平食醫肚鬼妹仔性格鍾嘉欣,拍MV放飯時只以三文治醫肚,她笑言慳錢又慳時間,名副其實慳妹一名。但為了在溫哥華的家人,嘉欣死慳都要買樓養家人。
女當家 28歲慳妹鍾嘉欣近年頻頻買磚頭,入行8年,在港已有2個物業,上月返娘家溫哥華,已豪擲1,500萬購入5,000呎大宅,讓父母兄姊住得舒舒服服,最新目標,更希望於溫哥華買多3間大屋,全家人「1人1間」。計劃32歲前結婚的她,講到明婚後會繼續做!鍾嘉欣2年前已向公司請假回家,買樓之餘,亦與感情要好的家姐見面。據知嘉欣和胞姊先後曾患上情緒病,雖然現已康復,但撐起頭家的嘉欣更加珍惜家人,有樓又孝順,難怪嘉欣自誇︰「我係筍盤嚟㗎!」

 
今年4月,入行8年的鍾嘉欣,第1次返溫哥華跟家人過28歲生日,嘉欣說︰「入行之後,我以為每年最少都可以返去1次,但原來冇可能,今次最開心係可以同家姐一齊慶祝生日,我4月9日生日、家姐係16日,家姐仲搞咗個surprise party,我以為隨便食餐飯,所以去到間靚餐廳,我仲求求其其着拖鞋去,點知一上菜,家姐幫我約晒成班舊同學出嚟,我真係0.0001秒內爆喊。」

姊妹情緒病
嘉欣直言跟家姐感情最好,她說︰「以前世界好灰,入行好難適應,困咗自己好多年,直至有一次家姐唔舒服,我真係好擔心,家姐係我最親嘅人,當時好似整個世界跌咗落嚟。」嘉欣同家姐先後都患上情緒病,當時嘉欣在港同時間拍兩套劇,根本沒有時間返溫哥華照顧家姐,令自己情緒更差,嘉欣說︰「一來思鄉病好重、二來以前諗嘢好簡單,有問題發生都唔識解決,只識得忟同喊。」嘉欣說家姐現在已經康復,最近還喜歡扮靚去街。

翻兩翻
嘉欣買樓都唔虛榮,2個單位都係實而不華嘅將軍澳新都城,第1個單位06年以196萬買,現值360萬,升近2倍。

為家人買樓
嘉欣入行幾年後,已識投資買樓,去年再以550萬於將軍澳同屋苑買入第2個物業,為了讓住在溫哥華的家人住得更好,嘉欣4月返去時,已豪擲1,500萬購入一個5,000呎的豪宅,她說︰「女人要識得買磚頭,搵到錢擺喺銀行又冇息,呢一行,lucky上到某一個位,賺錢係可以好快,而屋企人只係打工,我希望個個有自己嘅屋,我、家姐、哥哥、父母各人一間,我就好安心,我唔覺得自己係經濟支柱,不過我好樂意同家人分享。」

「我係筍盤嚟㗎!」
28歲的鍾嘉欣,入行8年緋聞少之又少,07年,嘉欣與伍允龍合演電影《十分愛》傳緋聞,當時被本刊拍得二人於將軍澳食泰菜,飯後伍允龍更護送嘉欣回家,但幾年來,嘉欣依然堅稱與伍允龍是朋友。這段緋聞亦有另一版本,有指伍允龍由07年追求至今仍未得手,慢熱的嘉欣仍是在觀察期,而嘉欣亦解釋︰「我仍然係物色階段,對我嚟講,唔係一年半年可以confirm,我係搵緊老公呀!要詳細考慮。」至於伍允龍,嘉欣只說︰「等我搵到一個終身對象先講啦!」嘉欣直言現階段的確有追求者,但一個伍允龍都觀察了5年,好難啫?嘉欣貴為無綫花旦,香港加溫哥華有3樓在手,更將打算再買多3間,仲計劃搞有關時裝的生意做女強人,佢話︰「我係筍盤嚟㗎!希望32歲嫁得出。」

慳妹上身
鍾嘉欣差不多全身都有贊助,今次拍攝MV都係着H&M,加上平日出活動亦有服裝贊助,置裝費慳唔少。平日出入,除公司保母車,自己亦係港鐵常客,慳得就慳。甚至嫌超市買餸唔夠經濟,嘉欣都曾多次被影到出入街市,有明星幫襯,豬肉都大嚿啲啦,又慳一筆。

愛情怕痛
2年冇出碟,嘉欣即將派新歌,上週五(25日)拍攝MV,唱片公司老闆何哲圖仲親自監場,可見對嘉欣非常重視。而新歌〈預防針〉亦是嘉欣的親身經歷,她說︰「係講分咗手,又驚再愛上對方,以前都有呢啲經歷,𠵱家識諗咗,覺得應該向前看。」 ####

 


嘉欣養起家姐(左),其姊亦痛錫妹妹,今年在溫哥華搞個驚喜生日,搞喊阿妹。《忽然1周》圖片


買多3間網上圖片


嘉欣的5,000呎新屋有兩層七間房,單單是客廳已大得誇張,家裏的大狗Bow可以通屋走。現住新屋外,嘉欣鎖定目標,將買多3間屋畀家人,父母及兄姊,1人1間。網上圖片


買定禮物每次家人來港,嘉欣一定抽時間跟媽咪shopping(圖),今次離開溫哥華前,她買了很多禮物放在當地的朋友家,她說︰「連聖誕節禮物我都買定畀佢哋喇。」


06年買賺1倍
11年買未有升跌
《壹週刊》圖片


《壹週刊》圖片


同伍允龍關係撲朔迷離,觀察了5年都未獲認定,嘉欣直言︰「我係搵老公呀!」婚姻大事,難怪嘉欣咁小心。《壹週刊》圖片


07年,鍾嘉欣同伍允龍被本刊拍得撐枱腳,之後緋聞傳足5年。





話晒2年冇新歌,今次MV亦以喱士露背上陣,誓要再吸引一班宅男。


鍾嘉欣除了是無綫金蛋,亦是星煥今年的重頭戲,一手栽培的老闆Herman(左),拍MV由頭跟到尾。


處女deep V 今年嘉欣再度接拍詩琳纖體廣告,酬勞加碼,嘉欣亦唔錫身首度deep V騷胸。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()