北京,但近日回港復出樂壇。攝影:林德雄 服裝:M+W、大豆

陳松伶走紅後一劇接一劇,其中她和古天樂(後)曾合演《天地男兒》。劇照
陳松伶走紅後一劇接一劇,其中她和古天樂(後)曾合演《天地男兒》。劇照

陳松伶試過跟鄭伊健演出《月兒彎彎照九州》
松松初出道時以拍劇為先,試過跟鄭伊健演出《月兒彎彎照九州》。劇照

意外住院蕭笙賞識

首次拍劇便當女主角,松松自覺十分幸運:「好感恩,喺我呢個年紀畀我睇多咗好多嘢,可以接觸到呢個令人好有興趣嘅圈子。」原來,當年《天》劇監製蕭笙千揀萬揀揀中松松,竟全憑一次家居意外帶挈。

松松說:「當日我喺屋企用個大瓦煲煲雞腳湯,點知一揪起個煲成個底穿咗,啲滾湯淥到對腳,係一級燙傷,瓦片又插晒落腳,家仲有疤痕,我瞓咗一個月醫院,要瞓太空床,真係好慘。嗰陣時娛樂唱片老闆娘劉太帶蕭笙叔去醫院探我,可能我個樣比較細個,瞓喺病床個樣好慘,蕭笙叔覺得夠慘情,好適合拍《天涯歌女》,所以就決定搵我做,都算因禍得福。」

首次拍劇便擔正做女主角,松松坦言終日戰戰兢兢:「嗰陣我完全唔識嘢,好驚青,唔知應該點樣做,嗰陣我同黎明演技都好幼嫩,大家唔識遷就camera,成日擋住對方,激到監製同導演死死吓。」

昔日跟松松合作過的男主角,今日大都變成當紅小生,除《天》劇的黎明外,還有《月兒彎彎照九州》的鄭伊健及《天地男兒》的古天樂等,單是跟伊健合作的起碼有七套,松松說:「同伊健第一部係《月兒彎彎照九州》,當年大家都好細個,我剛剛上大學,佢成日叫我:『唔好返嚟啦,你快啲返學啦。』但當年我半工讀,要賺錢。我哋日日夜夜開工,成日連踩30個鐘,搞到成日唔夠瞓,去到邊瞓到邊。拍《蜀山奇俠之仙侶奇緣》,拍到正午12點,我哋攰到一張榻榻米男男女女一齊瞓低,對住日光啲雀斑咪出晒囉。」

蕭笙監製由陳松伶和黎明主演的《天涯歌女》,成功捧紅兩人。劇照
蕭笙監製由陳松伶和黎明主演的《天涯歌女》,成功捧紅兩人。劇照

陳松伶嫁給內地小生張鐸,雖然姊弟戀年紀相差九年,依然幸福。
松松嫁給內地小生張鐸,雖然姊弟戀年紀相差九年,依然幸福。

陳松伶泳衣look
一向密實乖乖女示人的松松,曾在電影《鬼馬校園》罕有以泳衣look示人。

完成學業破戒錫錫

多年來一直有指松松堅拒跟對手拍接吻戲,就算拍錫錫也是借位,松松解釋說:「嗰時我只係中學生,你見到中學生着住校服喺港鐵度錫,你都會鬧啦!唔想做啲越軌嘅嘢,但大家講下講下就變咗一個守則。我讀完書有拍過接吻戲,好似《金玉滿堂》同江華,內地劇《星星、月亮、太陽》就同李亞鵬。」

在香港消失了好一段時間的松松,坦言有興趣接拍一部很有誠意的劇集。比她年輕九年的老公張鐸是否贊成?松松說:「老公係一個藝術家,唔係一個演員,佢覺得你唔做就對唔住個工作,但當然如果畀佢可以選擇,最好留喺屋企照顧屋企人,佢覺得結咗婚就係男主外女主內,佢唔贊成我咁辛苦,但如果我鍾意,佢亦會好尊重。」

昔日松松灌錄的兒歌《烏卒卒》和《相聚一刻》唱到街知巷聞,而《天涯歌女》銷量更高達六白金(30萬張),有傳90年IFPI最佳唱片銷量大獎得主本是《天涯歌女》,但最後因為政治因素敗給譚詠麟。

投資有道身家逾億

松松說:「我淨係知道當年《天涯歌女》好快已經六白金,而《月兒彎彎照九州》就去到八白金。嗰陣時自己乜嘢都唔識,只係一個細路女,唔明白大人世界嘅遊戲規則。」久未演唱的松松近日正忙於錄新歌,不過今次她錄的是發燒碟《我與Ta的成長》,一些80、90年代的經典金曲。

松松多年來與老公在內地投資房地產,現時物業全部升值,保守估計兩口子身家逾億。對此松松未有否認,只笑說:「多謝老公,係佢教我點計數,佢眼光比我更加好。」其實松松揀老公的眼光也相當好。 

預測自己離婚原因@陳松伶

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()