最近忙拍《喜愛夜蒲2》,呢一幕講Shiga因事入院,一見關楚耀就喊,Shiga話喊就喊,愈嚟愈好戲。激相流出後,FBI即刻WhatsApp佢,不過就冇回音;而男主角曲赤就更加唔聽電話囉!
23歲樂壇新人連詩雅(Shiga),上年孭飛拍電影《喜愛夜蒲》扮蒲妹入形入格,演床戲又夠放。現實原來一樣,最近爆出Shiga 16歲時,已撻着蒲場rapper K-Chek(曲赤),仲影低大批火辣慾照,當中Shiga同曲赤攬住咬耳仔兼且脷叠脷,大膽到FBI睇到眼都凸埋。


搞到咁大鑊,Shiga嘅唱片公司喺今個星期二(29日)開記招交代慾照流出,雖然曲赤就話前排搭的士唔見咗部iPad而搞出個大頭佛,但FBI收到風,就話其實有人為咗博出名,自己放相放料,終於博到個封面。除咗Shiga同陸永老婆Rainah外,FBI八到曲赤原來2年前曾嗒過衞詩,聽講衞詩自日本藏毒被捕後,已同關楚耀分手,之後開始信主耶穌,當時曲赤喺教會識咗衞詩,由於2人愛蒲又愛音樂,一撻即着,不過大家玩唔夠半年就分手;唔只衞詩,據聞栢芝細佬栢文,同Jeana行埋前,有個有錢前度Fiona,原來都同曲赤交往過!嘩,如果呢位曲赤可以將溝女精力放喺音樂上,應該會發展更好囉! ####


一拍即合前年曲赤喺The Vine教會結識衞詩,由於大家都鍾意玩hip hop,一拍即合。


志趣相投,2人經常孖住班教友,扮鬼扮馬影合照。


栢文前女友Fiona(莊菲娜),據稱曾同曲赤交往過,Fiona係德福珠寶太子女,有樣有錢,曲赤真識食!


上年,第一集《喜愛夜蒲》中,飾演空姐嘅Shiga同萬寧哥哥沈志明上演火辣親熱戲,睇佢跌晒膊生擒萬寧哥哥個甫士,大膽到令人O嘴!


激情16歲 05年當時只有16歲嘅Shiga曾為《壹本便利》影過比堅尼泳衣照,7年前已經係咁激。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()