痛到入心牀上的高鈞賢坐得耐都要轉吓姿勢,見佢用手抬起受傷的右腳時面露痛苦表情。

無綫鬧小生荒之下,不少二線小生花旦都大有機會上位,其中高鈞賢繼早前於《盛世仁傑》飾演鄭則士兒子狄光遠後,近日再接三劇,向一線小生進發。不過高鈞賢周日(6日)打籃球意外拉斷小腿筋,即晚送院打石膏。由於傷勢嚴重,還要做駁筋手術。本周一(7日)本刊直擊高鈞賢轉院過程,他直言:「好唔開心,依家行唔到,好驚變跛佬,仲影響晒拍劇進度……真係唔好意思。」看來他擔心自己變跛之餘,更擔心自己冇工開。  

 
27歲港男高鈞賢05年當選後,演出機會雖多,但大多做閒角行行企企。隨住王維基踩入電視圈搶人,無綫小生買少見少。去年開始,高鈞賢未停過拍劇,今年初先後拍住胡杏兒、周麗淇等人演出《耀舞長安》和《女警愛作戰》,近日更連接三劇。據無綫幕後工作人員透露:「好多監製都鍾意用高鈞賢,貪佢外形唔錯,聽話又準時。佢都撈咗7年,演技成熟咗唔少。」

做手術駁筋
上周仍在長洲為新劇《情越海岸線》開工的高鈞賢,周日晚(6日)到柴灣參加籃球比賽時,意外整斷小腿腳筋。記者周一(7日)早上致電高鈞賢,他講述當晚受傷經過:「我跑跑吓右腳突然好痛,跟住已經跑唔郁。嗰時十一點幾,惟有去公立醫院輪急症。醫生話我係小腿筋斷咗,要開刀做手術駁番。我好唔開心,依家行唔到,好驚變跛佬。唉!我15歲開始做part time,未試過停咁耐工!」高鈞賢周日(6日)晚入住將軍澳醫院的四人房,本周一中午記者去醫院探訪,看見滿面鬚根的他,右腳打了石膏,正在牀上看書,其後他落牀刷牙,腳痛得不時發出呻吟聲。至下午4時許,他轉到九龍城聖德肋撒醫院留醫,準備本周三(9日)做手術。據知高鈞賢手術後最少要休養3個月才可落地行,換言之他一定要全面停工。他現時手頭上的三套劇分別為梁材遠監製的《情越海岸線》、梁家樹監製的《法網狙擊》和處境劇《愛.回家》,而最受影響的,就是與黃浩然、陳茵媺合作的《情越海岸線》。停工令高鈞賢非常擔憂,「已經拍咗十幾日,今次實換人啦!我覺得好唔好意思,影響到劇集嘅拍攝進度,希望可以快啲復工啦!」

監製證實易角
對於高鈞賢斷腳筋令新劇受影響,《情》劇監製梁材遠表示:「高鈞賢喺劇中飾演有錢仔,佢係一條好重要嘅線,影響係有,不過我哋應付到。佢話最快要等幾個禮拜,套劇真係唔等得,依家物色緊人選易角,要重拍佢啲戲。」易角已成事實,高鈞賢大可安心休養啦!

微博say sorry!
高鈞賢出事後深感悔疚,除了因傷要掛靴最少9個月外,已開拍的兩套劇集《情越海岸線》及《法網狙擊》更要臨時易角。高鈞賢本周二(8日)在微博中向劇組say sorry。搞到咁大鑊,佢都唔想,希望佢快啲好番啦!


####

 


刷牙 睇書本周一(7日)中午,記者到訪將軍澳醫院,高鈞賢跛住腳跳埋洗手盆刷牙(上圖),再返上牀睇書打發時間。事後問佢點解冇屋企人照顧,佢話父母正出外旅遊。


停賽一年一屋都係籃球獎牌的高鈞賢向來熱愛打波,可惜未來一年高生都唔可以掂籃球喇!


阿姐護送下午四時半,高鈞賢執番靚個樣,換上短袖T恤和短褲,在友人陪同和兩位醫院阿姐護送下,離開將軍澳醫院。


單腳跳上車高鈞賢話晒都係明星,保險公司經紀朋友親自開車前來接他轉院。唔使友人出手,高鈞賢單腳用力跳上車,力的表現。


愁坐輪椅去到九龍城聖德肋撒醫院,不良於行嘅高鈞賢只好坐輪椅到登記櫃位登記。


戴口罩上房登記完,保險經紀朋友先行一步離開,留下跛腳高鈞賢由阿姐推上房休息,為免被認出,高鈞賢戴番個口罩。


女友擔心據知高鈞賢出事後,第一個就通知緋聞女友葉翠翠。翠翠本周二回應:「我知佢入咗院,我都有安慰佢,叫佢好好休息。(會唔會去探佢?)呢啲我哋自己知就得啦,希望佢快啲好番。」


新劇《情越海岸線》中,高鈞賢與沈卓盈飾演未婚夫婦,因為他佔戲不少,故監製需易角重新拍攝。


高鈞賢在另一新劇《法網狙擊》,與陳煒做兩姊弟,因為未拍到高鈞賢的戲份,所以影響較小,不過高鈞賢錯過咗一個大好機會喇!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()