Assiya T.“我怕醜”

 

香港地,專業女模極渴市,Assiya是其中一位咱們愈影愈熟的女模之一。來自哈薩克,知唔知喺邊?位處中亞,曾經是蘇聯加盟共和國之一,是世界上最大的內陸國家,人口卻只係香港十份一。
見慣海闊天空,躋身寸金尺土,猶如愛麗斯走入夢遊仙境,慢熱的Assiya瞪着一對空靈大眼,坦言「我好怕醜,未習慣鏡頭。」
欲拒還迎的姿態,我倒有三分寒意!

Profile
 

Assiya Tuleubayeva
出生日期:1992年6月29日(巨蟹座)
出生地:阿斯塔納
身高:5呎10吋
體重:100磅
三圍:32-23.5-34
語言:英語及哈薩克語。
簡歷:15歲,在家鄉被星探發掘入行。在香港,曾為Pandora、Moiselle、Chloé、Versace及D&G行騷。
模特兒公司網頁:http://www.modelone.hk

 
ME!:M Assiya:A M:點入行? A:15歲,貪得意走去參加美容比賽,冇名次,卻被星探介紹去做模特兒……你記住講清楚,我來自哈薩克首都阿斯塔納,好多香港人唔知喺邊?! M:離鄉別井,習慣嗎? A:仲未。我份人比較內向,好怕醜,第一次見到自己個樣登上雜誌,嚇一跳!未見過自己咁靚! M:你眼大大、面尖尖,好適合亞洲市場。 A:我都好鍾意香港及東京,兩個地方都好有energy,生活又方便,唔捨得走,每次搞完簽證,我都急不及待再來。 M:聽聞你想做歌星? A:我鍾意唱歌,日日沖涼都不停唱,好恨有一把靚聲,不過做歌星要睇機會。 M:人靚聲甜,揀男朋友會唔會好高要求? A:我鍾意男人有風度,唔好成日黐住父母,一定要獨立,識得照顧自己。

Assiya's tips  
Q:護膚心得? A:我咁細,唔需要定時護膚,得閒做吓補濕mask就夠。 Q:咁咪慳好多? A:OK啦!不過,我每三個星期去修甲一次,手、腳護理唔慳得。運動方面,除咗游水,乜都唔做。

Shop List  
Lane Crawford 中環國際金融中心3樓 2118 3388 Marni 中環置地廣場214號鋪 2845 7632 Massimo Bonini 銅鑼灣利園I期206-207號鋪 3521 1325 The Swank 中環置地廣場312-14號鋪 2868 6990 Valentino 中環置地廣場G3-5號鋪 2523 8035 ####


11年
赴日發展,為服裝品牌Joanne Kitten影硬照。


12年
為首飾品牌Pandora影硬照。


Assiya T 白色喱士連身裙 $33,995 Rafael Lopez from The Swank 杏色sling back高踭鞋 $5,200 Stephen Venezia from Massimo Bonini


Assiya T 杏色透視喱士斗篷上衣 $21,100 杏色喱士半截長裙 $42,500 both Valentino 粉綠色bra top 杏色夾趾涼鞋 model's own


Assiya T 米白色金邊bikini $3,750 See by Chloé from Lane Crawford 粉紅色deep V上衣及半截裙(均未定價)both Marni

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()