絕世筍工再現 絕世筍工再現
絕世筍工再現 免費請你去旅行! 勁爆著數

絕世筍工再現 ! 其實呢次唔係請澳洲大堡礁保育員,而是新西蘭航空和當地自然護理署,抄橋自己搞另一個招聘,得獎者可以叫埋另外兩位朋友,一齊玩九條路線,工作當然是寫Blog與影相!其實,呢條搞已經好舊,仲要只包機票、住宿和膳食,冇人工收,真係唔可以再叫絕世筍工。

圖: 絕世筍工再現

新西蘭絕世筍工 請你玩足 9 星期
(轉) 類似澳洲大堡礁保育員的「絕世筍工」再現!新西蘭航空和當地自然護理署聯合招募4位冒險家去探索新西蘭南島及北島的九條Great Walks!

幾位Great Walkers將要自己計劃行程,九星期內走完九條路線,跨越高山、熱帶雨林、冰川和峽谷,探索新西蘭的自然奇景。當局將會包機票、住宿和膳食,而你的工作就是行山、影相同寫blog,光是聽已覺吸引!


圖: 絕世筍工再現

有興趣就快快上網填妥表格,仲要upload一段一分鐘的短片,或在Pinterest內製作一個有4-15張照片的pinboard,show下你的能力、性格及創意!自問夠fit、夠「吉士」、夠創意就唔好等喇!

日期
2012 年 9 月 26 日 至 2012 年 10 月 22 日
時間
10月22日新西蘭時間5pm (即香港時間1pm)

地址
新西蘭

連結
The Great Walk 參加表格(http://greatwalker.theflyingsocialnetwork.com/?page_id=163)

活動日期
2013年2月11日至4月14日


圖: 絕世筍工再現


圖: 絕世筍工再現


圖: 絕世筍工再現


圖: 絕世筍工再現


引自︰
http://www.utravel.com.hk/DetailNews.php?id=ADkRZxEoA3Q

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()