激咀連場周柏豪同連詩雅在戲中有激烈咀戲,柏豪就話:「咁多人望住錫係緊張啲!錫完對佢(連詩雅)更加冇遐想,都得到咗啦係咪?」典型男人心態。
好睇過戲 近年「微電影」旋風由內地殺入台灣再湧到香港,香港藝人接拍呢類濃縮版電影,片酬高又能夠極速打入內地市場,一舉多得!而最近周柏豪亦趕拍微電影《物.語女子》,戲中會同連詩雅濕吻、又有打鬥場面,咁搏都係為咗冧掂觀眾同贊助商,最緊要係微電影放上網任睇之餘,更唔使被內地電檢抽秤。水漲船高,周柏豪亦老實話:「酬勞非常好!」

 
微電影即是用電影手法拍攝的短片,由幾十秒至幾十分鐘都有,只在網上播放。微電影雖然不會在戲院上映,但因為有廣告客戶贊助,出手重自然片酬高,所以吸引很多一線影星如謝霆鋒、羅志祥等都愛接拍。

「好過拍電影」
其中周柏豪近日亦接拍了Goyeah.com製作的《物.語女子》,講述他同6個女仔的關係,更會同連詩雅濕吻互咀,好鬼激!原來柏豪已是第2次拍微電影,他直認拍微電影好過拍戲:「酬勞同拍電影差唔多,可以話非常好啦!而且微電影每樣都好濃縮,只係拍幾日,又可以好快喺網上睇到,唔使排戲院檔期,同埋喺內地都睇到唔使等審批,對於想宣傳同埋想多人認識,效用都好大囉!我一直都想有內地市場,希望知名度去到更多地方。」


而微電影多贊助亦出名多植入廣告,周柏豪上週二(22日)為《物》片開工時,更刻意穿上全身adidas來拍戲。以為微電影易食好多,周柏豪卻說:「我會同連詩雅有咀戲,仲要除佢啲衫,都緊張㗎!好彩大家都唔係第一次演呢類戲;另外我仲有場打交戲,要一拳打落男演員塊面度,但我唔小心打咗落佢支煙度,辣親隻手添呀,家好番啦。」

王貽興編劇
Goyeah.com找來王貽興(右)寫劇本,除連詩雅外,楊愛瑾及董敏莉跟柏豪都有感情線,Goyeah CEO張寶華透露,故事結局可能由觀眾話事,反應好更可能拍成電影。

搏盡演出
而曾經喺《喜愛夜蒲》大膽演出的連詩雅,亦話拍《物.語女子》一樣要搏盡:「家啲觀眾期望大咗,如果蜻蜓點水或者齋拖手,好難交代到感情關係,最緊要拍出嚟係靚,我就唔介意!今次同柏豪錫嘴仲不停俾佢啲fans鬧,冇所謂啦!希望大家覺得我哋似情侶啫!」要專業又要冧得掂廣告商,梗要犧牲吓啦!

紅星齊拍吸金
潮流興拍微電影,因為內地市場龐大,藝人又可藉此搵快錢,據知連謝安琪下月亦會到內地拍攝微電影;而有消息指大陸有品牌專程來港邀請徐濠縈和Wyman拍攝微電影,可惜因價錢不合而告吹。不過家陣微電影當道,有大卡士就多人睇,但冇劇情冇爆位,分分鐘出咗街都冇人知㗎!

謝霆鋒 扮拳王
謝霆鋒最近熱播的《凡事不平凡》,為sell手機,在3分半鐘裏要扮演拳手、越野電單車手、收音師、消防員及樂手,不過冇乜故事性,其實似Nokia手機廣告多過電影,但靠謝霆鋒人氣,內地網站超過2百萬點擊率。

楊丞琳 大露背
羅志祥和楊丞琳主演的《再一次心跳》,楊丞琳首次大膽露背演出,事前要貼乳貼和戴nu bra,楊丞琳話尷尬過拍接吻戲,不過5集點擊率超過3,500萬咁勁,乜都抵番啦!《再一次心跳》製作費達500萬港幣,大部分由澳洲旅遊局贊助,全片在澳洲拍攝,講小豬同楊丞琳在澳洲認識,楊誤以為小豬是同性戀而願意跟他同房,肉帛相見亦唔介意,後來知道真相而發展出真感情。

陳妍希 唔收得
宅男女神陳妍希憑《那些年》上位後,拍攝微電影《秘密》,片中以喝茶悟人生為骨幹;女神在片中繼續超齡baby fat,優酷加土豆網點擊率都只得2千幾。

柳俊江 新挑戰
前新聞王子撈過電影界的柳俊江,早前跟楊淇拍攝的《然後》口碑唔錯,2人在電梯內胸貼胸卻被人話似師生戀,兩個主要內地網站點擊率有6千幾,算唔錯啦!

吳彥祖 微電始祖
吳彥祖可說是藝人拍微電影的始祖,10年他為汽車廠商拍攝的《一觸即發》飾演特工,在90秒的影片內又追逐又跳傘又飛車,荷里活式製作令其在網絡瘋傳,其後微電影在台灣大行其道都係因為佢。 ####

 


最佳宣傳咪以為微電影好簡單,原來製作費唔微薄,《物》就要花7位數字,但好在搵到唔少品牌贊助,在片中亦會植入不少產品。上週二(22日)周柏豪拍攝時就穿着全身adidas服飾出鏡。


8,000萬場景《物.語女子》部分場景在灣仔萃峯頂層複式單位拍攝,市值近8千萬,由Goyeah大老闆林建岳打骰的麗新發展免費借出,植入廣告益番自己友。


周柏豪在戲中的妹妹(模特兒Renee)被男友搞大個肚,柏豪氣憤之下拳打其男友,搞到眼瘀,柏豪隻手更真係被煙頭燒傷。


超齡學生妹冇拍電影3年的董敏莉,在戲中穿上校服做四眼學生妹,又要演成年人角色,佢都話挑戰好大。



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()